Повишено налягане в охл. система на 1.8I 16V

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tesa
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 дек 2006, 18:18
Модел на автомобила: Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Повишено налягане в охл. система на 1.8I 16V

Мнение от tesa » 15 фев 2007, 19:55

Колеги, дайте мнение.От известно време забелязвам странно високо налягане в охладителната система на моя FORD 1.8I 16V EFI.Появи ми се теч някъде под тялото на термостата.След посещение при майстор, спря за известно време, след което протече от радиатора (почти от всякъде).След повторно посещение в сервиза - сипаха някакъв гел и след това един ден тече, един ден не тече.Аз имам мнение по въпроса, но се надявам да не е това за което си мисля.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 фев 2007, 20:17

Не е това което си мислиш. Смени си капачката на разширителния съд, в нея има клапан който поддържа определено налягане в системата. Та ако този клапан се запуши или блокира налягането в системата ще се повиши над нормалното. Ако е гарнитурата на главата ще хвърля точно през този клапан а не през където намери.

tesa
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 07 дек 2006, 18:18
Модел на автомобила: Escort 1.8 16V
Status: Извън линия

Мнение от tesa » 10 мар 2007, 20:34

HACKO написа:Не е това което си мислиш. Смени си капачката на разширителния съд, в нея има клапан който поддържа определено налягане в системата. Та ако този клапан се запуши или блокира налягането в системата ще се повиши над нормалното. Ако е гарнитурата на главата ще хвърля точно през този клапан а не през където намери.
Колега,благодаря ти за съвета.Първо пробвах с капачката,но за съжаление не помогна.Реших,че не трябва да рискувам свалих главата.Оказа се,че гарнитурата наистина е духната малко,добре че поне духала навън.За сега спря теча,парното започна да духа топло,има налягане в системата но съвсем не е както преди.Дано наистина няма повече течове защото цялата процедура по ремонта на главата(водачи,гумички на клапаните,гарнитури,шлайф,труд)ми излезна 400лв.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта