За Мондео - шумна работа на двигателя.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Vacev
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
Местоположение: София
Status: Извън линия

За Мондео - шумна работа на двигателя.

Мнение от Vacev » 19 фев 2007, 18:53

Вепросът ми е дали може да ме насочите къде да търся проблема. Проверих гърнетата не е от тях. А пък си работи равномерно, само дето при ускоряване се чува едно ръмжене като от гърне, но по тихо.
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 19 фев 2007, 19:06

Според мен е от катализатора. :shock:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
Vacev
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Vacev » 19 фев 2007, 19:41

Запушил се е? Тази кола има ли катализатор? 1.8 тд
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 20 фев 2007, 09:19

Моята има *00147* , не съм го свалял за да съм 100% сигурен. Ама по външни признаци на такова прилича. Не барай катализатора без да си сигурен, в 2/3 от случайте ефекта е нулев /че може и да има отрицателен ефект при бензинките най-вече/ - лично мнение, неподкрепено с факти основаващо се най-вече на слухове и лични умозаключения *072* .
Може и да си прав, че е от гърнетата. По-рано не е било така, или така си я купил?

МКІ или МКІІ си, т.е. коя година е Монито.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 20 фев 2007, 09:31

aaleks написа:МКІ или МКІІ си, т.е. коя година е Монито.
Vacev написа:Уважаеми колеги от 29.01.2007г. /т. е. от миналата седмица/ съм горд собственик на Мондео 1998 набор и дата на първа регистрация 2000 г.
1.8 тд с фул екстри. Казвам се Здравко Канчелов и по професия съм Здравен инспестор в РИОКОЗ - Софийска област Радвам се да се запознаем. Поздрави

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 20 фев 2007, 13:55

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%F0#38634" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 20 фев 2007, 17:39

В книжката на Мони /имам я в електронен вариант на английски, ако ти трябва мога да ти я пратя като мейл/, че вс. дизелови Мондеота имат катлизатор /поне при излизането от завода/!

Колкото до усиления шум - ако е тракащ и под купето се чува по-силно е ката; ако е монотонен и под формата на бучене идва от към хидравличната помпа, маслото е за смяна - проверява се най-лесно на място при запален двг и изключени вентилатор, сд и т.н. като напънеш леко волана започва да се усилва бученето!

Но както си постнал, че звука се усилва при форсиране, то най-вероятно проблема е в катализатора и/или меката връзка /по между другото меката връзка има най-кратък живот, защото се намира много близко до двг и е подложена на термично натоварване + основното и предназначение да поглъща механичните вибрации, тоест механично натоварване/! Колкото до гърнетата миналото лято се изумих, когато отчупих на един язовир задното гърне и установих, че почти няма промяна на звуковия фон, но :oops: изгорелите газове проникваха през удушниците на багажника в купето и добре, че беше лято и можеше да пътуваме на отворени прозорци :wink:

Ако се окаже, че проблема се корени в меката връзка - потърси по-качествена, тъй като ментетата буквално се прокъсват за нула време!

Потребителски аватар
Vacev
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Vacev » 20 фев 2007, 22:19

Почна и да глъхне и да не върви така както беше преди. В купето се чува като бучене, най - силно изразено между 2000 и 3500 оборота. Така, че май ще трябва да погледна катализатора щом има такъв. Някой да знае случайно колко струва ново това животно?
chains написа:В книжката на Мони /имам я в електронен вариант на английски, ако ти трябва мога да ти я пратя като мейл/, че вс. дизелови Мондеота имат катлизатор /поне при излизането от завода/!

Колкото до усиления шум - ако е тракащ и под купето се чува по-силно е ката; ако е монотонен и под формата на бучене идва от към хидравличната помпа, маслото е за смяна - проверява се най-лесно на място при запален двг и изключени вентилатор, сд и т.н. като напънеш леко волана започва да се усилва бученето!

Но както си постнал, че звука се усилва при форсиране, то най-вероятно проблема е в катализатора и/или меката връзка /по между другото меката връзка има най-кратък живот, защото се намира много близко до двг и е подложена на термично натоварване + основното и предназначение да поглъща механичните вибрации, тоест механично натоварване/! Колкото до гърнетата миналото лято се изумих, когато отчупих на един язовир задното гърне и установих, че почти няма промяна на звуковия фон, но :oops: изгорелите газове проникваха през удушниците на багажника в купето и добре, че беше лято и можеше да пътуваме на отворени прозорци :wink:

Ако се окаже, че проблема се корени в меката връзка - потърси по-качествена, тъй като ментетата буквално се прокъсват за нула време!
Не се чува тракане. Само бучене. Това с хидравликата ще го проверя.
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 21 фев 2007, 10:13

Vacev написа:Почна и да глъхне и да не върви така както беше преди. В купето се чува като бучене, най - силно изразено между 2000 и 3500 оборота. .......
А съединителя ви как е,да не си отива вече...?!Ако бучи и на място не е от него сигурно :roll:
Изображение

Потребителски аватар
Vacev
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Vacev » 21 фев 2007, 23:24

Бучи и на място. Де да я знам какво и е. Скоростите, особенно 3-та влизат малко трудно.
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.

CLX
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от CLX » 22 фев 2007, 09:20

Може да е издухала някоя гарнитура по изпускателната система или имаш някъде дупка, затова се чува само при високи обороти, но за по-добра дигностика ти трябва канал.

Потребителски аватар
Vacev
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 31 яну 2007, 23:14
Модел на автомобила: Мондео 1.8 тд
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Vacev » 23 фев 2007, 11:12

Ходих при един "майстор", каза, че гърнетата са здрави
Човек е добре само тогава, когато той се чувства така.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 68 госта