FORD TRANZIT
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 фев 2007, 12:28
- Модел на автомобила: FORD TRANZIT 2.0 90
- Status: Извън линия
FORD TRANZIT
Здравейте Фордовци 
Много готино ми стана като видях че има сайт, че и форум в който се ообсъждат и решават проблеми...Много благодря на всички.
Един въпрос имам (новобрански е малко ама..)Не мога да разбера буса какъв му е точно двигателя и запалителната ситема.
2.0 литра е бензин 90 година пътнически къса база 8+1 места
Има проблем с ниските обороти на празен ход (който го нямаше по рано) но се появи .Гасне и прекъсва на празен ход....Като падам газ държи обороти и върви нормално двигателя.Някои път пък на празен ход държи високи обороти около 2000 а пък колата е загряла...
Маистора смени всичко -от въздушен филтър до някакви мембрани в карбуратора, но така и не се оправи проблема..
Някои да знае всъщност какво може да бутне?
Благодарности.И леки и безавариини.

Много готино ми стана като видях че има сайт, че и форум в който се ообсъждат и решават проблеми...Много благодря на всички.
Един въпрос имам (новобрански е малко ама..)Не мога да разбера буса какъв му е точно двигателя и запалителната ситема.
2.0 литра е бензин 90 година пътнически къса база 8+1 места
Има проблем с ниските обороти на празен ход (който го нямаше по рано) но се появи .Гасне и прекъсва на празен ход....Като падам газ държи обороти и върви нормално двигателя.Някои път пък на празен ход държи високи обороти около 2000 а пък колата е загряла...
Маистора смени всичко -от въздушен филтър до някакви мембрани в карбуратора, но така и не се оправи проблема..
Някои да знае всъщност какво може да бутне?
Благодарности.И леки и безавариини.
Последна промяна от marine на 21 фев 2007, 13:15, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 фев 2007, 12:28
- Модел на автомобила: FORD TRANZIT 2.0 90
- Status: Извън линия
Добре автоматичния смукач, но знаете ли какви сигнали ползва:dimbatami написа:колега ималисме почти от всички серии на транзит до последните две и от сега ти казвам че имаш проблем с автоматичния смукач тои е на карборатора и вземи да го смениш само самос нов или да ти го пирспособи някои на ръчен друго спасение не ма
-от температурния датчик?
И какво точно се сменя на автоматичния смукач?
Какво му се чупи или износва обикновено?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 9 госта