проблем с механизма за палене при студен двигател
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
проблем с механизма за палене при студен двигател
Здравейте приятели.Отказа да работи механизъм за палене при студен двигател - нещо като смукач. Ако някой е имал същия проблем -помагайте. Благодаря ви.
мондео1997 tdi
[/img]

[/img]
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой механизъм, и кой ти каза, че не работи? В помпата има система, която подава повече гориво при първоначално пускане на двигателя. Управлява се от самата помпа посредствум диференциален клапан.
Имаш система за повишаване на оборотите на двигателя когато е студен, включен климатик или включена задна предавка - управлява се с жило. Това жило отива в една "кутия", която е под акумулатора.
Сега за коя система става въпрос - за първата или втората?
Ако е първата - лошо, в България не знам някой успешно да ремонтира помпи Лукас. МОже да се нуждае само от регулировка на диференциалния клапан
Ако е второто, трябва да се провери точно кое не работи - дали жилото не се мести, не се сещам, какво го местеше - дали ел.мотор или ел. магнит, дали някой датчик не работи...
Имаш система за повишаване на оборотите на двигателя когато е студен, включен климатик или включена задна предавка - управлява се с жило. Това жило отива в една "кутия", която е под акумулатора.
Сега за коя система става въпрос - за първата или втората?
Ако е първата - лошо, в България не знам някой успешно да ремонтира помпи Лукас. МОже да се нуждае само от регулировка на диференциалния клапан

Ако е второто, трябва да се провери точно кое не работи - дали жилото не се мести, не се сещам, какво го местеше - дали ел.мотор или ел. магнит, дали някой датчик не работи...
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не мога да ти помогна
Не знам дали някой ще си играе да го прави.
Виж в тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7635 колегата продава дизелово мондео на части, или търси по моргите.

Виж в тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7635 колегата продава дизелово мондео на части, или търси по моргите.
- rosenrigov
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
- Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
- Местоположение: КОТЕЛ
- Status: Извън линия
Благодаря ти колега все пак
Последна промяна от rosenrigov на 09 апр 2007, 14:02, променено общо 1 път.
- plamenford
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 01 юни 2006, 17:22
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8TDI
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
темата е малко стара но да попитам за тази далаверка с жилото.Това жило трябва ли да се мести при форсиране на колата,защото моето не се мести 1 8 TD 94г.,а на един познат 1 8 TD 97г.се мести при форсиране,дали има разлика в моторчетата като е по нов модел и кое е правилно да се мести или не.
http://plamengolf.data.bg" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
[img]http://store3.data.bg/plamengolf/DSC01834.JPG
[/img]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта