Проблем с предните спирачки - проблема решен!!!

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с предните спирачки - проблема решен!!!

Мнение от Любо » 02 мар 2007, 15:43

На предно ляво колело спирачката не държи особено добре. Сменени са дисковете и накладките, и спирачната течност. Всичко е обезвъздушено.
Подозирам, че буталцето, като е излязло със старите накладки и диск е хванало малко ръжда и му трябва добро смазване. С какво да го смажа? Доколкото разбрах имало специални високо температурни греси за спирачни цилиндри, но неможах да намеря... Някой знае ли такава грес?

Някой сблъсквал ли се е с подобни проблеми по спирачките?
Кажете добър сервиз за спирачки, в София

Благодаря

edit: Извинявам се на модераторите за обърканата тема. Надявам се да успея да я оформя и с Ваша помощ да стане една тема където да е ясно за кво иде реч... Нещо и аз се обърках... С това което добавих в този пост темата от "ХОДОВА ЧАСТ", "Питане за спиречки" става излишна :oops: Сега като сменя и заглавието ще стане такава каша... вече незнам дали темата е за СЕРВИЗИ... или за ХОДОВА ЧАСТ. Ако модераторите преценят по-удачно заглавие, нямам нищо против да го сменят :oops:
Последна промяна от Любо на 12 мар 2007, 08:49, променено общо 2 пъти.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Сервиз за спирачната система?

Мнение от petkoff_pl » 02 мар 2007, 16:33

Любо написа:Някой сблъсквал ли се е с проблеми по спирачките?
Кажете добър сервиз за спирачки, в София

Благодаря

Ето той се е сблъсквал със Смяна на маркучи на спирачките след лек инцидент... :D

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 02 мар 2007, 16:50

Благодря :)
Моят проблем е от буталцето на супорта. И ако времето утре е хубаво ще го преборя.
После ще опиша как точно.
А тая тема не е лошо да се изтрия, моля.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 02 мар 2007, 20:21

Любо написа:Благодря :)
Моят проблем е от буталцето на супорта. И ако времето утре е хубаво ще го преборя.
После ще опиша как точно.
А тая тема не е лошо да се изтрия, моля.
Аз сменях на ескорта ако искаш утре може да ти постна снимките след като ги намеря къде са :lol:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 мар 2007, 22:13

Новобранци :evil:
Кво да я правя тази тема сега ?
Нямам право да трия току така *00147*
Любо, и аз съм на тема спирачки и досажадах на Бате Влади но все си мисля, че поне за предните ще се пробвам сам.
На ладата и преди на дъртия колко неща съм си правил сам сеа кво се правя на манекенка незнам.
Поне предните мисля сам, защото предполагам, че дори на Бате Влади да му ида на крака от Плевен до Костинброд ще трябва да го омайвам да ми види цилиндърчетата дали се движат нормално и евентуално да ги пораздвижим. Преполагам никой няма се занимава часове да ги разкарва.
На ладата съм я правил тази процедура.
С износени накладки (по-точно то останала само планката), мажа със спирачна течност и ако се налага чакам, напъвам прибирам цилиндърчето. Поставям износената накладка колкото да не вземе да изкочи цилиндърчето съвсем и влизам и натискам спирачката да го изкара и така няколко пъти мажа, прибирам и изкаравам, докъто не ми хареса как се движат.

Ще я оставя за сега тази тема и евентуално ще я оформим някак си да се пусне като нещо надявам се полезно в ходва част ... :?

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 04 мар 2007, 00:20

Ето снимките:
Прикачени файлове
1.JPG
отзад развиваш 2 болтчета и вадиш цилиндъра
2.jpg
откачаш тези щифтове и издърпваш накладките
4.jpg
3.jpg
развиваш тази гайка

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 мар 2007, 11:07

_SLiThER_ написа:Ето снимките:
Че тва са задните бре! Аз що разбрах, че има ядове с предните. За тях му и писах.
Любо, ако са задните направо сменявай цилиндърчетата. Ако речеш да им баеш нещо и ги раздвижиш след време ще протечат. Аз смених задно ляво. Когато бях при майстора негови колеги от съседните гаражи му казват да го раздвижва обаче той каза "да да и утре да протече и да дойде да ми мрънка. Онази вечер си говорихме с petkoff_pl за тези цилиндърчета и той потвърди, че при него точно така се е получило, раздвижили и след време потекли.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 04 мар 2007, 11:35

не знам защо аз задни разбрах *00147* може аз да бъркам де :lol:Любо къде се загуби бе човек, кажи за кои говорим :wink:
П.П. Пацо прав си аз затова го смених целия цилиндър, то и по-лесно от това да сменяш гумички :P

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 05 мар 2007, 08:48

Тук съм, но събота и неделя ми е трудна да влизам във форума, че засега пак нямам нет вкъщи.
Става въпрос за предните спирачки. В Събота смених гумичките и на двата апарата. Обезвъздуших. Проблема още е на лице, т.е. явно не е в гумичкитие... или поне не само в тях.
Забелязах следното: при обезвъздушаването на предно дясно течността излизаше под високо налягане, след като свърши въздуха разбира се. Но при обезвъздушаването на предно ляво нямаше толкова високо налягане и все едно ... пикаеше през обезвъздушителя. Смятам да сменя маркучите и да видя дали пък няма да се реши проблема.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 мар 2007, 15:34

Някой ти помпи или на самотек?
Я виж и задните и предполагам ще имаш ниско налягане и на задно дясно и ще се окаже проблем помпата.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 05 мар 2007, 16:55

Проверих ги. На задно дясно имаше налягане. Тове ме кара да мисля, че в предните маркучи има нещо нередно. Ако след смяната им положението не се промени остава помпата...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 мар 2007, 17:16

Темата е редактирана като само са премахнати някой мнения които можеха и на по бира да си ги споделят :) ... и цветя ако искат да си носят :P
Места я в ХОДОВА ЧАСТ.
Ако ви изглежда странна е защото се почна от едно в СЕРВИЗИ И УСЛУГИ и отиде на другаде темата ...
... четете дано да ви е полезна.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 12 мар 2007, 08:49

Проблема със спирачките е решен!
Смених предните маркучи. Обезвъздуших. на другия ден (вчера) отидох при Бате Владо за смяна на тампони на ляв носач. Той обезвъздуши още веднъж. И колата заспа.
И така накратко решението нови маркучи + два пъти обезвъздушаване.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта