Картера ми тече.. кво права?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Картера ми тече.. кво права?
Гледам на няколко места пред нас има черно от масло.. ии какво да видя... картера си капе пича.. паля и лампата ми мига.. приверявам малсо си има.. пфф Ужас. .. Трябва ли да го сменям .. или може да се завари?С телоподаващо и планка? какво мислите вие...
- mimonti
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
ако е алуминиев 0899180209 и го правиме(заваряваме го и става като нов)
Последна промяна от mimonti на 06 мар 2007, 19:06, променено общо 1 път.
- oligofrennn
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 27 фев 2007, 20:51
- Модел на автомобила: Форд Мондео '96 1.8i zetec 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Карах една сиера, ударих в един камък и скъсах картер.Маслото ми изтече на място, добре че загасих колата.Още там с едно метално листче и течен метал(нещо от рода на Поксипол) го залепих, за 3 часа изсъхна, сипах си масло и колата след като я продадох досега си я карат със същия картер.Така че ако знаеш откъде тече можеш да направиш като мен.Няма да имаш грам проблем!!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Аз пък съм с дизелов форд и е много ниска колата.Ударил съм и аз някъде и си сълзи. Лепиха го с някакво двукомпонентно лепило , но протече - след около месец. Пак го лепиха после , а майстора каза да търся картер.В Монтана по моргите не намерих , но ми казаха , че като има ще е около 30-40 лева , но смяната му е 50 лева , защото на тия фордове се сваляли целите двигатели ли , кво ли... за да смениш картера!!!!! Неприятно , но ще олекна със 100-ина лева. С лепене се убедих , че не става.Това е временно решение , а още повече че при мен тече толкова слабо...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Не съм го гледал на канала определено е от там.. ония ден го одарих.. и мойта е много ниска.. хлътнал е леко навътре точно при пробката за източване.. Ще го свалям.. не е нужно да се сваля мотора ами най много да се наложи да го откачиш от тампоните... Много неприятна работа... Сега ако треа пак да свалям целия мотор вече за .3ти път..
А Иначе картера е от ламарина.. и е на най лесно достижимото място...
А Иначе картера е от ламарина.. и е на най лесно достижимото място...
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От самосебе си изгнива щот е (ако не е алуминиев ) от долнопробно тенеке - отвън - навътре.orlinm написа:... От самосебе си не знам как става да се пукне.
По темата - ако не ти се сваля картер можеш да пробваш да лепиш, мое да стане мое и да не . Както колегата oligofrennn посочи - с "течен метал" - то си е епоксидна смола, но с "пълнител" - внимавай да издържа над 100 C и спазвай указанията на опаковката. Най добре е да източиш маслото - да не ти направи мизерия.
Има и двукомпонентни смоли на Loctite и Permatex които държат до 180 C.
най-добре си е смяна, ако имаш ... финансов ресурс.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Абе ти фото апарат нямаш ли, ще ходатайствам на ръководството на клъба да ти купи фото апарат на теб. С тези твой ремонти ако беше правил снимки на всички твой проблеми до сега да сме издали илюстрирано ръководство за ремонт.
П.П. Как не можа да документираш някой ремонт със снимчица много щеше да е полезен ей дано носиш на майтап, това със снимките е сериозно
П.П. Как не можа да документираш някой ремонт със снимчица много щеше да е полезен ей дано носиш на майтап, това със снимките е сериозно
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Мии само днеска не съм снимал защото бързах .. ама бързата кучка слепи ги ражда .. имам документиран цял пълен основен ремонт...
Въпроса ми беше за някой който го е правил.. вече всички ме съветват да го залепя с течен метал ама мен не ми се ще.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора... Айде ако някой фокусник е успял да си свали картера да даде малко акъл на безмозъчния да искара форда от бокса-- Тамън го направих да работи като хората най-накрая мамка му !
Въпроса ми беше за някой който го е правил.. вече всички ме съветват да го залепя с течен метал ама мен не ми се ще.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора... Айде ако някой фокусник е успял да си свали картера да даде малко акъл на безмозъчния да искара форда от бокса-- Тамън го направих да работи като хората най-накрая мамка му !
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ако ще се стараеш, станиолът не е добра идея. всеки слой станиол е нова повърхност за залепяне.venom4o написа:Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...
основната цака е да се почисти от мазнини и замърсяване и боя, да се награпи, ако може, и да се залепи при ниска влажност на ваздухъ (подобието на въздух у града:) ).
ако е калпав материалът, ако не е някой много йубав, може да се армира с метална мрежичка.
лепенето на два три пъти може да е от полза само ако използваш единия път да запушиш деликатно пукнатината, и после вече да шпакловаш ако, ако ти трябва. най-отгоре е далавера да се лепне една ламарина от същия материал като картера, добре подготвена, и да стане сандвич - зашото лепилата държат на натиск повечко, а на опън - както е пукнатина - по-малко. с планката поне не е на опън само.
хубаво награпяване става с флекса - на много ниски обороти, да стърже.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта