Картера ми тече.. кво права?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Картера ми тече.. кво права?

Мнение от venom4o » 06 мар 2007, 11:43

Гледам на няколко места пред нас има черно от масло.. ии какво да видя... картера си капе пича.. паля и лампата ми мига.. приверявам малсо си има.. пфф Ужас. .. Трябва ли да го сменям .. или може да се завари?С телоподаващо и планка? какво мислите вие...

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 мар 2007, 12:30

Че картера не е ли алуминиев? С телоподаващо няма да стане. Видя ли дали не е пукнат или изпуска от някъде покрай него?

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 06 мар 2007, 12:40

ако е алуминиев 0899180209 и го правиме(заваряваме го и става като нов)
Последна промяна от mimonti на 06 мар 2007, 19:06, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 мар 2007, 15:59

А убеден ли си, че е от картера?
Може да е някъде от другаде по-нагоре и къде да иде ? Събира се по картера. Да не е датчика за маслото като викаш, че мига ? Гледай там около него да са не е подмокрил/

Потребителски аватар
oligofrennn
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 27 фев 2007, 20:51
Модел на автомобила: Форд Мондео '96 1.8i zetec 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от oligofrennn » 06 мар 2007, 16:18

Карах една сиера, ударих в един камък и скъсах картер.Маслото ми изтече на място, добре че загасих колата.Още там с едно метално листче и течен метал(нещо от рода на Поксипол) го залепих, за 3 часа изсъхна, сипах си масло и колата след като я продадох досега си я карат със същия картер.Така че ако знаеш откъде тече можеш да направиш като мен.Няма да имаш грам проблем!!
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 мар 2007, 17:31

Лепи се :) но след това трябва много да внимаваш ;)
Изображение

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 06 мар 2007, 17:36

Аз пък съм с дизелов форд и е много ниска колата.Ударил съм и аз някъде и си сълзи. Лепиха го с някакво двукомпонентно лепило , но протече - след около месец. Пак го лепиха после , а майстора каза да търся картер.В Монтана по моргите не намерих , но ми казаха , че като има ще е около 30-40 лева , но смяната му е 50 лева , защото на тия фордове се сваляли целите двигатели ли , кво ли... за да смениш картера!!!!! Неприятно , но ще олекна със 100-ина лева. С лепене се убедих , че не става.Това е временно решение , а още повече че при мен тече толкова слабо...

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 06 мар 2007, 18:32

Не разбрах - картера пукнат ли е или просто тече, без да е пукнат? Иначе е за смяна на гарнитурата и готово. Ако колата е удряна или остъргвана наскоро поне може да има съмнение да се е пукнал. От самосебе си не знам как става да се пукне.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 06 мар 2007, 20:16

Не съм го гледал на канала определено е от там.. ония ден го одарих.. и мойта е много ниска.. хлътнал е леко навътре точно при пробката за източване.. Ще го свалям.. не е нужно да се сваля мотора ами най много да се наложи да го откачиш от тампоните... Много неприятна работа... Сега ако треа пак да свалям целия мотор вече за .3ти път..
А Иначе картера е от ламарина.. и е на най лесно достижимото място...

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 07 мар 2007, 11:14

orlinm написа:... От самосебе си не знам как става да се пукне.
От самосебе си изгнива :evil: щот е (ако не е алуминиев :wink: ) от долнопробно тенеке :shock: - отвън - навътре.

По темата - ако не ти се сваля картер можеш да пробваш да лепиш, мое да стане мое и да не :roll: . Както колегата oligofrennn посочи - с "течен метал" - то си е епоксидна смола, но с "пълнител" - внимавай да издържа над 100 C и спазвай указанията на опаковката. Най добре е да източиш маслото - да не ти направи мизерия.
Има и двукомпонентни смоли на Loctite и Permatex които държат до 180 C.
най-добре си е смяна, ако имаш ... финансов ресурс.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 мар 2007, 23:02

Искам да го заваря! Но няма сваляне това нещо.. откачих го .. откачих мотора от тампоните.. повдигнах го 7-8 см мотора неможе повече..Неще да излезне .. КАК СЕ СВАЛЯ ТОЯ КАРТЕР???????
Само не ми казвайте ,че трябва да откача мотора от скоростите...

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 07 мар 2007, 23:24

Абе ти фото апарат нямаш ли, ще ходатайствам на ръководството на клъба да ти купи фото апарат на теб. С тези твой ремонти ако беше правил снимки на всички твой проблеми до сега да сме издали илюстрирано ръководство за ремонт.
П.П. Как не можа да документираш някой ремонт със снимчица много щеше да е полезен :D :D :D ей дано носиш на майтап, това със снимките е сериозно :wink:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 мар 2007, 23:29

Мии само днеска не съм снимал защото бързах .. ама бързата кучка слепи ги ражда .. имам документиран цял пълен основен ремонт...
Въпроса ми беше за някой който го е правил.. вече всички ме съветват да го залепя с течен метал ама мен не ми се ще.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора... Айде ако някой фокусник е успял да си свали картера да даде малко акъл на безмозъчния да искара форда от бокса-- Тамън го направих да работи като хората най-накрая мамка му !

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 08 мар 2007, 10:04

venom4o написа:.. искам да го заваря.. ама как да стане без да се подпали маслото и съответно мотора...
нищо не се подпалва. заварявайте си с телта спокойно.
някой по-горе отрече лепенето - и това не е вярно. зависи как се лепи - подготви ли се правилно, няма грешка.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 мар 2007, 10:01

Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 09 мар 2007, 21:24

venom4o написа:Залепих го.. .. много добре стана.. бях го изчистил много хубаво .. с шкурка.. после с меглио.Сложих един слой течен метал..след това парче станиол.. След това още един слой течен метал.. След това пак станиол.. днеска ще сложа още течен метал и ламаринка.. ии Ще правя предпазна решетка защото нямам време да се занимавам с глупости постоянно...
ако ще се стараеш, станиолът не е добра идея. всеки слой станиол е нова повърхност за залепяне.
основната цака е да се почисти от мазнини и замърсяване и боя, да се награпи, ако може, и да се залепи при ниска влажност на ваздухъ (подобието на въздух у града:) ).
ако е калпав материалът, ако не е някой много йубав, може да се армира с метална мрежичка.
лепенето на два три пъти може да е от полза само ако използваш единия път да запушиш деликатно пукнатината, и после вече да шпакловаш ако, ако ти трябва. най-отгоре е далавера да се лепне една ламарина от същия материал като картера, добре подготвена, и да стане сандвич - зашото лепилата държат на натиск повечко, а на опън - както е пукнатина - по-малко. с планката поне не е на опън само.
хубаво награпяване става с флекса - на много ниски обороти, да стърже.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта