Въпрос за теч от семеринг ?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 яну 2007, 09:07
- Модел на автомобила: VW POLO 1993 STYLE 1.4; FORD MONDEO 1994 1,8 TD
- Status: Извън линия
Въпрос за теч от семеринг ?
Здравейте,
Става въпрос за мондео 1994 1.8тди, случи се следното, един ден реших да си проверя маслото и беше на минимума и реших да долея, но явно колата е била под лек наклон и реално погледнато го препълних малко над реската, и около 200км след това се появиха капки под колата, ходих в МП и ми казаха, че е семеринг на колянов вал, били две, задната казаха че нямало смисъл да се сменя но предната задължително защото било опасно да се разкисне ангренажа и да се скъса, питането ми е, дали мондеото имат някаква защита от скъсвне на ангренажа защото гледам, че от около 3 дена спря да тече /а масло си има де / . И ми се ще да избегна този ремонт
Благодаря предварително !
Става въпрос за мондео 1994 1.8тди, случи се следното, един ден реших да си проверя маслото и беше на минимума и реших да долея, но явно колата е била под лек наклон и реално погледнато го препълних малко над реската, и около 200км след това се появиха капки под колата, ходих в МП и ми казаха, че е семеринг на колянов вал, били две, задната казаха че нямало смисъл да се сменя но предната задължително защото било опасно да се разкисне ангренажа и да се скъса, питането ми е, дали мондеото имат някаква защита от скъсвне на ангренажа защото гледам, че от около 3 дена спря да тече /а масло си има де / . И ми се ще да избегна този ремонт

Благодаря предварително !
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Защита до колкото знам няма.
Вземи с някакъв препарат и измий добре там където е текло. Всъщност ангренажа?! Той нали е под капак? Дали ще можеш сам да го свалиш и да почистиш ?!
Прави са, че маслото ще скапе ремъка. Поне аз се убедих в това на стария ми ескорт как маслото скапа ремъка който върти водната помпа и генератора.
Чисти да се убедиш, че няма повече теч, провери си вентилацията на картерните газове (незнам как) и евентуално смени ремъка да не останеш кофти изненадан някой ден.
Вземи с някакъв препарат и измий добре там където е текло. Всъщност ангренажа?! Той нали е под капак? Дали ще можеш сам да го свалиш и да почистиш ?!
Прави са, че маслото ще скапе ремъка. Поне аз се убедих в това на стария ми ескорт как маслото скапа ремъка който върти водната помпа и генератора.
Чисти да се убедиш, че няма повече теч, провери си вентилацията на картерните газове (незнам как) и евентуално смени ремъка да не останеш кофти изненадан някой ден.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ако е малкия семеринг.. Смисъл този отпред при ангренажа те съветвам да го смениш ! щом не е този при маховика който е много кецан.. Смени го .. може да ти вземат 30-40 лева за работа ,но те съветвам да го смениш заедно с ангренажа.. така ,няма после да ти взимат пари за ангренажа и ще си по сигурен и спокоен за него....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта