Теч на вода от ауспуха

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Теч на вода от ауспуха

Мнение от nicko » 13 мар 2007, 01:55

Моля ви помогнете с някой съвет какво да правя. Днес като запалих и гледам капе вода от ауспуха, а като форсирам и прави петно две педи, а под ауспуха става като гьолче покарах малко да загрее и да не би да е конденз, но пак същото направо съм шашнат. *00139*
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 13 мар 2007, 02:05

С газ ли си?

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 13 мар 2007, 02:07

Да с газ сум, но е карам на бензин,че газовата нещо не е наред.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 мар 2007, 05:56

Колко е това загрялото ?
Колко време си я карал след като е загряла ?
Това е нормално при каране на къси разстояния.
Дупни по една малка дупка близо до ръба на ауспуха на средното и задното, в най-ниската му част, прецени ги така, че да може да се отича конденза, за да не се задържа да гние ауспуха.
От време на време трябва да се проверяват тези отвори защото се запушват.
Продухването става като си сложиш ръката на изходната тръба така, че да се образува налягане и то евентуално да отпуши отворите.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 13 мар 2007, 09:06

Това че хвърля вода не е за притеснение. Това означава, че всичко е ОК и има добро изгаряне.
Според мене нямаш никакви грижи :wink:

:twisted:

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 13 мар 2007, 11:27

Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 мар 2007, 12:02

nicko написа:Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
Пари на вятъра!
Явно ката ти работи, при това добре....

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 13 мар 2007, 13:10

kEFi написа:
nicko написа:Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
Пари на вятъра!
Явно ката ти работи, при това добре....
И аз съм на мнение да не си даваш парите, по -добре направи нещо др. по колата. Това е нормално, виж и от другите коли, че тече вода от ауспуха. :!: На моят на място, незагрял прави локва, особено на газ.

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 13 мар 2007, 14:48

Ходих днес в Bosh и ми казаха, че няма никакъв проблем за това,че капе вода. Напръскаха ми маф сензора с някакъв спрей и ми казаха, че кабелите са ми напукани целите и оголени. За два дена работа и 150-180лв. ще ги оправят затова имам чат пат някакво прекъсване и заглъхване. Ще пиша като оправят кабелите как са ги направили.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 мар 2007, 17:16

Чисто нови кабели от Мото Пфое са около 120лв, може и по-малко. Монтаж - елементарен т.е.без пари. Диагностицирането на кабелите става и на око нощно време т.е.пак без пари.... В сервизите обикновено влезеш ли - винаги има нещо за смяна, така де, готов за плащане клиент не се връща, дори и с перфектна кола!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 мар 2007, 20:07

Nicko,
не ги слушай тия тука!! Иди си поне на още 2-3 сервиза и направи ВСИЧКО, което ти казват! Плащай задълбочено и отговорно, и колата ще върви та ще се цепи...(ама наистита ще се сцепи)
...
Любимия ми тип клиенти...Ако имаш куче доведи го. Гарантирам качествено обслужване!

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 14 мар 2007, 00:38

Аз говоря за всички кабелчета около двигателя и за инжекцията, а не за кабелите на свещите. Иако са толкова като ги взема от Мотофое как ще ги сложа толкова елементарно. Като вдигна капака и като гледам толкова мн. кабелчета и датчици и се обривам и каде отиват и откъде идват по добре да завърша първо електротехника.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 14 мар 2007, 08:54

Колега, колата работи с въздух, а във въздуха има вода (влажност на въздуха). През дните с валежи тази влажност достига до 98%. Когато двигателя работи (поради високата температура на изгорелите газове) водата се кондензира чак в резонансните гърнета. През лятото това явление е много слабо, но през студените сезони зимата, ранната пролет и късната есен, поради ниските температури това явление е очевадно. Не само се образува мокро петно под ауспуха, но ако някой кара зад теб ще ти каже, че дори тече вода.
На Фиат Уно съм гледал, че над тръбите на генерацията има ламарина изкривена по профира на тръбите с кръгъл изход, от който се взема топъл въздух за въздушния филтър. В тръбата към този филтър има клапа, която се управлява от механизъм реагиращ на температурата на входящия въздух. С други думи - при студено време се вкарва по-топъл въздух (този около генерацията), а при топло време се пуска въздух от вън. По този начин Италянците са ограничили този проблем, тъй като техния климат е по-влажен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 71 госта