Теч на вода от ауспуха
- nicko
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
- Местоположение: Майна
- Status: Извън линия
Теч на вода от ауспуха
Моля ви помогнете с някой съвет какво да правя. Днес като запалих и гледам капе вода от ауспуха, а като форсирам и прави петно две педи, а под ауспуха става като гьолче покарах малко да загрее и да не би да е конденз, но пак същото направо съм шашнат. 




- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Колко е това загрялото ?
Колко време си я карал след като е загряла ?
Това е нормално при каране на къси разстояния.
Дупни по една малка дупка близо до ръба на ауспуха на средното и задното, в най-ниската му част, прецени ги така, че да може да се отича конденза, за да не се задържа да гние ауспуха.
От време на време трябва да се проверяват тези отвори защото се запушват.
Продухването става като си сложиш ръката на изходната тръба така, че да се образува налягане и то евентуално да отпуши отворите.
Колко време си я карал след като е загряла ?
Това е нормално при каране на къси разстояния.
Дупни по една малка дупка близо до ръба на ауспуха на средното и задното, в най-ниската му част, прецени ги така, че да може да се отича конденза, за да не се задържа да гние ауспуха.
От време на време трябва да се проверяват тези отвори защото се запушват.
Продухването става като си сложиш ръката на изходната тръба така, че да се образува налягане и то евентуално да отпуши отворите.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз съм на мнение да не си даваш парите, по -добре направи нещо др. по колата. Това е нормално, виж и от другите коли, че тече вода от ауспуха.kEFi написа:Пари на вятъра!nicko написа:Мерси, но за всеки случай ще ида днес до Bosh да е видят и ще пиша.
Явно ката ти работи, при това добре....

- nicko
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
- Местоположение: Майна
- Status: Извън линия
Ходих днес в Bosh и ми казаха, че няма никакъв проблем за това,че капе вода. Напръскаха ми маф сензора с някакъв спрей и ми казаха, че кабелите са ми напукани целите и оголени. За два дена работа и 150-180лв. ще ги оправят затова имам чат пат някакво прекъсване и заглъхване. Ще пиша като оправят кабелите как са ги направили.



- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Чисто нови кабели от Мото Пфое са около 120лв, може и по-малко. Монтаж - елементарен т.е.без пари. Диагностицирането на кабелите става и на око нощно време т.е.пак без пари.... В сервизите обикновено влезеш ли - винаги има нещо за смяна, така де, готов за плащане клиент не се връща, дори и с перфектна кола!
- nicko
- потребител
- Мнения: 285
- Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
- Местоположение: Майна
- Status: Извън линия
Аз говоря за всички кабелчета около двигателя и за инжекцията, а не за кабелите на свещите. Иако са толкова като ги взема от Мотофое как ще ги сложа толкова елементарно. Като вдигна капака и като гледам толкова мн. кабелчета и датчици и се обривам и каде отиват и откъде идват по добре да завърша първо електротехника.



- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колега, колата работи с въздух, а във въздуха има вода (влажност на въздуха). През дните с валежи тази влажност достига до 98%. Когато двигателя работи (поради високата температура на изгорелите газове) водата се кондензира чак в резонансните гърнета. През лятото това явление е много слабо, но през студените сезони зимата, ранната пролет и късната есен, поради ниските температури това явление е очевадно. Не само се образува мокро петно под ауспуха, но ако някой кара зад теб ще ти каже, че дори тече вода.
На Фиат Уно съм гледал, че над тръбите на генерацията има ламарина изкривена по профира на тръбите с кръгъл изход, от който се взема топъл въздух за въздушния филтър. В тръбата към този филтър има клапа, която се управлява от механизъм реагиращ на температурата на входящия въздух. С други думи - при студено време се вкарва по-топъл въздух (този около генерацията), а при топло време се пуска въздух от вън. По този начин Италянците са ограничили този проблем, тъй като техния климат е по-влажен.
На Фиат Уно съм гледал, че над тръбите на генерацията има ламарина изкривена по профира на тръбите с кръгъл изход, от който се взема топъл въздух за въздушния филтър. В тръбата към този филтър има клапа, която се управлява от механизъм реагиращ на температурата на входящия въздух. С други думи - при студено време се вкарва по-топъл въздух (този около генерацията), а при топло време се пуска въздух от вън. По този начин Италянците са ограничили този проблем, тъй като техния климат е по-влажен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта