придърпва при 2000 оборота мондео1997 тди

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

придърпва при 2000 оборота мондео1997 тди

Мнение от rosenrigov » 21 мар 2007, 11:13

значи проблема го прави при 2000 или 2300 об. после се оправя
ако накой знае нещо по въпроса моля да сподели.
Благодаря
:?:

okm
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
Status: Извън линия

Мнение от okm » 21 мар 2007, 19:15

Провери турбото, 6тото то тогава се включва 2К до 2к5

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 мар 2007, 11:58

Най-добре закарай колата да и направят диагностика на помпата,имах подобно предърпване,само че го правеше към 2 300-2500 об/мин и след центровка на помпата се оправи.Всъщност след диагностиката се оказа че имам повреден клапан,но това съм го описал надълго и нашироко в друга тема.Предърпването беше само един от редица симптоми заради които отидох на диагностика.Обаче докато сменя клапана от сервиза ми бяха стабилизирали положението с някаква тяхна центровка и предърпването изчезна.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 22 мар 2007, 18:15

1.8d написа:Най-добре закарай колата да и направят диагностика на помпата,имах подобно предърпване,само че го правеше към 2 300-2500 об/мин и след центровка на помпата се оправи.Всъщност след диагностиката се оказа че имам повреден клапан,но това съм го описал надълго и нашироко в друга тема.Предърпването беше само един от редица симптоми заради които отидох на диагностика.Обаче докато сменя клапана от сервиза ми бяха стабилизирали положението с някаква тяхна центровка и предърпването изчезна.
би ле ме насочил в коя тема си описал за този клапан.
и за кой клапан се отнася- да не е магнитния клапан за частично натоварване на горивонаг.помпа или магнитния прекъсвач за работа при студен двигател
:?:

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 23 мар 2007, 13:41

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%ED#40486" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
rosenrigov
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 17 фев 2007, 11:24
Модел на автомобила: mondeo1997 TDI
Местоположение: КОТЕЛ
Status: Извън линия

Мнение от rosenrigov » 24 мар 2007, 18:35

1.8d написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&highlig
ht=%EA%EB%E0%EF%E0%ED#40486
благодаря ти 1,8d за линка
като проверих клапана цъка няколко пъти,но и просълзява нафта от горната страна.Да знаеш нещо по въпроса.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 88 госта