Автоматичен смукач - проблем
- iashor
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Автоматичен смукач - проблем
Колата е Сиера 1.6 карбуратор Вебер 2В (или нещо такова) и според мен стъпковия електромотор на автоматичния смукач нещо не е в час.
Сега като запаля, вместо да държи по-високи обороти 1-2 мин., колата и като загрее ми държи високи като на студен двигател обороти - нямам оборотомер, но предполагам 2000 някъде.
Мисля почивните дни да го поогледам. Ако някой може да ме насочи къде може да е разковничето и е имал подобен проблем - много ще му благодаря за съдействието.
Поздрави!
Сега като запаля, вместо да държи по-високи обороти 1-2 мин., колата и като загрее ми държи високи като на студен двигател обороти - нямам оборотомер, но предполагам 2000 някъде.
Мисля почивните дни да го поогледам. Ако някой може да ме насочи къде може да е разковничето и е имал подобен проблем - много ще му благодаря за съдействието.
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако карбуратора ти е като моя, то тогава да знаеш, че автоматичния смукач се управлява от биметална пластина, която се подгрява от водата. Стъпковия мотор се командва от електрониката и той трябва да ти подсигури повишени обороти при студен мотор(може би са около 1100-1200) и при загрят мотор 800.Като спускаш надолнище без газ мотора ти затваря дроселовата клапа напълно и така двигателя не гори никакъв бензин.
Според мен проблема ти е в електрониката или някой датчик. Най-добре на диагностика. Може би датчика който подава информация на компютъра за температурата на водата се е скапал.
Според мен проблема ти е в електрониката или някой датчик. Най-добре на диагностика. Може би датчика който подава информация на компютъра за температурата на водата се е скапал.
- iashor
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
малка корекция за модела на карбуратора
Сега погледнах в книгата и точното наименование на този карбуратор е Weber 2V ISC.
В книгата за сиерата на издателство "Аутопоинт" пише, че след стартирането на студения двигател дроселовата кклапа се връщала в нормално положение от неква биметаллна пластина, която се нагрявала от... забележете - ток. Невероятно инженерно решение, макар че със сигурност не съм най-големият специалист...
Та сега ще я гледам тая биметална пружина - стига ли ток до нея; ако стига - тя реагира ли... Ако не се окаже това, ще се ходи на доктор - няма как...
Айде със здраве!
В книгата за сиерата на издателство "Аутопоинт" пише, че след стартирането на студения двигател дроселовата кклапа се връщала в нормално положение от неква биметаллна пластина, която се нагрявала от... забележете - ток. Невероятно инженерно решение, макар че със сигурност не съм най-големият специалист...
Та сега ще я гледам тая биметална пружина - стига ли ток до нея; ако стига - тя реагира ли... Ако не се окаже това, ще се ходи на доктор - няма как...
Айде със здраве!
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта