Автоматичен смукач - проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
iashor
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: София
Status: Извън линия

Автоматичен смукач - проблем

Мнение от iashor » 23 мар 2007, 16:04

Колата е Сиера 1.6 карбуратор Вебер 2В (или нещо такова) и според мен стъпковия електромотор на автоматичния смукач нещо не е в час.

Сега като запаля, вместо да държи по-високи обороти 1-2 мин., колата и като загрее ми държи високи като на студен двигател обороти - нямам оборотомер, но предполагам 2000 някъде.

Мисля почивните дни да го поогледам. Ако някой може да ме насочи къде може да е разковничето и е имал подобен проблем - много ще му благодаря за съдействието.

Поздрави!

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 23 мар 2007, 16:35

Ако карбуратора ти е като моя, то тогава да знаеш, че автоматичния смукач се управлява от биметална пластина, която се подгрява от водата. Стъпковия мотор се командва от електрониката и той трябва да ти подсигури повишени обороти при студен мотор(може би са около 1100-1200) и при загрят мотор 800.Като спускаш надолнище без газ мотора ти затваря дроселовата клапа напълно и така двигателя не гори никакъв бензин.
Според мен проблема ти е в електрониката или някой датчик. Най-добре на диагностика. Може би датчика който подава информация на компютъра за температурата на водата се е скапал.

Потребителски аватар
iashor
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: София
Status: Извън линия

малка корекция за модела на карбуратора

Мнение от iashor » 24 мар 2007, 07:37

Сега погледнах в книгата и точното наименование на този карбуратор е Weber 2V ISC.

В книгата за сиерата на издателство "Аутопоинт" пише, че след стартирането на студения двигател дроселовата кклапа се връщала в нормално положение от неква биметаллна пластина, която се нагрявала от... забележете - ток. Невероятно инженерно решение, макар че със сигурност не съм най-големият специалист...

Та сега ще я гледам тая биметална пружина - стига ли ток до нея; ако стига - тя реагира ли... Ако не се окаже това, ще се ходи на доктор - няма как...

Айде със здраве!

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 25 мар 2007, 20:04

Ми знам ли колега при мен тази пластина, която преставлява една спирала се топли от водата в малкия кръг и така отваря смукача.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта