1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук

Мнение от CEC0087 » 26 мар 2007, 17:33

Проблема ми е на 1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук като стържене незнам от какво е тоя звук иначе на другите скорости не прави така

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 26 мар 2007, 23:57

e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?
Маслото сменял ли си скоро на тия скорости? Защото не съм вещ по скорости .. и само знам ,че понякога се получава от маслото ако е малко или е гадно.. друг вариант мисля ,че е възможно от лагера на съединителя да се чува защото при всяка скорост има различно натоварване ... т.е. искам да кажа ,че при 1-ва на 4к и 2-ра на 4к натоварването е различно...Но не залагам на лагера!Щом каза ,че само на 1-ва по вероятно е да е от самите скорости..

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 мар 2007, 09:18

Май темата се отнесе другаде....не става въпрос за нова-стара.
И на новата и на старата първа и задна предавка са ...да кажем маневрени т.е. да потеглиш, не да се движиш на тях. Предполагам, че не са и мислени за високи обороти. Като механика - да, зацепват си и си вършат работата, но подобно изпържване само им вреди.

П.П. Винаги съм се чудел като как се стопява скоростна кутия?

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 27 мар 2007, 16:43

Маслото в скоростите е доливано около литър мисля,че беше а съединитела ми е сменян с лагер притескател феродов може би преди около 5-6 хилиади километра възможно ли е там да е някъде дефекта

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 28 мар 2007, 08:49

Проблема според мен е много елементарно решим,мисля че ти влиза в резонанс/вибрира/ някоя ламаринка в двигателния отсег.Провери дали нямаш разхлабено нещо,примерно на изпускателните колектори покриващата ламаринка.
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 29 мар 2007, 02:39

Твърдо "За" версията на demiro! Дори и да нямаш такава ламаринка почни да оглеждаш двигателя. При мен се беше получило от разхлабена скоба на средното гърне + колекторната ламарина.

Звуците от кутията ще ги познаеш ;)
Аз съм сменял една вече!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 29 мар 2007, 08:57

да ви кажа има логика защото този звук го чух след като сменях средно гърне и може да не са направили нещо от долу както трябва тея дни ще я закарам на някой канал да я огледам и ще пиша :D

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 30 дек 2007, 17:44

Сега като рових из темите прочетох за този твой проблем.
Първа скорост е пресмятана за потегляне а не за развиване на повисоки скорости и форсиране на двигателя.
Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
За развиване на големи обороти на двигател е хубаво да е добре загрят да е влезнал в работна температура иначе може да се наложи да се търси сервиз за ремонт на Двигателя.
*00133*

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 30 дек 2007, 17:56

jordj написа: Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
Ако трябва да те изтегли от някое оживено кръстовище едва ли ще си гледаш оборотомера :P някои колеги вкарват колата на 1-ва в прекъсвач така че 4000об са си съвсем нормални.
venom4o написа:e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?
Ами къв е проблема според теб :lol: Приемам, че нещо си се объркал щото ако наистина караш така след основен ремонт, значи проблема е голям. :shock:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 дек 2007, 20:58

изтрити са доста мнения от тая тема.. имаше и спор.. А иначе това съм го правил 1 единствен път и то доста преди да и отремонтирам мотора.. сега повече от 4000 при изпреварване не е развивал отдавна..

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 30 дек 2007, 21:54

Ми при3300- 3500 на 5 скорст съм на 130км по километраж. това е максимално допустимата за Магистралите в България.
При 4000 съм на 160+ .Та и за CEC0087 е почти същото.При 3500 ще изтребител..
Не казвам че не обичам високите скорости ,но Малко ми е уврял Акъла вече.Първо мисля как ще спа а после всичко останало.
*00133*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 дек 2007, 22:45

на 1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук като стържене
Цецо, ако си решил проблема и решиш да пишеш викай на ЛС да отключа темата!

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта