1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук
- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук
Проблема ми е на 1-ва като мине 3500-4000 оборота се чува един много як звук като стържене незнам от какво е тоя звук иначе на другите скорости не прави така
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?
Маслото сменял ли си скоро на тия скорости? Защото не съм вещ по скорости .. и само знам ,че понякога се получава от маслото ако е малко или е гадно.. друг вариант мисля ,че е възможно от лагера на съединителя да се чува защото при всяка скорост има различно натоварване ... т.е. искам да кажа ,че при 1-ва на 4к и 2-ра на 4к натоварването е различно...Но не залагам на лагера!Щом каза ,че само на 1-ва по вероятно е да е от самите скорости..
Маслото сменял ли си скоро на тия скорости? Защото не съм вещ по скорости .. и само знам ,че понякога се получава от маслото ако е малко или е гадно.. друг вариант мисля ,че е възможно от лагера на съединителя да се чува защото при всяка скорост има различно натоварване ... т.е. искам да кажа ,че при 1-ва на 4к и 2-ра на 4к натоварването е различно...Но не залагам на лагера!Щом каза ,че само на 1-ва по вероятно е да е от самите скорости..
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Май темата се отнесе другаде....не става въпрос за нова-стара.
И на новата и на старата първа и задна предавка са ...да кажем маневрени т.е. да потеглиш, не да се движиш на тях. Предполагам, че не са и мислени за високи обороти. Като механика - да, зацепват си и си вършат работата, но подобно изпържване само им вреди.
П.П. Винаги съм се чудел като как се стопява скоростна кутия?
И на новата и на старата първа и задна предавка са ...да кажем маневрени т.е. да потеглиш, не да се движиш на тях. Предполагам, че не са и мислени за високи обороти. Като механика - да, зацепват си и си вършат работата, но подобно изпържване само им вреди.
П.П. Винаги съм се чудел като как се стопява скоростна кутия?
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега като рових из темите прочетох за този твой проблем.
Първа скорост е пресмятана за потегляне а не за развиване на повисоки скорости и форсиране на двигателя.
Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
За развиване на големи обороти на двигател е хубаво да е добре загрят да е влезнал в работна температура иначе може да се наложи да се търси сервиз за ремонт на Двигателя.
Първа скорост е пресмятана за потегляне а не за развиване на повисоки скорости и форсиране на двигателя.
Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.
За развиване на големи обороти на двигател е хубаво да е добре загрят да е влезнал в работна температура иначе може да се наложи да се търси сервиз за ремонт на Двигателя.

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Ако трябва да те изтегли от някое оживено кръстовище едва ли ще си гледаш оборотомераjordj написа: Кой нормален шофьор ще форсира колата си до 4000 и тогава да превключи на втора скорост.Това ще е излитане от място.
Аз рядко минавам 3500 даже и на 5скорост.Не съм състезател от формула едно а смятам и ти.

Ами къв е проблема според тебvenom4o написа:e кво от тва ,че е на 15 ? Ако е запазена няма значение! Мойта е на 19 и мотора ми е на по-малко от 1000км след ПЪЛЕН основен ремонт.. сичко е 6 и си прави 120 на 2-ра ?Нищо не тропа нищо не скърца.. Къв е проблема?


- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми при3300- 3500 на 5 скорст съм на 130км по километраж. това е максимално допустимата за Магистралите в България.
При 4000 съм на 160+ .Та и за CEC0087 е почти същото.При 3500 ще изтребител..
Не казвам че не обичам високите скорости ,но Малко ми е уврял Акъла вече.Първо мисля как ще спа а после всичко останало.
При 4000 съм на 160+ .Та и за CEC0087 е почти същото.При 3500 ще изтребител..
Не казвам че не обичам високите скорости ,но Малко ми е уврял Акъла вече.Първо мисля как ще спа а после всичко останало.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта