Особенности при смяна на гарнитура на картер ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Особенности при смяна на гарнитура на картер ?

Мнение от TIN » 28 мар 2007, 08:51

Има ли някой сменял и някакви по спецефични особенности, които е хуабво да се знаят предварително!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 09:35

Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече... :P Дано съм бил полезен...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 28 мар 2007, 09:51

venom4o написа:Аз съм сменял.. Хубави за корковите гарнитури.Трябва да има и два мустака гумени при коляновия вал предполагам..там е хубаво за слохиш малко силикон нищо ,че е нова гарнитурата!Какъв е картера? алуминиев или ламаринен? Ако е ламаринен трябва да се изчука при болтовете защото като се натяга се деформира и после ако не го изчукаш тече... :P Дано съм бил полезен...
Алуминиев е !
Гледам че от към гарнитурата сълзи и олива целия картер....
Но все още не е прокапало на земята да видим до кога...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 10:10

ми няколко лева е за моя картер а за твоя незнам.. Алуминиев не съм свалял..... НО смени си я ако се работи удобно... Можеш да изпозваш случая да смениш и някой друг семеринг.. Както и да изчистиш маслената помпа ..като го свалиш картера го изчисти перфектно! С меглио всичко пада...И покрии с някакъв чист парцал отдолу мотора да не се праши защото може да си причиниш главоболия след време...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта