Американски Ford Escort
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Американски Ford Escort
колата е 1995 Ford Escort LX, SW 1.9L
Имам проблем с намирането на диаграма (чертеж) за вакуумните линии на този двигател (бензин Injection 1.9L, автоматична скоростна кутия).
Конкретно - две скъсани тефлонови (пластмасови) тръбички с гумени фитинги. Не ми е ясно от къде идват и къде отиват, но ако мога да намеря подобен вид сигурно ще мога да ги сменя сам.
Някакви съвети?
Имам проблем с намирането на диаграма (чертеж) за вакуумните линии на този двигател (бензин Injection 1.9L, автоматична скоростна кутия).
Конкретно - две скъсани тефлонови (пластмасови) тръбички с гумени фитинги. Не ми е ясно от къде идват и къде отиват, но ако мога да намеря подобен вид сигурно ще мога да ги сменя сам.
Някакви съвети?
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
Има ли някой с Форд, който да е виждал такива черни тефлонови тръбички в плетеницата около двигателя. (Не са бензинипроводи!)
Сега както са прекъснати се вижда вътрешен диаметър около 2.5 мм,
външен 4,5-5 мм? Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди и началните обороти не са стабилнни!!!
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
Има ли някой с Форд, който да е виждал такива черни тефлонови тръбички в плетеницата около двигателя. (Не са бензинипроводи!)
Сега както са прекъснати се вижда вътрешен диаметър около 2.5 мм,
външен 4,5-5 мм? Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди и началните обороти не са стабилнни!!!
Последна промяна от PitM на 08 ное 2005, 17:26, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
да, това също е възможно - за клапана за празен ход.ако можеш да направиш снимка и да постнеш ще ти бъда по-полезен...PitM написа:Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
защо тогава всички казват купувай от тях но не сменяй при тяхkEFi написа:Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
времето е като парите-никога не стига
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако всичко друго ти е наред закъснението при паленето може да се дължи на проблем в датчика, които позволява колата да пали на "Parking" и " Neutral". Но ако самия датчик не е омаслен не би трябвало да е от него.PitM написа:Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди
Закъснението при паленето е първия признак, както и светлините на задна- не винаги се включват, ако проблема е там.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Незнам при теб точно къде е. По-добре закарай колата в някой сервиз да я вдигнат и я огледай.
Предполагам, че се намира в долната част на скоростната кутия от външната страна, дълъг е около 5-6 см, широк 1-1.5 см ( поне при фиестата е толкова). Дори и малко да е омаслен, възможно е в него да е причината за по-бавното палене, но преди да се занимаваш с него си провери другите неща.
За датчика си имай едно на ум, ако е малко омаслен обаче сменяй веднага. Можеш да изкараш 5-8 хил. км с омаслен датчик, но после изведнъж започва да капе и по-скоро тече масло:(
Предполагам, че се намира в долната част на скоростната кутия от външната страна, дълъг е около 5-6 см, широк 1-1.5 см ( поне при фиестата е толкова). Дори и малко да е омаслен, възможно е в него да е причината за по-бавното палене, но преди да се занимаваш с него си провери другите неща.
За датчика си имай едно на ум, ако е малко омаслен обаче сменяй веднага. Можеш да изкараш 5-8 хил. км с омаслен датчик, но после изведнъж започва да капе и по-скоро тече масло:(
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта