Американски Ford Escort

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
PitM
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
Местоположение: София
Status: Извън линия

Американски Ford Escort

Мнение от PitM » 08 ное 2005, 16:41

колата е 1995 Ford Escort LX, SW 1.9L
Имам проблем с намирането на диаграма (чертеж) за вакуумните линии на този двигател (бензин Injection 1.9L, автоматична скоростна кутия).
Конкретно - две скъсани тефлонови (пластмасови) тръбички с гумени фитинги. Не ми е ясно от къде идват и къде отиват, но ако мога да намеря подобен вид сигурно ще мога да ги сменя сам.
Някакви съвети?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 17:07

100% са вакумни, щом са пластмасови.предположения за какво може да са :

1.устилвател на спирачки
2.МАП сензор
3.систем за изгаряне на горивни пари

PitM
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от PitM » 08 ное 2005, 17:17

Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!

Има ли някой с Форд, който да е виждал такива черни тефлонови тръбички в плетеницата около двигателя. (Не са бензинипроводи!)
Сега както са прекъснати се вижда вътрешен диаметър около 2.5 мм,
външен 4,5-5 мм? Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди и началните обороти не са стабилнни!!!
Последна промяна от PitM на 08 ное 2005, 17:26, променено общо 1 път.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 17:21

PitM написа:Ами че не са за спирачки е сигурно. Това 2-рото, не знам какво значи.
А преди 2 дни минах на преглед и емисиите бяха изцяло в нормата.
Изглежда ми, като да дават информация за датчици за оборотите на свободен ход. но никак не съм сигурен!
да, това също е възможно - за клапана за празен ход.ако можеш да направиш снимка и да постнеш ще ти бъда по-полезен...

PitM
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от PitM » 09 ное 2005, 12:44

Как да кача снимката?

PitM
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от PitM » 09 ное 2005, 17:20

Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2005, 20:34

PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4783
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 09 ное 2005, 21:31

kEFi написа:
PitM написа:Имам намерение да сменя ангренажен ремък и свещите. Някакви предложения къде да направя това? Чувал съм, че смяната на ангренажния ремък ако не бъде направена прецизно, може да доведе до сериозни проблеми!? А свещите ми са на около 60К км, безпроблемно. Дали изобщо да ги сменям?
Ремъка ти препоръчвам да смениш в Мото Пфое. Малко по-скъпо може да излезе (20-30лв) но пък си с гаранция 80 00км (според приемчиците) и 80 000 мили по документи...
защо тогава всички казват купувай от тях но не сменяй при тях
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 10 ное 2005, 00:20

Щот много пари искат... и маааалко прекаляват. Но за деликатни/важни работи си струва. Е например за смяна на антифриз или масло да си записва човек час.... излишно е.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 10 ное 2005, 08:36

PitM написа:Няма особен проблем в работата на двигателя с изключение: при палене, с ключа в крайно положение - понякога реакцията на стартера закъснява с 5-10 секунди
Ако всичко друго ти е наред закъснението при паленето може да се дължи на проблем в датчика, които позволява колата да пали на "Parking" и " Neutral". Но ако самия датчик не е омаслен не би трябвало да е от него.
Закъснението при паленето е първия признак, както и светлините на задна- не винаги се включват, ако проблема е там.

PitM
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от PitM » 10 ное 2005, 14:27

Polly знаеш ли къде се намира датчика за паленето за да го проверя дали е омаслен?

Мислите ли, че в МотоПфое могат да направят нещо за американски Форд? (имам предвид операции които изискват схеми)

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 10 ное 2005, 15:22

Незнам при теб точно къде е. По-добре закарай колата в някой сервиз да я вдигнат и я огледай.
Предполагам, че се намира в долната част на скоростната кутия от външната страна, дълъг е около 5-6 см, широк 1-1.5 см ( поне при фиестата е толкова). Дори и малко да е омаслен, възможно е в него да е причината за по-бавното палене, но преди да се занимаваш с него си провери другите неща.
За датчика си имай едно на ум, ако е малко омаслен обаче сменяй веднага. Можеш да изкараш 5-8 хил. км с омаслен датчик, но после изведнъж започва да капе и по-скоро тече масло:(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта