странна и неясна работа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

странна и неясна работа

Мнение от jojo » 30 апр 2007, 19:53

става въпрос за скоростната кутия на сиера2.0.значи работата е такава че при свободен ход като я форсирам започва да се тресе цялата,при скорост 120-130км волана ми се тресе в ръцете,а над 140 цялата кола се тресе и мисля че е нещо от скоростната кутия,ако някой е имал такъв проблем или просто идея от какво може да е да сподели :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 апр 2007, 20:02

когато я форсираш коляновия вал е отделен от скоростите...Така 1.во виж дали ти работят всички цилиндри! След това може да си скъсал тампон на мотора .. Провери ако не е от тампон.. закарай я веднага в сервиз не я карай така защото може да е нещо по сериозно от коляновия вал, маховика и т.н... Дано да е нещо незначително.. Не и се плаши.. но Щом на място се тресе... при форсаж е само тампон или нещо по коляноваловия механизъм...

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 30 апр 2007, 20:21

venom4o написа:когато я форсираш коляновия вал е отделен от скоростите...Така 1.во виж дали ти работят всички цилиндри! След това може да си скъсал тампон на мотора .. Провери ако не е от тампон.. закарай я веднага в сервиз не я карай така защото може да е нещо по сериозно от коляновия вал, маховика и т.н... Дано да е нещо незначително.. Не и се плаши.. но Щом на място се тресе... при форсаж е само тампон или нещо по коляноваловия механизъм...
Прав си,че е отделен само,ако си натиснал съединителя иначе какво на N неможеш да се форсираш ли :) иначе за другите неща съм съгласен веднага да се кара на доктор че такива сътресения не са ич нормални!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 апр 2007, 20:55

Някой да форсира със и без съединител, а ти гледай, залягай и пипай. Би трябвало да разбереш откъде са вибрациите. Аз слагам 2 лв. за съединител :)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 май 2007, 00:10

аз се надявам да е съединителя ,защото ти е бедна фантазията на този мотор как се маха коляновия вал.. Па дай да не говорим ,че си е жестока разправия..

http://store1.data.bg/batev/kolata%20mi ... C_0005.JPG


Ето о при мен този пакостник...

Потребителски аватар
ford_taunus
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ford_taunus » 01 май 2007, 09:41

Колега без да претендирам, че съм много компетентен, но проблема изглежда да е от съединителя. Или изкривен притискателен диск (по-малко вероятно), или са пружините на феродовия диск. При всички положения колата трябва да я погледнат в сервиз. Не прави експерименти да я караш в това състояние.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта