проблем с форсиране на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tihomir4o1
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 юни 2019, 12:02
Местоположение: letnica
Status: Извън линия

проблем с форсиране на двигател

Мнение от tihomir4o1 » 21 окт 2021, 11:15

здр. на всички. имам проблем който отскоро се появи. имам странно форсиране на двигателя когато натисна съединител до край без значение дали колата е с запален двигател на място паркирана или в момент в който трябва да превключа на по висока или ниска предавка. има случаи в които го няма това форсиране но в повечето го има и стига стойности до към 6-7000 оборота. пробвах да не натискам педала на съединителя докрай и ми се стори че този проблем го няма. съединителя е сменян преди около 45000км . сменен е аксиален лагер,феродов и притескателен диск на марката sachs. забравих да кажа че карам форд фокус 1,8i 115к.с. 1999г бензин,газ. проблема го има и на газ и на бензин. ще ви бъда благодарен ако някой може да сподели какво може да е и как може да се оправи.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2042
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: проблем с форсиране на двигател

Мнение от OgiDogi » 21 окт 2021, 18:54

Диагностика с живи данни, да се види кое мърда при натискане на съединителя - налягане в колектор, положение на педала за газта и каквото там може да повлияе. По телефона или през форума - не става.
После кажи какво сте открили и тогава ще умуваме как да се оправи.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: проблем с форсиране на двигател

Мнение от HACKO » 22 окт 2021, 09:00

Без диагностика залагам на спукани тръби на картерната вентилация, ако не е отнякъде другаде вкарва въздух във всмукателните тръби след дебитомера.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

tihomir4o1
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 юни 2019, 12:02
Местоположение: letnica
Status: Извън линия

Re: проблем с форсиране на двигател

Мнение от tihomir4o1 » 22 окт 2021, 10:35

благодаря за мнението ви но тук няма такъв сервиз за жива диагностика. искам да поясня че този проблем не го прави постоянно но взе да става доста често. направих си така нареченото мързеливо ключе след като прекъснах кабела на стъпковият мотор и така временно реших макари и по глупав начин проблема.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с форсиране на двигател

Мнение от pepy1 » 22 окт 2021, 17:40

Ловеч ти е на 40 км, Плевен на 50. Престраши се и отивай някъде, където ще ти свършат работа.
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 33 госта