Дебитомер
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Аз ходих с колата и мерих на място.
Сега искам да поясня за такива профани като мен. Тоя уред с дупката по средата представлява една отверка и се водо за звезда.Тази която купих е RICO Craft Cr-V Т20х100 и струва в едровите складове 2.85 лв.
Сега таз джаджа я свалих и съм я обработил с контактен спрей на Бош, и сега чакам да изсъхне.
Сега искам да поясня за такива профани като мен. Тоя уред с дупката по средата представлява една отверка и се водо за звезда.Тази която купих е RICO Craft Cr-V Т20х100 и струва в едровите складове 2.85 лв.
Сега таз джаджа я свалих и съм я обработил с контактен спрей на Бош, и сега чакам да изсъхне.
" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми по принцип се откача +, но сигурно и минуса върши работаBrock написа:Като начало си почисти дебитомера MAF /нов струва много, май повече от 200лв./. Докато го почистваш, откачи + на акумулатора, за да могат дасе изчистят евентуални грешки натрупани в компютъра. Погледни си и в какво състояние са ти свещите и кабелите /профилактично/.

- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Така срожих джаджата и оставих колата да истине като я припалих имаше резултат, но все пак не се форсира моментално пак го има заглъхването. Не е толкова както преди има голяма разлика но пака заглъхва.
Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно.
Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно.

" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
навсякъде в упътванията пише масата да се откача, не знам защоBrock написа:Ми по принцип се откача +, но сигурно и минуса върши работаBrock написа:Като начало си почисти дебитомера MAF /нов струва много, май повече от 200лв./. Докато го почистваш, откачи + на акумулатора, за да могат дасе изчистят евентуални грешки натрупани в компютъра. Погледни си и в какво състояние са ти свещите и кабелите /профилактично/.

- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
greek написа:+ като се слага и маха нещо можело да изгори![]()
може дапробваш да разкачиш ламбда сондата и да видиш как е. Тъкмо с този спрей ще и почистиш купулунга от калтаgaden написа:Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно.


" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
-
- Status: Извън линия
racer11 написа: навсякъде в упътванията пише масата да се откача, не знам защо
Ами защото мрежат си остава под напрежение и ти като се гепиш някаде ще затвориш веригата и може да те изтрещи тока

Но не се прави за твоя безопасност защото и да те удари тока нищо няма да ти стане

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 22 окт 2005, 10:43
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '89 1.4 Ghia - на Пропан-бутан
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж това...
Мернах този линк по-долу във форума.gaden написа:_SLiThER_ написа:След изпускателния колектор на тръбата преди пъвото ти гърне зад радиатора някъдеgaden написа:Къде е тая ламба сонда и какво представлява.
![]()
![]()
По-добре да си легнеш гладен, отколкото да се събудиш длъжен 

- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Може да си провериш и дюзите на инжекцията.gaden написа:Така срожих джаджата и оставих колата да истине като я припалих имаше резултат, но все пак не се форсира моментално пак го има заглъхването. Не е толкова както преди има голяма разлика но пака заглъхва.
Какво още да правя.
Как и какво да проверя на свещите и кабелите.
И моля обяснете по обстойно.
Аз на ескорта имам почти същия проблем и след едно чистене на дюзите резултат е осезателен, но уви временен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта