Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
vicko620
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 юни 2013, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.4 Hatchback 1999г.
Status: Извън линия

Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от vicko620 » 10 окт 2013, 22:04

Здравейте! Карам Ford Focus '99 1.4 бензин, и проблема ми е, че врътката, с която се наглася направлението на въздушния поток не работи. На където и да го въртя винаги изкарва въздуха от духалките на таблото. Така нито зимата мога да си размразя предното стъкло, нито да го пусна да духа в краката. Има ли някой идея на какво може да се дължи този проблем? Ако някой знае дали клапите на този модел се задвижват механично, или електронно също ще е от помощ, и дали проблема не може да е в някое бушонче (тва е в най-добрия случай).

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от Doin » 10 окт 2013, 23:28

Не е електронно, колега, за съжаление. С вакум също не е , с жило си е.
Свали радиото и ще видиш детайлно и врътката и жилото отиваща до клапите.

airheadme
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от airheadme » 11 окт 2013, 15:15

Не знам как е на Фокуса, но на моя ескорт си духа И към таблото без значение накъде е врътката. С врътката мога да управлявам струята посока "Предно стъкло" / "Предно стъкло с крака" / "Крака". Винаги ми е харесвало точно така и все съм си мислел, че нарочно така е направено, все пак винаги можеш да затвориш всички духалки на таблото и да ти духа в другите посоки.Щото примерно служебната дачия няма как да духа хем на стъклото, хем от таблото - супер тъпо, ако искаш да продухаш прозореца и да си стоплиш ръцете едновременно. Да не съм аз нещо в грешка и мойто да е дефектно?

Като гледам фокуса и той има независимо затваряне на всяка духалка, струва ми се логично и при него да е като при ескорта.

Едит: Не че допринасям особено за решението на проблема ти, де, по скоро размишлявам. :)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от madboy » 11 окт 2013, 15:20

airheadme написа:.....
Като гледам фокуса и той има независимо затваряне на всяка духалка, струва ми се логично и при него да е като при ескорта.
При Фокуса е като на служебната ти Дачия- "супер тъпо". :D
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10858
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от ЯЛТА » 11 окт 2013, 18:10

Едно особено жило е,- търси втора употреба.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

vicko620
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 07 юни 2013, 21:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.4 Hatchback 1999г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от vicko620 » 22 окт 2013, 18:21

Свалих радиото, пипах сумати време отзад, и жило не намерих, само кабели. А най-интересното е, че сега всеки път като дам на контакт започва да се чува едно тракане, което продължава около 20 секунди. Когато сменя струята започва да щрака по различен начин. Преди това се чуваше подобно щракане когато, защото при подаването на контакт се пускаше копчето за циркулиране на въздуха, и щракаше съвсем малко, за няколко секунди. Сега щрака по-приглушено, но много по-дълго. Предложения?

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Проблем с направлението на въздушния поток Focus '99

Мнение от Doin » 22 окт 2013, 19:19

Като свали радиото - вече знаеш как става. Свали го пак, развии 4-те рапидки в ъглите на панела на радиото, свали целия панел, ще видиш и свалиш рапидките на целия модул с копчетата и тогава вече ще видиш цялата ситуация. С напипване няма да стане.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта