Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
- milko1988
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 18 окт 2010, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 1.6 16v
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Здравейте колеги, искам да попитам дали тази кола има горивен филтър и ако да, къде се намира?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
времето е като парите-никога не стига
- milko1988
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 18 окт 2010, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 1.6 16v
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Нямам там филтър. Колата е мк 2 фейслифт или се водеше мк2.5.Има канистър само.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
След 2004 (от Фокус2 нататък) горивният филтър е вграден в помпата и се намира в резервоара. Доста голям е като размер и затова не е предвидено да се обслужва, или заменя. Ако евентуално се задръсти, съществува възможност да бъде заменен само филтъра (без цялата помпа), но това е доста екстремно и не се препоръчва. Така е при повечето съвременни автомобили, а не само при Форд.
- milko1988
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 18 окт 2010, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 1.6 16v
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Тая кола за да свалиш помпата съм гледал видео, че целия резервоар се сваля, защото идиотите не са направили отвор откъм купето. Ужас..
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1185
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Споко. И някои Мерцедеси са така. Нали инженерна мисъл, германска... 

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
А ако не е много нагло питането ми, защо искаш да сменяш филтъра?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- milko1988
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 18 окт 2010, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 1.6 16v
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Попринцип знам, че се сменя на 30 или на 50хил км, за това питам дали има.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
По препоръките на различни фирми смяна на горивния филтър е на 30-60 х.кМ . При стари автомобили като нашите и горива к'ат нашите е желателно на 30 да се сменя. Дори колата да е на газ, бензиновата помпа работи и върти бензин през филтъра.
Последствие при не сменян е повишено съпротивление на задръстения филтър и по-лошо пропускане на боклуци към дюзите, довеждащо до тяхното запушване.
Шибаните помпи с вграден бензинов филтър не са приоритет на немските производители. Мноооого сериозна мода са и са по-скъпи, ама явно това е целта. Вярно, че се премахват конекторите за външен филтър и това е безопасност, но ... Вече имам няколко пострадали дюзи от това изобретение, че помпата изкарва повече от филтъра и не ще да изгори навреме
, не само при Форд.
Поздрави.
Последствие при не сменян е повишено съпротивление на задръстения филтър и по-лошо пропускане на боклуци към дюзите, довеждащо до тяхното запушване.
Шибаните помпи с вграден бензинов филтър не са приоритет на немските производители. Мноооого сериозна мода са и са по-скъпи, ама явно това е целта. Вярно, че се премахват конекторите за външен филтър и това е безопасност, но ... Вече имам няколко пострадали дюзи от това изобретение, че помпата изкарва повече от филтъра и не ще да изгори навреме

Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта