Проблем с вентилатора в купето
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
А бе той това дето е запоил е хубаво /направил е мост от жичка, вместо съпротивлението/, НО това термосъпротивление не е сложено туко така
Да имаш едно на ум - ако ти замерише на изгоряло, да знаеш, че може да гори под жабката
PS - Такова термосъпротивление струва ~2лв. в почти всеки магазин за електронни компоненти. Ще е добре да си купиш и да си го смениш, за да не се получи някой фал


Да имаш едно на ум - ако ти замерише на изгоряло, да знаеш, че може да гори под жабката

PS - Такова термосъпротивление струва ~2лв. в почти всеки магазин за електронни компоненти. Ще е добре да си купиш и да си го смениш, за да не се получи някой фал


- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
А ми и аз така си помислих че е направил мост.Brock написа:А бе той това дето е запоил е хубаво /направил е мост от жичка, вместо съпротивлението/, НО това термосъпротивление не е сложено туко така![]()
Да имаш едно на ум - ако ти замерише на изгоряло, да знаеш, че може да гори под жабката![]()
PS - Такова термосъпротивление струва ~2лв. в почти всеки магазин за електронни компоненти. Ще е добре да си купиш и да си го смениш, за да не се получи някой фал![]()
Тоя пич каза че това съпротивление струвало около 10+лв. и гарантирал че няма да има проблем.
Но мерси че ме предопреди ако нещо стане ще знам точно какво да направя.
Ще го имам в предвид.(

" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Както Brock е отбелязал не е препоръчително да караш така.
Аз бих го сменил своевременно с термосъпротивлението, защото реално то ти предпазва инсталацията от запалване при приблем. При закупуването му виж каква е максималната температура, която поддържа (обикновено е ок. 120* С) и си купи точно това което трябва.
Аз бих го сменил своевременно с термосъпротивлението, защото реално то ти предпазва инсталацията от запалване при приблем. При закупуването му виж каква е максималната температура, която поддържа (обикновено е ок. 120* С) и си купи точно това което трябва.
- gaden
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 14 апр 2005, 22:54
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Лошото е че тоя майстор взе че го хвърли в кошчето и не ми беше удобно да си го поискам.
Ма си правя сметка да ида на един сезонен преглед в Мотопфое и да искам да и го оправят.
Сега се сещам че сигурно ще ми предложат да го сменят цятото туй нещо.
Та ако някой знае точно какво е това термосъпротивление може да ми каже и аз ще ида при друг майстор да го сложи.
Ма си правя сметка да ида на един сезонен преглед в Мотопфое и да искам да и го оправят.
Сега се сещам че сигурно ще ми предложат да го сменят цятото туй нещо.
Та ако някой знае точно какво е това термосъпротивление може да ми каже и аз ще ида при друг майстор да го сложи.

" КОРЕНИТЕ НА БЪДЕЩЕТО СЕ КРИЯТ В НАСТОЯЩЕТО "
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с вентилатора в купето
Не ми се ще да отварям нова тема,затова ще си питам в тази,понеже ще се дублират темите "Проблем с вентилатора"....
Моя проблем е малко по друг:Изглежда нещо е влязло във вентилатора и като го пусна започва да ручи.Наведох се под жапката обаче той е в една...пластмасова кутия и не виждам от къде мога да бръкна до витлата....или поне да го сваля?
Ако някой знае как може да се свали целия вентилатор да казва,че не се трае без вентилация,а като ручи още по зле.
Моя проблем е малко по друг:Изглежда нещо е влязло във вентилатора и като го пусна започва да ручи.Наведох се под жапката обаче той е в една...пластмасова кутия и не виждам от къде мога да бръкна до витлата....или поне да го сваля?
Ако някой знае как може да се свали целия вентилатор да казва,че не се трае без вентилация,а като ручи още по зле.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта