филтър на купе
- batista
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
- Status: Извън линия
Добре обаче това дето е като радиатор хоризонтално разположено с един такъв безцветен цвят си е чисто, незнам за какво е може би трябва да погледна пак.Dundee написа:Така излиза от завода - без нищо. Ако си купиш филтър, би трябвало да го сложиш там.
Тоя филтър май не е мноо евтин, коя марка е по-дорба?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
... е изпарителя на климатика. Той прави студеното - минаващият през него въздух се охлажда и после влиза в купето.batista написа:...това дето е като радиатор хоризонтално разположено с един такъв безцветен цвят ...
И ескортите с климатик са фабрично без филтър. В МП филтърът преди няколко месеца вървеше около 100 лв.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 мар 2008, 22:32
- Модел на автомобила: ford galaxy2000 -benzin-gaz
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re:
сваля се пласмасовата кора под чистачките и тогава се стига до филтъра!лесно се сменяPeet написа:Имам въпрс-знае ли някой как сесменя филтъра за купето на Форд Галакси?
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Благодаря! Купих филтър за купето Филтрон, 14лв. В кутията с филтъра имаше упътване със снимки как се сменя.Смених го за 20 мин. 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re:
С активен въглен или без ?
46 лв. ми е филтъра в МП с активен въглен.
На друго място алтернативен мисля, че без активен въглен е 20-25 лв.
Чудя се, заслужава ли си да дам повечко пари?
46 лв. ми е филтъра в МП с активен въглен.
На друго място алтернативен мисля, че без активен въглен е 20-25 лв.
Чудя се, заслужава ли си да дам повечко пари?
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Няма активен въглен-хартиен е, ще видим това лято как е.
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
На моя Мони,мисляа че няма никакъфф филтър,некой го е изтърбушил преди мене,шот каде какво запуши пред мен,някое БМВ масларка или някой Голфф ТД,всичко го дишам,и се драпам да ги изпреварвам
Ще трябваа да се слага филтйра,нема начин,
в най скоро време



- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: филтър на купе
Колеги, няколко въпроса бързи:vlad написа:Филтъра за купето /т.нар.поленов филтър/ е този под предното стъкло, отдясно.Препоръчват да се сменя на 15-20 000 км.В МП, за Фокус 1, е 36,26лв, заедно с две щипки-9,22лв., и уплътнение /болкит/ 12,43лв./ без ДДС/.Ако го сменяш сам, внимавай с уплътнението.Ако не е добре уплътнена кората, може от там да влиза вода в купето, и се скапва филтъра.
Филтъра на климатика е доста по скъп, намира се някъде отпред под капака, до колкото знам.За него snaiperisto е в час, май щеше да го сменя
1) Тези щипки всички ли ги имате, на Фокус 1 става дума? Отварях и нямаше такива сменяеми - филтъра ми беше Филтрон на поне 2 години в ужасно състояние за смяна и може да не са сложили щипки? Много ли са важни, как по-точно държат?
2) Филтрон добре ли е ? Над 50лв. в МП за обикновен поленов(не дори акт.въглен/с карбон) филтър, болкит и щипки ми се виждат доста пари за подобно нещо. Въпреки, че качеството на въздуха е безценно важен.
3) Обикновен поленов, с активен въглен или такъв с карбон? Наистина ли си заслужават парите, и какви са те грубо? Може би освен по-доброто причистване, и пропускането е по-добро, а интервала на задръстване и смяна - по-голям ? >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта