Парното не топли:(((
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
Парното не топли:(((
По-точно- няма добър топлообмен - при загрял двигател(стрлка по средата) духа хладък въздух и колкото по висока степен е вентилатора - толкова по-студен става. Колата е с климатик, знам че топлината се разпределя от някакви ел.вакумни клапи - някой занимавал ли се е с тях???, а може ли да не дотига до питата на парното достатъчно гореща охл.течност???
ако някой има мнение и опит нека подскаже, благодаря.
ако някой има мнение и опит нека подскаже, благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 дек 2004, 22:28
- Местоположение: Mondeo 1,8TD
- Status: Извън линия
За парното !
Виж си филтъра за въздуха на парното.Намира се отпред под черната пластмаса пред стъклото.Ако е задръстен не постъпва въздух и вентилатора не духа.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако при загряд двигател нивато на антифриза се покачва много / в разширителния съд/ има вероятност да има възд. възглавница /възд. се разширява много повече от течноста/! АБЕ не мисе вярва това с възд. възглавница, ами да е, запушен или притиснат на маркуч /един от двата входящия или изх./ На мойто ВАЗ 2101 преди време ми се бе запушил само, че радиатора на парното последствията са точно същите "студено парно", за едно лято мина около 500-800 л. вода през охлад. ми система заради теч на големия радиатора и на татък ви е ясно как се постъпва за отстраняване на белата /отваряш и почистваш или ново/!
Небойте се роби Спартак е с вас!
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Ами то при мен антифриза се покачва с 1 пръст над max-а.пък парното работи добре,въпреки че сега зимата стрелката за температурата на междуградско едвам достига нормална температура
А пък за обезвъздушаването (не съм сигурен дали е така)но отваряш капачката на разширителния съд въртиш вътре парното на мах (без вентилатор)палиш и даваш газ докато загрее и почнат да излизат евентуално балончетата въздух ,като спрат да излизат затваряш капачката и т`ва е
А пък за обезвъздушаването (не съм сигурен дали е така)но отваряш капачката на разширителния съд въртиш вътре парното на мах (без вентилатор)палиш и даваш газ докато загрее и почнат да излизат евентуално балончетата въздух ,като спрат да излизат затваряш капачката и т`ва е
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Greek, имам предвит разликата на ниво при студен двигател и при топъл, а не колко си над MAX.
А колкото до твоя съвет, дано си прав /чувал съм за нещо такова ама каква му е логиката и дали е станало честно незнам/ но пък е лесен и евтин, дано му помогне, че иначе може и да е зле!
А колкото до твоя съвет, дано си прав /чувал съм за нещо такова ама каква му е логиката и дали е станало честно незнам/ но пък е лесен и евтин, дано му помогне, че иначе може и да е зле!
Небойте се роби Спартак е с вас!
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Би трябвало 1-2 изфорсирания да ти обезвъздушат системата, ефекта е след това да ти спадне нивото на антифриза. Не мисля обаче че това ти е проблема за парното.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Достатъчно е да поработи малко ДВГ-то (няма проблеми да е на "празен ход"). Идеята е да се завърти водната помпа, като по този начин да изтласка въздуха от системата, ака го има...ivboje написа:благодаря за всички дадени мнения!!!, само не разбрах това за обезвъздушаването - дали трябва да държа високи обороти докато загрее и издуха въздуха или просто да го оставя да си работи на празно?
Въпреки, че според мен това е излишно, защото на капачката на разширителния съд би трябвало да има обратен клапан, който се отваря, когато налягането в системата се вдигне над определена стойност. Ако има такъв клапан при отварянето му, въздуха ще излезе.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
онзи ден реших проблема :)))
с топлината - дано да не е частично и за кратко. За тези на които имат сходен проблем - малък отчет на това коети съм правил:
1. Не бъзикайте клапите и управлението им вътре в колата, аз отделих доста време и това което разбрах е - ако сте с климатик - системата е така направена, че или работи или не - самонастройваща се - не търпи вмешателство;
2. Проблема при мен и в общия случай (мисля) е топлообменника - въздух или частично (пълно) запушване.
3. Решението - естествено най-доброто е нова пита, а по човешкия вариант - прочистване. Аз послушах съвета на колегите братушки от руския мондеофорум, размених местата на входящия и изходящия маркуч и взех всички мерки за избягване на въздух в системата( много бавно наливане на антифриза и процедурата която описаха колегите по-горе) и резултата е налице
А, сега още едно питане - може ли да се приеме за нормално стрелката на температурата да стига само до буквата "N"при нормално каране?
1. Не бъзикайте клапите и управлението им вътре в колата, аз отделих доста време и това което разбрах е - ако сте с климатик - системата е така направена, че или работи или не - самонастройваща се - не търпи вмешателство;
2. Проблема при мен и в общия случай (мисля) е топлообменника - въздух или частично (пълно) запушване.
3. Решението - естествено най-доброто е нова пита, а по човешкия вариант - прочистване. Аз послушах съвета на колегите братушки от руския мондеофорум, размених местата на входящия и изходящия маркуч и взех всички мерки за избягване на въздух в системата( много бавно наливане на антифриза и процедурата която описаха колегите по-горе) и резултата е налице
А, сега още едно питане - може ли да се приеме за нормално стрелката на температурата да стига само до буквата "N"при нормално каране?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това с размяната на маркучите е готина /харошо/ идея, но мизерията /боклуците/ пак са в системата или използва чишмяна топла вода за да се изхвърлят боклуците на вън. Ако само си разменил местата на маркучите мислишли да сменяш антифриза, ще е добре!
Дано за постояно си отсранил проблема - топлофикация.
Дано за постояно си отсранил проблема - топлофикация.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: онзи ден реших проблема :)))
[
при мене е точно така и аз го приемам за нормално явно така е нагласен термостата
[/quote]А, сега още едно питане - може ли да се приеме за нормално стрелката на температурата да стига само до буквата "N"при нормално каране?
при мене е точно така и аз го приемам за нормално явно така е нагласен термостата
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен е така, N или O, но около проблема ми с волтажа /14,7 че и до 15,0/ забелязах, че ме лъжеше "бензиномера", ABS и той се опитваше да светва без причина. Но от как смених реле-регулатора за волтажа няма проблем поне за сега с ABS и др. но пак съм си около N и O, т. е. споко!
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта