Страница 1 от 1

За "спортния" филтър

Публикувано: 22 сеп 2005, 23:21
от V_A_N_K_A_T_A
И аз най накрая си купих такова чудо!И нали съм от Хасково,та от Редлайн за 30лв :wink:
Обаче не можах да го сложа :shock: ,махнах и кутията ама опира в акумулатора(големичък е)Трябва ли да махам MAF сензора като Адриан или...И тоя маркуч дето влиза в кутията какво да го правя?Та ако някой си е слагал на Мондеото да каже/покаже как става!Знам че го има и в Ескорт раздела ама нали е Мондео мойто

Утре повече снимки...

Публикувано: 23 сеп 2005, 14:03
от chery
мн далъг бе брато аз имам на моидо ама моя е по къс

Публикувано: 24 сеп 2005, 23:38
от V_A_N_K_A_T_A
Момчета слагайте!За 30лв си заслужава поне звука дето прави!Като смачкаш до дупка все едно има гърне!Иначе за мощност е субективно,усеща се,но е леко.Аз лично си махнах MAF сензора и нямам никакви проблеми вече около 600км.
Chery,нарочно такъв голям го взех,ама се оказа цял пън!

Ето и къде ми легна на мен...

Публикувано: 27 сеп 2005, 00:04
от demiro
Колеги,а като се махне МАФа,дали няма да има неправилно смесообразуване,щото поправете ме ако бъркам,ама нали той точно за това служи, в зависимост от температурата на постъпващия въздух, консумираният ток се променя за загряване на спиралата на сензора до зададените пораметри. От там блока за управление определя масата на постъпващия въздух и в съответствие с честотата на въртене на коляновият вал регулира количеството на подаваното гориво. Най малкото според мен блока за управление ще натрупва грешки при липсата на МАФ,а с разхода на гориво не знам кво ще се получи.
Споделете по обстойно тези които сте го махнали ,какви са ви впечетленията? :oops:

Публикувано: 27 сеп 2005, 00:20
от chery
ДА ТАКА Е В ОБЩИ ЛИНИИ АМА ЗАСХТО ЩЕ МАХАШ МАФА (АКО НЕ БЕШЕ НУЖЕН НЯМАШЕ ДА ГО СЛАГАТ ИЗОБЩО) АЗ ИМАМ СПОРТЕН ФИЛТАР И МАФА Е ЗАЬВАНАТ НА НЕГО НЕ ГО МАХАИ

Публикувано: 27 сеп 2005, 23:20
от demiro
V_A_N_K_A_T_A написа:
Трябва ли да махам MAF сензора като Адриан или..
Аз лично си махнах MAF сензора и нямам никакви проблеми вече около 600км.
:!: :?:

Публикувано: 28 сеп 2005, 17:43
от racer11
без MAF, еку-то работи по "памет" т.е. по програмирани осреднени стойности на показателите от MAF-а.резултата е, че колата не работи оптимално - не развива пълна мощност, може да се повиши разхода на гориво. моя съвет е да не се маха MAF сензора.дори и да няма видими проблеми сега, зимата ще е друго :!:

Публикувано: 01 окт 2005, 19:10
от V_A_N_K_A_T_A
Значи да си го връщам,така ли? :( То,и без това май е по-добре без него през зимата,така че ще си сложа оригиналния.Благодаря,колеги!

Публикувано: 16 дек 2005, 23:49
от Ivan P
Ето как ги виждам аз нещата, тая тръба на която се слага филтъра, просто я удължаваш и я извеждаш до удобно и подходящо за целта място, това ми е мнението без да съм ги видял нещата, пусни снимка все пак и покажи къде опира филтъра...
ето горе долу за какво имам предвид с тази тръба:

http://www.modernperformance.com/dcx/sr ... phoon1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://akamaipix.crutchfield.com/graphi ... simon3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

:roll:

Публикувано: 17 дек 2005, 00:54
от V_A_N_K_A_T_A
О,не,не!Аз си купих най-обикновен само конус за 30лв!Имаше снимки,ама са изчезнали...Пък и разбрах,че през зимата не е хубаво да се кара със спортен филтър и го махнах!Ето все пак да видиш...

Публикувано: 17 дек 2005, 11:52
от Ivan P
V_A_N_K_A_T_A написа:О,не,не!Аз си купих най-обикновен само конус за 30лв!Имаше снимки,ама са изчезнали...Пък и разбрах,че през зимата не е хубаво да се кара със спортен филтър и го махнах!Ето все пак да видиш...
Хм... Лоша работа, верно е много голям, но не е проблем според мен да пробваш вариянта които аз ти предложих, продават се и гумени удължители ( траби ) с които можеш също да свършиш тази работа...

http://akamaipix.crutchfield.com/graphi ... simon6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fierosound.com/supercharger/air%20filter.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; :roll:

Публикувано: 17 дек 2005, 12:51
от cossy
Значи тези снимки с нищо не помагат, пусни снимки на някое мондео, не на GTRи, да не говорим, че втория филтър е за турбо което се намира "изотзадзе" демек под багажника :idea:

Най-дорбия вариант може би е с рязане на капака и да сложиш един въздухозаборник... ама не си заслужава.
А на това мондео не знам защо там са го "фичнали" тоя филтър :?

Публикувано: 17 дек 2005, 18:54
от Ivan P
cossy написа:Значи тези снимки с нищо не помагат, пусни снимки на някое мондео, не на GTRи, да не говорим, че втория филтър е за турбо което се намира "изотзадзе" демек под багажника :idea:

Най-дорбия вариант може би е с рязане на капака и да сложиш един въздухозаборник... ама не си заслужава.
А на това мондео не знам защо там са го "фичнали" тоя филтър :?
Не бе коси, с тези снимки не искам да покажа къде точно да го сложи, а какво имам предвид под тия удължители, така ги виждам нещата :roll:

Публикувано: 18 дек 2005, 01:41
от V_A_N_K_A_T_A
Аз си знам,че работата е един K&N 57i кит ама толкова пари не давам за 5 коня(за сега :wink: )!А пък тоя пън на пролет ще му измисля такова удължение някакво.Благодаря ти за съветите!!

Публикувано: 26 мар 2006, 17:02
от Дядо ти Яга
и аз съм със спортен филтър на ескорта 8) 8)

Re: За "спортния" филтър

Публикувано: 28 сеп 2010, 20:14
от topeto
какъв ти е ескота и можеш ли да качиш някоя снимка да видя как си го направил и каде си го сложил ,така че да не гълта топъл въздух от двигателя,защото и аз съм мераклия да си сложа но не знам как да го изолирам от топлия въздух

Re: За "спортния" филтър

Публикувано: 28 сеп 2010, 21:00
от HACKO
Човека е писал Март 2006, а от Октомври 2007 не влизал, вероятно е колата му вече да се е трансформирала във друго изделие от метал.

Re: За "спортния" филтър

Публикувано: 28 сеп 2010, 21:23
от Pyrhel
HACKO написа:колата му вече да се е трансформирала във друго изделие от метал.
Е не, тука почнах да се таркалям по пода и да се заливам от смях, страхотно е *00134*
topeto написа:не знам как да го изолирам от топлия въздух
Бе, има общо взето 2 важни неща - да не е на топло и да не хвърля вода по него. Нашенските тюнери в 99% от случаите ги метнат направо към всмукателния колектор и от гумите хвърчи цялата мизерия. На твоя ескорт не знам как е, но на повечето коли, които съм виждал, колектора е изведен отпред и има крило, което да го предпазва от водата, която хвърчи през предната решетка при дъжд. С конусния филтър с къс колектор не постигаш нищо друго освен звук. Даже понякога ефектът е отрицателен заради топлината, отделена от двигателя. Един правоъгълен спорен филтър (те такЪви филтри за 30лв не съм виждал :lol:) и подходящ колектор е достатъчна промяна за псевдо-перформънс тунинг - 'ем нослето му ще е на студено, 'ем и няма да се пълни с гадости _friends_

Както казват по другите форуми като съживиш дърта тема - форумен некрофил *00940*