прав ли съм - как върви топла/студена

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
chery
Status: Извън линия

прав ли съм - как върви топла/студена

Мнение от chery » 25 сеп 2005, 16:08

от доста време ми е се спрува че моето мондео варви повече когато е студено (има по добро ускорение) и като загрее сякаш е по тромаво ,тва нормално ли е аз мисля че е заради това че е вече на годинки и като нищо вече може да го направя 2000 куб. без да го шлаифам :?: :evil:

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 25 сеп 2005, 17:16

Прав си, и Сиерата като загрее здраво става по-тромава, много се влияе и от t на въздуха.Зимата при 2-3 градуса е изтребител, обаче лятото като стане 30градуса и се забия в центъра в задръстванията половината коне отиват на паша.

Потребителски аватар
achkob
модератор
модератор
Мнения: 484
Регистриран: 25 май 2005, 22:44
Модел на автомобила: focus 1.8TDDi ambiente wagon
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от achkob » 25 сеп 2005, 19:08

когато колата е студена бензиновата смес е по-богата :!: затова и разхода при студен двигател е по-голям...
Биалетка за 140лв??? ДА-ДА...

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 26 сеп 2005, 14:56

И моя ескорт го прави това, при мене нещата се оправиха донякъде със подмяна на жигльорите в карбуратора. Но това е симптом и за други марки автомобили.
Само при дизел не съм го срещал.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 28 сеп 2005, 11:47

Ами при дизела е обратно. Върви по-добре и пуши по-малко когато е топъл. Поне такива са мойте наблюдения.

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 28 сеп 2005, 13:15

Не би трябвало да има разлика в работата на топъл и студен двигател (напълно изправен двигател и електроника към него).
Това е по ТЕОРИЯ!
При мене имаше разлика при топъл двигател - от време почва да се чуди, губи мощност и прекъсва при ускорение.
Проблема се оказа в системата са изгаряне на бензиновите пари - недобър ел. контакт в куплунга електромагнитния вентил.
Почистих го с контактен шпрей и сега е супер.

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 29 сеп 2005, 17:06

каде се намира тоя магнит да го почистя и аз ако имаш снимка ще е идеално :evil:

Потребителски аватар
komarov
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 16 мар 2005, 17:21
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v Ghia 1998г.
Status: Извън линия

Мнение от komarov » 30 сеп 2005, 16:08

споделете опит, да пробваме и ние

Потребителски аватар
поната
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от поната » 18 мар 2006, 12:06

Като е студена маслото е по-гасто на този ефект е най-силен когато стрлката на темпа стигне м/у нормал и студено на термометара при фиестата

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 19 мар 2006, 22:29

При ескорта не съм забелязал да има такова нещо.По принцип и зиме и лете най се отпушва на дълъг път.За Моню още нямам впечатление,но знам много добре че при Пасат 1.6ТДИ и 1.9Д е така.Всяко лято половината им коне окуцяват.
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта