Нямам парно

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
sashko_bg
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
Status: Извън линия

Нямам парно

Мнение от sashko_bg » 15 дек 2005, 10:10

Нямам парно, умрях от студ. Клапата се отваря и затвяря, няма проблеми, когато колата работи на място, идва топло, макар и слабо, радиаторчето също загрява, тръбите се затоплят. Какво да правя? Умирам от студ, pls

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 дек 2005, 10:40

Най-вероятно имаш проблем с термостата.
:idea: Разгледай и другите теми свързани с ТЕРМОСТАТА и може би ще откриеш проблема

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 16 дек 2005, 11:48

а имаш ли достатъчно антифриз?

sashko_bg
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
Status: Извън линия

Антифриз

Мнение от sashko_bg » 16 дек 2005, 15:24

Имам антифриз, мисля че радиатора е запушен, друго просто не остана, колата си загрява нормално иначе.
Как се промива радиатора?

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 18 дек 2005, 10:01

може да не е нито едно от гореизброените :)
попринцип парното на форд е слабо място - казвали са ми за една серпентинка която с времето се износва. тя служи за намаляване дебита на пропускане на студения въздух.
пробвай да набиеш маркуча със термостата директно във водното съединеие и проблема ти е решен :) (това е направил един мой познат с Ескорт)
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Антифриз

Мнение от racer11 » 18 дек 2005, 11:53

sashko_bg написа:Имам антифриз, мисля че радиатора е запушен, друго просто не остана, колата си загрява нормално иначе.
Как се промива радиатора?
сигурно имаш предвид радиатора на парното?защото другия влияе само на охлаждането на колата. а за промиването - много разглобяване - след това чиста вода в двете посоки, ако дебита е малък/т.е. водата тече трудно/ - нов радиатор

sashko_bg
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
Status: Извън линия

за парното

Мнение от sashko_bg » 19 дек 2005, 09:53

Оправих го. Свалих двата маркуча, който отиват към радиатора за парното и го промих с вода за окол0 15 минути с маркуч. Отвътре изтече много мърсотия. Сега ми е топличко, направо супер, много ми е кеф. Иначе преди бях като сибирска мечка. :D

Потребителски аватар
kirilkirilov
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 04 фев 2006, 20:06
Модел на автомобила: Ford KUGA II
Местоположение: Козлодуй
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kirilkirilov » 04 фев 2006, 20:40

А дали парното на Мондеото е същото.Защото моето нетопли добре.Има някакво топло докато термостата е затворен и като се отвори отслабва много.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 05 фев 2006, 00:43

kirilkirilov написа:А дали парното на Мондеото е същото.Защото моето нетопли добре.Има някакво топло докато термостата е затворен и като се отвори отслабва много.
Как не топли бе човек,имаш нещо запушено сигурно.Моето като го дам до край на червено и ще се опека вътре.Много рядко ми се случва,даже при -20 да въртя врътката до край :wink:
Изображение

Потребителски аватар
ico_1
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 фев 2006, 14:14
Модел на автомобила: MONDEO 1.8 TDI "98g - Kombi
Местоположение: HASKOVO
Status: Извън линия

А дали парното на Мондеото е същото.Защото моето нетопли доб

Мнение от ico_1 » 05 фев 2006, 11:50

Имаш нещо запушено, щом термостата ти като се отвори парното отслабва трябва да про вериш пътя на охл. течност от двигателя до радиатора за парното. Преди време на стария форд(Орион 1,8Д) се беше запушила тръбичката която излиза от двигателя и на нея се захваща входящия маркуч за радиаторчето за парното,ама докато го разбера ми се е.... мамата в един декемврийски студ. Радиаторчето беше като ново. Ако ти се налага да развиваш тази г- образна тръбичка внимавай че мн. лесно се чупи.От много кофти сплав е.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта