Как да отворя това съединение?

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Как да отворя това съединение?

Мнение от aaleks » 01 апр 2006, 17:50

Преди време питах за тия джаджи, ама не открих темата.
Та въпроса ми е как се разкопчават тия неща, ами ако ги отворя с помоща на ъглошлайфа? След това може ли да се махнат старите закопчалки и да сложа нови /от къде да намеря/ и инструмент да ги закопчея?
Прикачени файлове
img_0013.jpg
Небойте се роби Спартак е с вас!

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 01 апр 2006, 20:50

Това като гледам трябва да са тръби на климатика! Майсторите имат едни специални щипки с които ги издърпват. Предполагам че и ти можеш да ги издърпаш по някакъв начин.
Флекса не е добра идея че тези тръбички са доста скъпички.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 01 апр 2006, 23:42

Е точно с такива скоби ми сваляха тръбите на климатика вчера . Имам на Хюндая такива тръби на радиатора на парното , а тия ми изглеждат точно такива.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 09 апр 2006, 15:39

След като срязах тръбите на климатика си, разгадах как се отварят тия съединения. Повече време рязах отколкото да отворя надата.
Някой колеги знаят как се отварят, ама си премълчаха /инструметите били много скъпи ама ела в София, друг купи маркуча пък ще видим/ МАЙНА*А ИМ *00200* ! Щях да си спестя доста ядове, време и пари.
Номера всъщост е да се изтика пружината навън към периферията на надата за да освободи чопа на другата тръба и да се изтеглят една от друга. "О" пръстените държад налягането. Пружината е като на семерингите, малко с по-голям диаметър но по форма са същите.

От добра воля и колегиалност, и на пук на всички знаещи и мълчящи, пускам снимков материал. И на един да му свърши работа, ще съм адски доволен.
А затварянето ще го изпробвам тия дни, предполагам ще използвам 2 тънки /около 0,5-0,8мм/ ламаримки. Извити така, че като ги събера да образуват цилиндър. Абе който ги отвори и види какво представляват, бързо ще се сети как да ги затвори.

p.s. При затваряне не се нуждаете от никаква ламаринка, както предполагах по-горе, натискаш и готово!

:twisted:
Прикачени файлове
img_0012.jpg
Вече разкачена!
img_0028.jpg
В това положение горния край се изтегля, долния край е с пласмасовата джаджа.
img_0027.jpg
Нанизва се "скъпия инструмент" върху тръбата, двете тръби се натискат една към други и тогава джаджата се втиква към надата.
img_0031.jpg
Ето го и супер "скъпия инструмент", закупен преди много време от мен, но за друга цел. Единия е за тънките тръби а другия за дебелите. Аз съм ги срязвал за да могат да се свият до определения диаметър, и отпред съм ги изпилил приблизително на 4
img_0026.jpg
Поради липса на отговор, предприех срязване /с лист от ножовка/ на тръбите, сега ще ходя да ми ги заварят.
Последна промяна от aaleks на 12 апр 2006, 15:07, променено общо 1 път.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 апр 2006, 16:55

Кофти, но от друга страна колегите си пазят занаята, какво да се прави :roll: Иначе темата е супер, браво :idea:
Изображение

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 09 апр 2006, 20:26

cossy написа:Кофти, но от друга страна колегите си пазят занаята, какво да се прави :roll: Иначе темата е супер, браво :idea:
aaleks, така е човек :cry:
Поне ти сега се бори и следващия изкочил с такъв проблем ще ти е благодарен. Така и аз заради тъпия ми комутатор се влачих месеци а е сега valboy 2 дена и е "на крака" :D
Последна промяна от Паци на 09 апр 2006, 23:57, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта