Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
mirohristov
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 23 юли 2007, 10:16
Модел на автомобила: Мондео МК3, джия , дизел TDCI 115 кс
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от mirohristov » 17 юни 2010, 20:18

Здравейте колеги! Имам Мондео МК1 1.8 ZTec 112 к.с. Когато двигателя работи без климатик няма проблем с оборотите, но когато е пуснат при всяко включване и изключване на компресора оборотите падат от 1000 до 500 после компенсира но бавно а понякога и гасне. Помагайте ако можете! Благодаря на всички предварително.

Потребителски аватар
dr. Svetlyo
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89
Местоположение: Германия (преди това: Варна)
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от dr. Svetlyo » 18 юни 2010, 02:28

Ето същата тема със същия проблем.

Погледни при теб дали са по аналогичен начин клапаните, датчиците, жилата, маркучите и т.н. Пусни снимки как е при теб и може да измислим нещо.

Иначе досега разбрах, че системата от датчици и маркучета струва около 200 лв. :(
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo
8)

mirohristov
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 23 юли 2007, 10:16
Модел на автомобила: Мондео МК3, джия , дизел TDCI 115 кс
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от mirohristov » 18 юни 2010, 22:25

Еко системата е да вкара колата в някаква граница на изгорелите газове. Аз съм я шунтирал с клингирит /махнах нейното уплътнение и направих друго но без отвора/ но резултата е почти незабележим. така че според мен там не е проблема. Утре ще се поровя по маркучите и ако намеря някакво решение или проблем ще пиша!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от aaleks » 20 юни 2010, 16:31

mirohristov написа:Еко системата е да вкара колата в някаква граница на изгорелите газове. Аз съм я шунтирал с клингирит /махнах нейното уплътнение и направих друго но без отвора/ но резултата е почти незабележим. така че според мен там не е проблема. Утре ще се поровя по маркучите и ако намеря някакво решение или проблем ще пиша!
Ти си бензин а колегата е дизел така, че има разлика предполагам и то не малка.
Небойте се роби Спартак е с вас!

mirohristov
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 23 юли 2007, 10:16
Модел на автомобила: Мондео МК3, джия , дизел TDCI 115 кс
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от mirohristov » 30 авг 2010, 20:24

Установих какъв е проблема с оборотите! Липсата на 150 гр фреон карат компресора постояннно да вкл. и изкл. Банален проблем но дано да съм полезен на някой от форума.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от didon80 » 05 сеп 2010, 07:17

Проблема е в ЕГН-то на колите, след време едно по едно почват да се обаждат все повече неща. Конкретно причината тук е в клапана за регулиране на оборотите на празен ход, не може да компенсира включването на консуматор като компресора на климатика и двигателя губи обороти или направо угасва. Мога да се обзаложа че нямаш проблем когато си в движение на скорост......

mirohristov
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 23 юли 2007, 10:16
Модел на автомобила: Мондео МК3, джия , дизел TDCI 115 кс
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите на двигателя при работа на климатик

Мнение от mirohristov » 19 ное 2010, 18:51

didon80 написа:Проблема е в ЕГН-то на колите, след време едно по едно почват да се обаждат все повече неща. Конкретно причината тук е в клапана за регулиране на оборотите на празен ход, не може да компенсира включването на консуматор като компресора на климатика и двигателя губи обороти или направо угасва. Мога да се обзаложа че нямаш проблем когато си в движение на скорост......
И аз това си мислех и го смених и пак същото! И се оказа най-тъпото нещо - беше намалял фреона и компресора постоянно включва и изключва! За 50 лв. го допълних и всичко се оправи , а смених други неща за много повече!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта