Проблем с парното Пума
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с парното Пума
Здравейте,
наскоро си купих пума 98 година. Понеже сега е лято не пробвах парното и сега ми се наложи да го пробвам но какво се оказва, че то не духа топло, а само духа. От какво може да е този проблем и сериозен ли ще бъде ремонта му?
Благодаря ви!
наскоро си купих пума 98 година. Понеже сега е лято не пробвах парното и сега ми се наложи да го пробвам но какво се оказва, че то не духа топло, а само духа. От какво може да е този проблем и сериозен ли ще бъде ремонта му?
Благодаря ви!
Ще го докараме ...
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Колега,решението на проблема ти е в тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=4826" onclick="window.open(this.href);return false; .От сега да знаеш че пумата е само купе,всичко друго по нея е Фиеста МК4
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Вчера ходих до 1 сервизче Тип "при Уке Цветко" и момчетата ми казаха, че най вероятно е запушено радиаторче. [URL=http://www.bulpics.com/][URL]] това ли е клапана за топлото и студеното.Тръбичката, която влиза в купето, там се намира радиатора или не е точно така. Ето и другите снимки от колата. [URL=http://www.bulpics.com/][URL]
[URL=http://www.bulpics.com/][URL]
[URL=http://www.bulpics.com/][URL]
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
[URL=http://www.bulpics.com/][URL]
[URL=http://www.bulpics.com/][URL]
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Ще го докараме ...
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапанаТа момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Вчера реших да я запаля и да видя дали трабите след клапана са топли ... е дясната траба става топла... лявата е по студена обаче вътре не духа топло ... което не мавежда на мисълта, че даже и да не работи тази клапа то поне е отворена и влиза топла вода в радятора. Четох темата на паци и чесно казано се надявам да е тази клапа... казаха ми на 1 място, че разглобяването на таблото ще струва до 200 лв. Това честно не ми се нрави. Четох в друга тема, че ако се е прецакала връткалката на топлкото и студеното може заради него на да работи.mitaka_s_fordaka написа:Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапанаТа момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
Ще го докараме ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Да махна панела на вентилацията ... там какво трябва да меря ? Ако този потенциометър на топлото и студеното е заминал какво трябва да покаже? Този потенциометър кое регулира... клапата коята е на снимката или някоя друга?HACKO написа:Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Ще го докараме ...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Чел си май само заглавието или 1вото мнение или най-много само 1ва страница.
Хората са се изпотрепали да мерят, да рисуват и да го споделят във форума.
И сега пак питанки все едно нищо не са направили.
На, аде от мен да мине.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 40#p207387" onclick="window.open(this.href);return false;
Обаче чети, че в следващия момент ще си седиш без отговори които ги има вече и ще се разсърдиш
Хората са се изпотрепали да мерят, да рисуват и да го споделят във форума.
И сега пак питанки все едно нищо не са направили.
На, аде от мен да мине.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 40#p207387" onclick="window.open(this.href);return false;
Обаче чети, че в следващия момент ще си седиш без отговори които ги има вече и ще се разсърдиш
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
... съжелявам ... сега ще го прочета ако нещо не хвана пак ще пиша... и снимки от ремонтите ще пробвам да хвана
Ще го докараме ...
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Хвана ли нещо, колега?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Сладващата седмица най-вероятно ще ходя на ремонт, защото сега съм все още в ремонт на Кухня но вече става много проблем без това парно Онзи ден трябваше да пътувам сутринта рано... голямо премеждие. Ако са запотени стъклата става топло ... като пуснеш парното студено та обещавам ако присъствам на "операцията" да снимамmadboy написа:Хвана ли нещо, колега?
Сега докато си пътувах забелязах нещо странно ... та понеже нямам представа какво е затова го пиша тук. Както си стои на средата на стрелката за водата (в зоната на Normal) и си се движа по магистралата със 100 започва да пада... достига до края на черното поле и после отново се връща в средата. 1 приятел вика..."радвай се че колата ти се охлажда защото е по-добре да охлажда отколкото да загрява" но до сега не съм виждал някоя кола по време на пътя така да се охлажда и после отново да загрява. честно казано до сега не съм обръщал внимание дали прави така с водата.
Ще го докараме ...
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Днес и аз се зблъсках със същия проблем с парното на фиестата,оказа се клапана ,спекал в затворено положение.Напрвих един байпас с една тръбичка , на въпросния клапан и парното се появи напрво сауна.Ще търся по магазините нов,и ще го сменям.
А колега,това със стрелаката на водата,може да има някоя разхлабена връзка на датчика или уреда в таблаото.
А колега,това със стрелаката на водата,може да има някоя разхлабена връзка на датчика или уреда в таблаото.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Е сега имам парно ... 150лв.=105лв.(клапа с ДДС) + 26лв.(труд)+останалите(антифриз"червен") всичко от МП Добрич. Сега парното работи на 6 обаче преди това докато разглеждах дали има винтчета тази клапа(после ще обясня защо съм гледал за винчета) счупих 1 от тръбичките ... голяма фиеста от антифриз и гадости изтече върху мен Та сега с гордост си пускам парното докато ми стане лошо от топлина Нямах възможност да видя как се сменява. Затвориха я в 1 гараж там и си човъркаха... Защо гледах дали има винчета по електрическата клапичка??? 1 техних ми обясни че ако успея да сваля клапата без да счупя крачетата, което е невъзможно ... те са пластмасови и са толкова изпечени че само като ги пипнах се строши 1-то ... та ако по някаква неверояна случайност успея можело да се отвори това моторче, което отваряло и затваряло и да се почисти. При това движение можело да се спестят тези пари. Но ... както казах това нещо е невъзможно или поне аз не успях.
Относно истиването ... сега започнах да го гледам и го прави постоянно .. стига до черното поле и после се връща до Нормална позиция... Ако са тези неща, който ти казваш @energy76us как трябва да се процедира ... какво мога да направя за да изключа някоя от тези възможности ???
Относно истиването ... сега започнах да го гледам и го прави постоянно .. стига до черното поле и после се връща до Нормална позиция... Ако са тези неща, който ти казваш @energy76us как трябва да се процедира ... какво мога да направя за да изключа някоя от тези възможности ???
Ще го докараме ...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.MyxomopeC написа: ...
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
- MyxomopeC
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Пума
При мен бяха толкова прецакани вече че като отглавих тази гривна(нещото, което стяга тръбичката) и я пуснах тя смачка тръбичката.paci написа:Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.MyxomopeC написа: ...
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
Ще го докараме ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта