Проблем с парното Пума

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 01 сеп 2010, 01:38

Здравейте,
наскоро си купих пума 98 година. Понеже сега е лято не пробвах парното и сега ми се наложи да го пробвам но какво се оказва, че то не духа топло, а само духа. От какво може да е този проблем и сериозен ли ще бъде ремонта му?
Благодаря ви!
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от mitaka_s_fordaka » 01 сеп 2010, 21:25

Колега,решението на проблема ти е в тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=4826" onclick="window.open(this.href);return false; .От сега да знаеш че пумата е само купе,всичко друго по нея е Фиеста МК4 :D
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 02 сеп 2010, 10:21

Вчера ходих до 1 сервизче Тип "при Уке Цветко" и момчетата ми казаха, че най вероятно е запушено радиаторче. [URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]] това ли е клапана за топлото и студеното.Тръбичката, която влиза в купето, там се намира радиатора или не е точно така. Ето и другите снимки от колата. [URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]
[URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]
[URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]

Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
mitaka_s_fordaka
потребител
потребител
Мнения: 283
Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от mitaka_s_fordaka » 04 сеп 2010, 01:57

Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности _friends_ / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана :D


П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 04 сеп 2010, 11:16

mitaka_s_fordaka написа:
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности _friends_ / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана :D


П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
Вчера реших да я запаля и да видя дали трабите след клапана са топли ... е дясната траба става топла... лявата е по студена обаче вътре не духа топло ... което не мавежда на мисълта, че даже и да не работи тази клапа то поне е отворена и влиза топла вода в радятора. Четох темата на паци и чесно казано се надявам да е тази клапа... казаха ми на 1 място, че разглобяването на таблото ще струва до 200 лв. Това честно не ми се нрави. Четох в друга тема, че ако се е прецакала връткалката на топлкото и студеното може заради него на да работи.
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от HACKO » 04 сеп 2010, 11:39

Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 04 сеп 2010, 11:56

HACKO написа:Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Да махна панела на вентилацията ... там какво трябва да меря ? Ако този потенциометър на топлото и студеното е заминал какво трябва да покаже? Този потенциометър кое регулира... клапата коята е на снимката или някоя друга?
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от paci » 04 сеп 2010, 14:27

Чел си май само заглавието или 1вото мнение или най-много само 1ва страница.
:twisted:
Хората са се изпотрепали да мерят, да рисуват и да го споделят във форума.
И сега пак питанки все едно нищо не са направили.

На, аде от мен да мине.

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 40#p207387" onclick="window.open(this.href);return false;

Обаче чети, че в следващия момент ще си седиш без отговори които ги има вече и ще се разсърдиш :)

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 04 сеп 2010, 16:30

... съжелявам ... сега ще го прочета :D: ако нещо не хвана пак ще пиша... и снимки от ремонтите ще пробвам да хвана ;)
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от madboy » 24 сеп 2010, 11:56

Хвана ли нещо, колега?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 26 сеп 2010, 13:33

madboy написа:Хвана ли нещо, колега?
Сладващата седмица най-вероятно ще ходя на ремонт, защото сега съм все още в ремонт на Кухня :D :D но вече става много проблем без това парно :) Онзи ден трябваше да пътувам сутринта рано... голямо премеждие. Ако са запотени стъклата става топло ... като пуснеш парното студено :D та обещавам ако присъствам на "операцията" да снимам :)

Сега докато си пътувах забелязах нещо странно ... та понеже нямам представа какво е затова го пиша тук. Както си стои на средата на стрелката за водата (в зоната на Normal) и си се движа по магистралата със 100 започва да пада... достига до края на черното поле и после отново се връща в средата. 1 приятел вика..."радвай се че колата ти се охлажда защото е по-добре да охлажда отколкото да загрява" но до сега не съм виждал някоя кола по време на пътя така да се охлажда и после отново да загрява. честно казано до сега не съм обръщал внимание дали прави така с водата.
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
energy76us
потребител
потребител
Мнения: 119
Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от energy76us » 02 окт 2010, 18:30

Днес и аз се зблъсках със същия проблем с парното на фиестата,оказа се клапана ,спекал в затворено положение.Напрвих един байпас с една тръбичка , на въпросния клапан и парното се появи :) :) напрво сауна.Ще търся по магазините нов,и ще го сменям.
А колега,това със стрелаката на водата,може да има някоя разхлабена връзка на датчика или уреда в таблаото.

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 10 окт 2010, 14:17

Е сега имам парно ... 150лв.=105лв.(клапа с ДДС) + 26лв.(труд)+останалите(антифриз"червен") всичко от МП Добрич. Сега парното работи на 6 обаче преди това докато разглеждах дали има винтчета тази клапа(после ще обясня защо съм гледал за винчета) счупих 1 от тръбичките ... голяма фиеста от антифриз и гадости изтече върху мен :D: Та сега с гордост си пускам парното докато ми стане лошо от топлина :) Нямах възможност да видя как се сменява. Затвориха я в 1 гараж там и си човъркаха... Защо гледах дали има винчета по електрическата клапичка??? 1 техних ми обясни че ако успея да сваля клапата без да счупя крачетата, което е невъзможно ... те са пластмасови и са толкова изпечени че само като ги пипнах се строши 1-то ... та ако по някаква неверояна случайност успея можело да се отвори това моторче, което отваряло и затваряло и да се почисти. При това движение можело да се спестят тези пари. Но ... както казах това нещо е невъзможно :) или поне аз не успях.
Относно истиването ... сега започнах да го гледам и го прави постоянно .. стига до черното поле и после се връща до Нормална позиция... Ако са тези неща, който ти казваш @energy76us как трябва да се процедира ... какво мога да направя за да изключа някоя от тези възможности ???
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от paci » 10 окт 2010, 14:53

MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Пума

Мнение от MyxomopeC » 10 окт 2010, 15:00

paci написа:
MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
При мен бяха толкова прецакани вече че като отглавих тази гривна(нещото, което стяга тръбичката) и я пуснах тя смачка тръбичката.
Ще го докараме ...

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта