Демонтаж парно на Фиеста

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
zoriniki9
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от zoriniki9 » 09 яну 2011, 23:41

МОЛЯ АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КАК СЕ СВАЛЯ ВЕНТИЛАТОРА НА ПАРНОТО НА ФИЕСТА 95 ГОДИНА ДА ПОМОГНЕ - БББЛАГОДАРЯЯЯЯЯ........
Моля, ако някой знае как се сваля вентилатора на парното да помогне!
Автомобила е Фиеста 95


Уважаеми колега, като за първо пост, ви давам примерен изглед на запитването Ви.
Писането с главни букви не се посреща добре от останалите участници - означава един вид крещене.
Моля, Имайте го предвид!
Възползвайте се и от търсачката!

kefi

zoriniki9
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от zoriniki9 » 10 яну 2011, 00:01

благодаря- наистина съм тук за 1 път и още се ориентирам бавно.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от HACKO » 10 яну 2011, 09:10

Вдигаш капака на д-ля, сваляш преградната ламарина, между д-ля и отсега в който са разположени чистачките и вентилатора на парното(купето). След като свалиш преградата имаш директен достъп до вентилатора, той самия се държи с два болта от двата края (ще ги видиш).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

zoriniki9
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 яну 2011, 21:32
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от zoriniki9 » 13 яну 2011, 17:28

:D жив и здрав бъди- фентилатора на парното излезе както казахте- вече е ремонтирано и поставено обратно- вие сте добър човек :lol: 8)

Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от nuHaKoJIaga » 07 фев 2012, 10:50

Ще се възползвам от темата на колегата да попитам, как се сваля преградната ламарина. От известно време вентилатора ми бръмчеше много силно в студа, а от време на време дори виеше и днес просто спря да работи. Та къде е захваната ламарината, понеже не успях да видя ? Търся снимки в интернет, но все пак смятам, че с обяснения също ще ги намеря.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от kEFi » 07 фев 2012, 14:29

nuHaKoJIaga написа:Ще се възползвам от темата на колегата да попитам, как се сваля преградната ламарина. От известно време вентилатора ми бръмчеше много силно в студа, а от време на време дори виеше и днес просто спря да работи. Та къде е захваната ламарината, понеже не успях да видя ? Търся снимки в интернет, но все пак смятам, че с обяснения също ще ги намеря.
На Ескорта се маха гумената лента върху преградната стена, откача се изолацията на коша и след това се виждат панелите за демонтаж. Сглобяване в обратен ред. За достъп се демонтират чистачки + декоративната решетка по тях.
Незнам дали и за Фиеста важи същото.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от HACKO » 07 фев 2012, 14:32

На винтове е, огледай и ще ги видиш. Сваля се и комутатора. Нищо сложно, а като свалиш вентилатора ще се ужасиш колко боклуци има върху радиатора. На Фиестата е много по-лесно отколкото на Ескорта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от nuHaKoJIaga » 07 фев 2012, 14:39

Май ще чакам да се позатопли, но не е сигурно. Междудругото успях да бръкна и да достигна перката и тя се върти много трудно. Преди няколко дена я се въртеше по-лесно, но от време на време се чуваше звук сякаш опира някъде, но не усетих да има луфт и да се клати. Явно е блокирала(дано е блокирала перката), но е възможно и моторчето да си е заминало.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от HACKO » 07 фев 2012, 14:50

Вала е на втулки, които са се натъпкали с мизерии, затова се върти тежко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от nuHaKoJIaga » 08 фев 2012, 14:13

Така, разглобихме всичко, сега остана да отделим перката от мотора(който за щастие работи). Как точно става отделянето?

едит: Както и да е, не ги разделихме да почистим, а през перката колкото можахме(нямахме ВД40, така че използвахме машинно масло, за да ги смажем). Проблема беше ръжда. Мотора явно е сменян, защото кабелите бяха свързани много зле(а и първите цифри на номера бяха 89, което не знам дали не е годината). Сложихме го на колата и вече работи почти без проблем. Останаха само 1-2 неща - Клапата, която отваря/затваря вътешния кръг не работи и никога не е работила от както имам колата. Дори нямам идея кое я задейства нея. Второто нещо е, нормално ли е като пусна да духа студено, въздушната струя да е поне 2 пъти по-силна от тази, като пусна да духа топло? А и от къде минава въздуха, когато е затворен пътя към радиатора(демек е пуснат студения въздух) - аз си мисля, че минава през радиатора на климатика, но може и да се лъжа ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от HACKO » 08 фев 2012, 21:11

Не знам как е с климатик, но и на Фиестата и на Ескорта се получава същото като е на студено духа по-силно, дори и ката съм почистил питата на радиатора. Клапа за вътрешна циркулация нямам, при тебе ако има може би е заради климатика (стандартно това купе няма клапа).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nuHaKoJIaga
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 16 апр 2009, 17:45
Модел на автомобила: Форд Фокус 2001 1.8 tdci 141к.с. 350 Nm
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от nuHaKoJIaga » 08 фев 2012, 21:29

Да, най-вероятно е заради климатика(той радиатора на климатика се пада над жабката, под еърбега. В жабката има един капак, който се сваля и се вижда радиатора, та лятото и хладилна жабка има :D). А и пуста междинка, всичките и части са особени, всичко по 2 пъти купувам, защото толкова са и компетентни в повечето магазини.
Та мерси за помощта, определено беше полезна, защото иначе до пролетта тая кола нямаше да се кара.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от kEFi » 09 фев 2012, 13:28

HACKO написа:Не знам как е с климатик, но и на Фиестата и на Ескорта се получава същото като е на студено духа по-силно, дори и ката съм почистил питата на радиатора. Клапа за вътрешна циркулация нямам, при тебе ако има може би е заради климатика (стандартно това купе няма клапа).
На ескорта клапата за регулиране/затваряне на външния въздух май е вързана за регулатора топло/студено. В крайно дясно захлопва, а на крайно ляво е максимално отворен...и на фиеста мисля, че е така.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от HACKO » 11 фев 2012, 12:29

Така де, ама винаги смуче отвън, не може да върти въздуха в купето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от GeMGeorgiev » 11 фев 2012, 21:50

nuHaKoJIaga написа:Да, най-вероятно е заради климатика(той радиатора на климатика се пада над жабката, под еърбега. В жабката има един капак, който се сваля и се вижда радиатора, та лятото и хладилна жабка има :D). А и пуста междинка, всичките и части са особени, всичко по 2 пъти купувам, защото толкова са и компетентни в повечето магазини.
Та мерси за помощта, определено беше полезна, защото иначе до пролетта тая кола нямаше да се кара.
Добре дошъл в клуба на нестандартните коли :D И аз, като ходя да пазарувам части първо свалям старата и с нея в магазина за да съм сигурен, че ще взема точно това, което ми трябва. В началото и на мен ми се е случвало за една част да ходя по 2-3 пъти за да взема точната.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Демонтаж парно на Фиеста

Мнение от dreadx » 10 апр 2012, 20:54

HACKO написа:Вала е на втулки, които са се натъпкали с мизерии, затова се върти тежко.
А някой да има идея каква смазка е подходяща за тези втулки? - двигателно масло, трансмисионно масло, графитна грес, вазелин, друго?
Имам една водоустойчива грес на "Верила" - може би ще пробвам с нея, но ми се иска да знам с какво е правилно да се смазват втулките.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта