Охладителна система на Фиеста?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Охладителна система на Фиеста?
Един колега ми се оплака, че вчера в жегите стрелката за температурата почти му влязла в червеното. Колата (Фиеста 1.4 модел 1992, бензин само, карбуратор май) не е негова и се притеснява да не прецака нещо. Преди малко я огледах - долях съвсем малко вода, няма никъде течове, само дето перката се включи (поне така си мисля) малко по-късно и в продължение на 3-4 минути не изключва, нито темп.пада...изйключи чак като пуснах парното на макс . В тази връзка няколко въпроса:
1. Това нормално ли е?
2. Перката няма ли 2 степени?
3. Доколко се справя с работата си?
На термостата има стандартен датчик + един по-малък (може и да е нещо друго) по ниско в корпуса му. На вентилатора има само стандартен куплинг. На кабела му не се виждат отклонения за други букси/връзки.
1. Това нормално ли е?
2. Перката няма ли 2 степени?
3. Доколко се справя с работата си?
На термостата има стандартен датчик + един по-малък (може и да е нещо друго) по ниско в корпуса му. На вентилатора има само стандартен куплинг. На кабела му не се виждат отклонения за други букси/връзки.
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравей,
при мен - 1.1 карб. много рядко стрелката стига до R, перката не се включва сама или поне аз не съм стигал до там??? но съм проверил перката и работи... За всеки случай съм си сложил ключе и като (ако) подмине средата на R - цък и за няколко минути сваля до нормално положение
Перката (при мен) е с една степен. И се справя чудесно с работата си.
Датчиците на термостата - горния е за включване на перката, а долния - за стрелката на таблото.
На вентилатора има нормален единичен куплунг (една степен).
дано съм помогнал
при мен - 1.1 карб. много рядко стрелката стига до R, перката не се включва сама или поне аз не съм стигал до там??? но съм проверил перката и работи... За всеки случай съм си сложил ключе и като (ако) подмине средата на R - цък и за няколко минути сваля до нормално положение
Перката (при мен) е с една степен. И се справя чудесно с работата си.
Датчиците на термостата - горния е за включване на перката, а долния - за стрелката на таблото.
На вентилатора има нормален единичен куплунг (една степен).
дано съм помогнал
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мен това ме озадачи. Колата я пробвах намясто. Перката включи между N и O (по-скоро към N) и няколкото минути които изтраяхме (3 или 4) стрелката не мръдна . Затова пуснах и парното и както писах - стрелката бавно слезе на O, а вентилатора изключи...stangen написа:... след което стрелката бързо пада между M и R
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Вижте какво : не е важно дали почти не е влязла в червеното. при мен (като не работеше перката редовно влизаше) важното е да не ислезе нагоре от червеното иначе страшно нема. пускай по баирите и така.
това разбира се не е компетентно мнение. просто от бачкане нямам време да прочета всички коментари по мнението... по късно ще коригирам
това разбира се не е компетентно мнение. просто от бачкане нямам време да прочета всички коментари по мнението... по късно ще коригирам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта