Купуване на кола на старо с теглич
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 03 май 2012, 15:04
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Купуване на кола на старо с теглич
Дайте мнение за закупуване на употребяван автомобил (от порядъка на 3-4 години и 130к-170к километра) с теглич. Чувал съм, че тегленето на каравани можело да изкриви задния мост и изобщо да се отрази зле на окачването (отделно, че натоварва двигателя и спирачките повече).
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Купуване на кола на старо с теглич
Лично аз не бих си купил автомобил с теглич. Ако една кола е карана 100 000 км. с теглич в Европа, то все едно е на двойно повече километри, защото е постоянно под сериозно натоварване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Купуване на кола на старо с теглич
И аз като си я купих с теглич, какво от това? Тя тая дето няма теглич, никой не знае какво и се е случвало преди да дойде в България. Аз бих се притеснил от факта, че е на 3-4г., никой не продава току-така 3 годишна кола.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 03 май 2012, 15:04
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Купуване на кола на старо с теглич
Става дума за автомобил в Германия. 3-годишните само таралясници ли са?
В допълнение, има ли значение, че двигателят е дизел 1.6 / 109 коня (т.е. не е толкова мощен)?
В допълнение, има ли значение, че двигателят е дизел 1.6 / 109 коня (т.е. не е толкова мощен)?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Купуване на кола на старо с теглич
Не са таралясници, затова и собствениците им си ги карат а не ги продават (не знам как е в Германия).laluger написа:..... 3-годишните само таралясници ли са?......
А това че има теглич, значи ли че задължително дърпа каравана (може да е ремарке за джет или мотор), а всеки ден ли я дърпа тази каравана? Мисля, че изпадаш в параноя, като ти е харесала колата, пробваш я и като може да си я позволиш вземаш.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Купуване на кола на старо с теглич
И защо тая параноя с тегличите? Кога последно си дърпал каравана?
Караваните отдавна имат собствена спирачна система,свързана с теглича.Ако е изправна,ефектът е даже обратен-спирачките на караваната се тормозят,опитвайки се да удържат колата.Караваните имат още една осигурителна система-срещу изпускане назад.Има електрически спирачки-при опит за движение назад,ако не е включена задна скорост на колата (подадено напрежение към светлината за движение назад),се задействат спирачките.
Крив заден мост...това пък от къде?Тегличът се хваща за гредите на купето.Освен това...на Мондео или на колите с торсион...как точно ще им изкривиш моста,че нещо не ми е ясна работата....
От караваната се товари основно скоростна кутия,съединител,диференциал.
Ето един стар модел спирачки.Новите са хидравлични,при двуосна каравана е с два отделни кръга:

Новите са със стабилизация...
http://www.youtube.com/watch?v=HVd73OHW ... creen&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Караваните отдавна имат собствена спирачна система,свързана с теглича.Ако е изправна,ефектът е даже обратен-спирачките на караваната се тормозят,опитвайки се да удържат колата.Караваните имат още една осигурителна система-срещу изпускане назад.Има електрически спирачки-при опит за движение назад,ако не е включена задна скорост на колата (подадено напрежение към светлината за движение назад),се задействат спирачките.
Крив заден мост...това пък от къде?Тегличът се хваща за гредите на купето.Освен това...на Мондео или на колите с торсион...как точно ще им изкривиш моста,че нещо не ми е ясна работата....

От караваната се товари основно скоростна кутия,съединител,диференциал.
Ето един стар модел спирачки.Новите са хидравлични,при двуосна каравана е с два отделни кръга:

Новите са със стабилизация...
http://www.youtube.com/watch?v=HVd73OHW ... creen&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта