Страница 1 от 2
Стрелката на резорвоара на фиеста
Публикувано: 28 сеп 2006, 03:51
от pantata
Заредена над 1/4 отчита добре, падне ли надолу не знам колко бензин имам. Ту в червеното ту над него, веднъж закова до долу и не вярвах че ще ме изкара до бензиностанцията, след 100 м се вдигна пак малко. Разбирам, че се влияе малко от нагорнища и надолнища ама чак пък така да се гаври, само при мен ли е така?
Re: Стрелката на резорвоара на фиеста
Публикувано: 28 сеп 2006, 10:15
от paci
pantata написа:... само при мен ли е така?
Не !
И не само доло около резервата, нагоре пак.
В зависимост от темературата на околната среда и терена и моята сочи каквото си иска

Публикувано: 28 сеп 2006, 10:37
от WarKiller
А! Това и аз щях да питам тея дни ...
И при мен си варира в най-долната част. Карал съм 30 километра градско със стрелка забита най-долу. И вероятно можех да изкарам още доста ...
Чудих се дали въобще има предупредителна лампичка или пък само при мен не работи?!
Публикувано: 28 сеп 2006, 11:38
от The seven
Проблема е в датчика намиращ се в резервоара. Колата е карана много дълго време с минимални количества бензин в резервоара и се е износил реостата на датчика.
Публикувано: 28 сеп 2006, 12:20
от pantata
Благодаря! Вече съм по-спокоен че не съм прецакан само аз

Публикувано: 28 сеп 2006, 16:36
от paci
Абее "прецакан"
Не си прецакан !
Такива са си шашави

Публикувано: 24 окт 2006, 14:28
от john3v
Е, има ли лампа, която да светне, когато нивото на горивото падне под да речем 2 литра?
Публикувано: 24 окт 2006, 16:30
от HACKO
Серийно няма. Казвам серийно като имам предвид повечето Фордове. Стария ми Орион '83 имаше заводски монтирана система за контрол която следеше за минимални нива на всички течности(дори на стъкломиячката) и предни накладки. Той имаше и лампа на бензина но останалите нямат.
Публикувано: 24 окт 2006, 17:24
от john3v
Значи на баща ми жигулито има поне една "екстра" повече и то серийно
Как и дали може да се смени тоя загубен реостат в резервоара, за да започне да показва реално какво има или няма вътре?
Публикувано: 24 окт 2006, 19:46
от kEFi
john3v написа:Значи на баща ми жигулито има поне една "екстра" повече и то серийно
Как и дали може да се смени тоя загубен реостат в резервоара, за да започне да показва реално какво има или няма вътре?
Почти няма идеално точен прибор при която и да е кола, изключая по-новите... Резерва на всеки автомобил (дали лампа или червена зона) е за около 60-80км (и пак остава поне литър-неснижаем остатък). По принцип отчитането е малко инертно и понякога се влияе освен от терена и от това дали си потеглил или спираш по-рязко. Хората за това са сложили нулиращия се километраж - по него спокойно може да се ориентира човек,стига поне да си има обща представа от това що е то разход...
Публикувано: 01 ное 2006, 13:27
от krava_i_pile
Явно е масов проблем този. И мойта едно на ръка, че като я загася стрелката си остава на нивото, но сочи точно май. Исках да измъкна поплавъка от дупката под седалката, обачеееее дупката е ужасно малка

Публикувано: 01 ное 2006, 13:32
от Kocko
Амчи да, нашите исторически автомобилни експонати показват колко си носят в тубичката и като са изгасени

Публикувано: 01 ное 2006, 14:16
от john3v
даммм... още една "екстра" на онова същото жигули - като не си на контакт не ти показва колко бенз имаш в резервоара (а ония младежчета, дето само дебнат за литър бензин, все дзяпат в стрелката).
Аман... дали да не си купя жихули и да зарежа фордовата одисея?

Публикувано: 01 ное 2006, 17:04
от Kocko
Абе принципно от моя резервоар не може да се точи. Не съм и пробвал де, капачката ми е с ключ. А и като се бутне маркуч вътре съм чувал че не става.
Колкото до жигулито! Ако имаше хидравлика на волана и серво на спирачките бих си я карал градско нон стоп. За серво на спирачките се слага, знам, ама хидравлика не знам дали може. (Ако някой знае как да казва)

Между другото имаме едно жигули с аларма 30 години 120К километра, ще взема да й направя ролбари на жужа, да й сложа седалки от лада, и ще газя джипове с нея. Само чакам баща ми да ми се навие на лудостта за ролбарите!
Публикувано: 02 ное 2006, 01:55
от paci
Kocko написа:Амчи да, нашите исторически автомобилни експонати показват колко си носят в тубичката и като са изгасени

Дъртия пък не показваше !
Публикувано: 27 юни 2007, 12:12
от Patzo
Не бой се и примен е така,стрелката си сочи каквото си иска когато останат 5-10л. бензин
Публикувано: 27 юни 2007, 13:27
от itzov
На мен на фокуса ми прави проблем като пълня резервоара до горе.
от време на време слиза на нулата, после пак се качва. като спадне 1/4 и започва да си показва вярно.
Публикувано: 28 юни 2007, 09:24
от Атанас
itzov написа:На мен на фокуса ми прави проблем като пълня резервоара до горе.
от време на време слиза на нулата, после пак се качва. като спадне 1/4 и започва да си показва вярно.
Това май е стандартен проблем при фокусите. При всичките ни служебни фокуси (6 бр) се е проявявал. В МП сменят сондата и 2-3 години работи и после пак така...
и при мен
Публикувано: 26 юли 2007, 11:57
от naftova pechka
фиеста 1600 дизел 86г. същия проблем. пустата му стрелка голямо непостоянство проявява...даже наскоро докато карах си мислех да спра да видя да не тече от някъде нафта. когато ускорявам стрелката пада надолу с 3-4 милиметра!!!!! после се вдига.. Обаче в наклони пък как се пълни резервоара ухааааааааа
а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам
Re: и при мен
Публикувано: 26 юли 2007, 12:21
от tropper
naftova pechka написа:...а фиестата има лампичка с колонка.........може би ще светне някога?? а може и да е изгоряла?????? няма да рискувам
Не пречи да рискуваш с пълна тубичка в багажника
При мен на Мондеото съм забелязал, че положението на стрелката се влияе много от напрежението на акумулатора, което си е чиста недомислица според мен. При изключен двигател, при запален, при високи обороти, при светнати фарофе - стрелката си мърда с около 10-20% - колкото и на акумулатора напрежението. Да не говорим че никаква линейност не са й вкарали, а е въпрос до два-три електронни елемента за по стотинки:
показание 75% - реално 50%
показание 50% - реално 30%
показание 25% - реално 15%
когато остават 2-3 литра стрелката прави един лупинг под чертата на нулата за малко и после пак се връща отгоре.
П.С. А заради това "показание 75% - реално 50%" първия път като я карах се зарадвах как съм направил 300км извънградско с 15 литра, пък то се оказа че стрелката не била верна
