Страница 1 от 1
Духа от дюзите, при всяко положение на ключа...
Публикувано: 09 окт 2006, 11:00
от xor
Здравейте колеги!
Значи на скоро забелязах нещо странно при мен. При всяко положение на ключа за въздушния поток си духа през 4-те предни дюзи - дори и в положение (черна точка) в което според книжката на колата не би трябвало да духа от никъде. Това като цяло не ми е кой знае какъв проблем, обаче става голяма мъка ако ми е запотено предното стъкло. Дори да затворя по отделно предните дюзи отиват повече от 5-6 мин докато се поотпоти (не напълно).
Има ли някой от вас подобен проблем и имате ли идея откъде и как мога да го оправя това?
Публикувано: 09 окт 2006, 11:40
от HACKO
Напълно нормално предните дюзи се управляват само от клапите които се намират до тях и не се влияят от положението на разпределителя.
Публикувано: 09 окт 2006, 11:54
от Dundee
Ако имаш климатик - пускаш го да духа на предното стъкло и за 10-15 секунди мъглата я няма.
Публикувано: 09 окт 2006, 13:56
от xor
Имам климатик но и с него е същата работа. Стъклото се обдухва много слабо и ако не съм затворил 4те дюзи ефект почти няма.
Публикувано: 09 окт 2006, 15:46
от Dundee
Аз затварям средните две, пускам вентилатора и климата на 2 и за секунди предното стъкло се изчиства. Както и двете странични. Да не би да имаш някакво задръстване или прегъване по въздухопроводите? Или ако си монтирал допълнително филтър на входящия въздух и той да се е задръстил?
Публикувано: 09 окт 2006, 17:43
от xor
Аз лично нищо допълнително не съм слагал, ама наистина се съмнявам нещо да не запушено или прегънато. Ще се пробвам да проверя сам, ако не ... да са живи и здрави майсторите. Но въпреки това ще изчакам следващото запотяване и ще направя по-обстойни тестове.
P.S. Не знам дали е от значение, ама първата ми степен на вентилатора май хич не бачка или поне аз не усещам никакъв полъх.
Публикувано: 09 окт 2006, 20:41
от evg2
При Мондео клапите за насочване на въздуха се управляват от вакум,САМО при запален двигател.Доста се претесних че не действуват само на контакт докато се усетя,бях се хванал даже за отверките да ремонтирам....
Публикувано: 01 ное 2006, 17:30
от vasilev
При мен е обратното. От клапите нищо не духа, а към прозореца - духа. Мога ли да предприема нещо, за да ми стане по комфортно

Публикувано: 01 ное 2006, 22:04
от aaleks
Както написа
evg2 клапите се управляват от вакум.
На снимката позиция 8 е щуцер който захранва с вакум /от вакум-усилвателя на спирачките/ цялата система за управление на вътрешните клапите, като първо минава през един "резервоар" за вакум 9, който на снимката не се вижда защото е смъкнат.
Позиция 3 е вакум превключвател който с рамо 6 затваря/отваря клапа 7 която е за обдухване през предните четири отвора /двата странични и двоиния централен/.
Номер 5 пък превключва дали да върти вътре въздуха или да го взема от вън, при положение 1 на ключа на вентилатора взема въздух отвън, а при вътрешна цирк
улация въздуха влиза/минава през р
ешетка 10.
Ел. клапан 2 /не е вакумен а е стъпков мотор - ако не бъркам нещо/ който управлява колко сте завъртели врътката за парно т.е. колко да топли.
Извинете, но времето ми напредва, ако нещо съм объркал или не съм бил ясен питайте ако все още си спомням

!
Публикувано: 02 ное 2006, 13:16
от vasilev
Колега да си жив и здрав за богатата и подробна информация

. Започвам да се замислям, че когато се ремонтира нещо то е добре да се документира, на снимчици де. Току виж след време може и книга да издам, пък и парички ще паднат

до aaleks
Публикувано: 25 яну 2008, 18:30
от sailor_boy
aaleks ти си моето спасение! Снимката, която имах в предвид в писмото си, което ти пратих е тази, която съм прикачил към темата...ще се радвам да ми помогнеш да реша проблема...Всичко хубаво!