Активна помощ при паркиране на Ford C-MAX II
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Активна помощ при паркиране на Ford C-MAX II
Възможни причини за неработеща Активна помощ при паркиране на Ford C-MAX II:
Отнася се за Ford C-MAX II производство след 2010 година.
Когато не работи даже само един датчик, цялата система се изключва. Най- вероятно някой от тях е свършил и затова се появяват проблемите.
Прозвъняваме цялата система от модула за управление до датчиците, ако до всеки от тях идва напрежение значи в системата няма проблем и трябва да се търси изгорелия датчик. Възможно е и читава компютърна диагностика да покаже кой датчик е точно, за да няма проба грешка. Ето затова може да направиш диагностика в МП, но само до там, че и те работят като някой гаражен майстор вече, най- вероятно ще предложат да се смени самия модул за 2 000-3 000 лв., пък каквото стане.
Възможен проблем в системата може да се окажат и:
1. Радарите в задната броня:
- 14C689 на долната снимка:
Това са джаджите, които сканират пространството за паркиране.
Извадка от ETIS за асистента за паркиране:
Достъпни са две системи за помощ при паркиране:
4- канална отпред и отзад+ ултразвукови датчици за системата при паркиране
10- канална система отпред и отзад+ + ултразвукови датчици за системата при паркиране
Технически характеристики:
Активната система за помощ при паркиране работи само с оригиналната аудиосистема на FORD. Ако системата е премахната или заменена с друга, то повече няма да се подават акустични сигнали. Диапазон за работа не системата от -40°C до 85°C.
Когато се свърва допълнително електрическо оборудване, то трябва да се отбележи в конфигурацията на модела.
2. Главините на колелата с датчиците:
Отнася се за Ford C-MAX II производство след 2010 година.
Когато не работи даже само един датчик, цялата система се изключва. Най- вероятно някой от тях е свършил и затова се появяват проблемите.
Прозвъняваме цялата система от модула за управление до датчиците, ако до всеки от тях идва напрежение значи в системата няма проблем и трябва да се търси изгорелия датчик. Възможно е и читава компютърна диагностика да покаже кой датчик е точно, за да няма проба грешка. Ето затова може да направиш диагностика в МП, но само до там, че и те работят като някой гаражен майстор вече, най- вероятно ще предложат да се смени самия модул за 2 000-3 000 лв., пък каквото стане.
Възможен проблем в системата може да се окажат и:
1. Радарите в задната броня:
- 14C689 на долната снимка:
Това са джаджите, които сканират пространството за паркиране.
Извадка от ETIS за асистента за паркиране:
Достъпни са две системи за помощ при паркиране:
4- канална отпред и отзад+ ултразвукови датчици за системата при паркиране
10- канална система отпред и отзад+ + ултразвукови датчици за системата при паркиране
Технически характеристики:
Активната система за помощ при паркиране работи само с оригиналната аудиосистема на FORD. Ако системата е премахната или заменена с друга, то повече няма да се подават акустични сигнали. Диапазон за работа не системата от -40°C до 85°C.
Когато се свърва допълнително електрическо оборудване, то трябва да се отбележи в конфигурацията на модела.
2. Главините на колелата с датчиците:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта