Самодиагностика на климатика на Форд Фокус МК 2

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Самодиагностика на климатика на Форд Фокус МК 2

Мнение от Nebhotep » 27 авг 2014, 09:42

Климатичната система на фокус има функция за самодиагностика, която позволява откриване и записване на системни грешки в системата. Резултатите от теста ще се изобразяват на дисплея на пулта за управление. За да прочетете грешките е необходимо да завъртите ключа за запалване в позиция ON, а напрежението на акумулатора трябва да бъде в диапазона 9-16 В.

Активация на самодиагностиката:

1. Включете климатика;
2. Задръжте бутона OFF и бутона за пренасочване на въздуха в краката FOOTWELL в продължение на 2 сек;
3. Натиснете бутона AUTO в продължение на 1.5 сек.

В течение на няколко секунди се стартира системата за самодиагностика. На дисплея ще се изобразява хода на процеса. Откритите грешки ще се изобразяват и от двете страни на дисплея.

Например лявата част на дисплея показва 90, дясната 27, съответно кода за грешка е 9027. По долу в темата има таблица със значенията на кодовете за грешки.

Режимът на самодиагностика може да бъде прекъснат по всяко време при натискане на кое да е копче от панела за управление.

Забележка: Ако за завършване на диагностиката натиснете бутона за размразяване "Defrost"- всички грешки в паметта ще бъдат изтрити!

Преглед на грешките:


1. Включете климатика;
2. Задръжте бутона OFF и бутона за пренасочване на въздуха в краката FOOTWELL в продължение на 2 сек;
3. Натиснете бутона за пренасочване на въздуха централните отвори HEADROOM в продължение на 1.5 сек.

Записаните по- рано грешки ща се изобразят на дисплея. За изчистване на паметта от грешки натиснете бутона Defrost. За изход натиснете кое да е копче от пулта за управление.


Преглед на програмното обезпечаване- версия на софтуера.

1. Включете климатика;
2. Задръжте бутона OFF и бутона за пренасочване на въздуха в краката FOOTWELL в продължение на 2 сек;
3. Натиснете бутона «A/C» в продължение на 1.5 сек.

На дисплея ще се изобрази версията на софтуера. За изход натиснете кое да е копче от пулта за управление.


Грешки:

Код на грешката

9027 ³ Short in circuit for dashboard right-hand
9028 ³ Break in circuit for dashboard right-hand
9029 ³ Short in circuit for right-hand footwell
9030 ³ Break in circuit for right-hand footwell
9200 ³ Circuit for push buttons, EATC module
9242 ³ Circuit of air flap actuator for (…)
9251 ³ Break in circuit for inside temperature
9253 ³ Short in circuit for interior temperature
9259 ³ Break in circuit for left-hand sun load
9261 ³ Short in circuit for left-hand sun load
9262 ³ Circuit of air flap actuator for defrost
9263 ³ Circuit of air flap actuator for air
9342 ³ Internal control module fault
9676 ³ Power supply voltage outside tolerance (9 CHECK charging system. For further V - 16 V)
A266 ³ Circuit of left-hand temperature control
A267 ³ Circuit of right-hand temperature control
A297 ³ Break in circuit for dashboard left-hand
A298 ³ Short in circuit for dashboard left-hand
A299 ³ Break in circuit for left-hand footwell
A307 ³ Short in circuit for left-hand footwell
A308 ³ Blower interior temperature sensor circuit
A426 ³ Break in circuit for right-hand sun load
A427 ³ Short in circuit for right-hand sun load
A516 ³ Blower control module circuit faulty


Забележка: Ако има грешки те ще се изобразят след 10 секунди, ако няма ще светят всички символи на дисплея. При стартирането на теста, температурата трябва да е поставено на най- ниска степен- LO.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта