след смяна на клапана за парното в купето духа много топло
Публикувано: 31 авг 2016, 14:41
Здравейте,
Колата е форд пума 1.6 2001.
Преди седмица ми се наложи да сменя клапана, който управлява притока на антифриз към топлообменника за парното в купето.
Поръчах нов клапан онлайн (неоригинален за около 80лв.).
На стария клапан единия щуцер се скъса (пластмасовата част беше като срязана).
След смяната сложих нов антифриз и обезвъздуших системата.
В купето не се стои от жега. Климатика все едно го няма (преди смяната климатика си работеше наред, явно не е липса на фреон).
Доколкото разбирам вариантите са няколко:
- новия клапан да не затваря напълно поради дефектен нов клапан
- новия клапан да не затваря въобще поради несъвместимост с автомобила
- електрическата част на новия клапан да не работи коректно (прекъснат кабел / проблем с буксата влизащи в клапана)
- нещо друго да е причината
Моля ако някой от вас е имал подобен случай, да сподели опит. Всякакви идеи / предложения са добре дошли!
Благодаря предварително!
Колата е форд пума 1.6 2001.
Преди седмица ми се наложи да сменя клапана, който управлява притока на антифриз към топлообменника за парното в купето.
Поръчах нов клапан онлайн (неоригинален за около 80лв.).
На стария клапан единия щуцер се скъса (пластмасовата част беше като срязана).
След смяната сложих нов антифриз и обезвъздуших системата.
В купето не се стои от жега. Климатика все едно го няма (преди смяната климатика си работеше наред, явно не е липса на фреон).
Доколкото разбирам вариантите са няколко:
- новия клапан да не затваря напълно поради дефектен нов клапан
- новия клапан да не затваря въобще поради несъвместимост с автомобила
- електрическата част на новия клапан да не работи коректно (прекъснат кабел / проблем с буксата влизащи в клапана)
- нещо друго да е причината
Моля ако някой от вас е имал подобен случай, да сподели опит. Всякакви идеи / предложения са добре дошли!
Благодаря предварително!