Страница 1 от 1

след смяна на клапана за парното в купето духа много топло

Публикувано: 31 авг 2016, 14:41
от trackersoft
Здравейте,

Колата е форд пума 1.6 2001.
Преди седмица ми се наложи да сменя клапана, който управлява притока на антифриз към топлообменника за парното в купето.
Поръчах нов клапан онлайн (неоригинален за около 80лв.).
На стария клапан единия щуцер се скъса (пластмасовата част беше като срязана).
След смяната сложих нов антифриз и обезвъздуших системата.
В купето не се стои от жега. Климатика все едно го няма (преди смяната климатика си работеше наред, явно не е липса на фреон).

Доколкото разбирам вариантите са няколко:
- новия клапан да не затваря напълно поради дефектен нов клапан
- новия клапан да не затваря въобще поради несъвместимост с автомобила
- електрическата част на новия клапан да не работи коректно (прекъснат кабел / проблем с буксата влизащи в клапана)
- нещо друго да е причината

Моля ако някой от вас е имал подобен случай, да сподели опит. Всякакви идеи / предложения са добре дошли!

Благодаря предварително!

Re: след смяна на клапана за парното в купето духа много топло

Публикувано: 01 сеп 2016, 01:58
от paci
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=4826
Закачена е най-горе :)
Единствено май проблем с управлението от таблото не е обсъждан.

Re: след смяна на клапана за парното в купето духа много топло

Публикувано: 02 сеп 2016, 19:18
от trackersoft
Здравейте Paci,

да, за съжаление пуснах темата преди да видя голямата тема най-отгоре :)

Предполагам, че проблема е в липсата на напрежение към клапана (дали от прекъснат кабел, дали от лош контакт...).

Благодаря!

Re: след смяна на клапана за парното в купето духа много топло

Публикувано: 05 сеп 2016, 02:23
от paci
trackersoft написа:Здравейте Paci,

да, за съжаление пуснах темата преди да видя голямата тема най-отгоре :)

Предполагам, че проблема е в липсата на напрежение към клапана (дали от прекъснат кабел, дали от лош контакт...).

Благодаря!
Пиши си в онази тема.
Не знам какъв ти е проблема, не съм стигал до проблеми с таблото за управление.
Пуснах линка към един на който му ремонтираха таблото, но при него резултата е, че примерно на МАХ топло от врътката му духа студено, на средно топло, на MIN не знам си кво .... откачена работа.