слабо парно.. мътен антифриз..

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

слабо парно.. мътен антифриз..

Мнение от venom4o » 13 яну 2007, 10:55

На мен ми е мътен антифриза .. Слабо ми е парното.. Носкоро сменях радиатора на парното.. Сложих от ескорт 95.. ии колата докато я карам не може да мине 1/2 от скалата.. На какво може да се дължи? Има влага вътре защото потече когато се спука стария и сутрит стъклата са ми запотени!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: слабо парно.. мътен антифриз..

Мнение от paci » 13 яну 2007, 13:35

И що пък според тебе трябва да минава половината на скалата ?
Е пак е цъфнала нова тема за покзанията на уреда.
Или то при Сера е различно ?!
При тебе май е с клапа да определяш топло ли ще вее или студено.
Постоянно върти антифриз през радяторчето в купето и с клапа определяш дали ще взима топло от него или студено някъде от космоса.
На мондето знам, че също е така.
Ненам кви тестове да направиш да видиш дали тази клапа като и кажеш топло и тя слуша или се прай на ударена и взима и студенко.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 яну 2007, 18:23

Старият се е спукал защото е имало прекомерно налягане в системата. Прекомерното налягане идва от газове. Газовете ... знаеш от къде. Ще се спука и този или на друго място ще се спука. Сигурно си прегрявал махината. Това колко показва няма значение. Важно е да ти е топло.

Продавай я!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 14 яну 2007, 11:51

А при мен уреда показва добре, но парното ми е слабо има дост. антифриз, сменях термостата и пак същото слабо и някак влажно духа :? (става дума за същия двигател 2.0 ОНС)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2007, 18:30

Пфоо треа да я провера тая клапа.. дали е възможно това радиаторче дето го купих да е запушено или? как мислите вие?

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта