Универсално централно заключване

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 21 юни 2017, 08:08

valio57 написа:
21 юни 2017, 06:23
..... В ъпътването обаче никъде не прочетох че може да се обръща този поляритет.
F8 обаче като се замислих, машинките може да "дърпат" повече от 300mA и да се повреди модула. В този случай релетата са задължителни, но въпреки това трябва да се установи потенциала на управлението. По принцип повечето модули си имат вградени релета и тогава управлението на машинките става лесно и няма проблем с максималния ток, не мога да си обясня защо тука са ги спестили не са скъпи.
Ще ти трябват 2 релета на 12V, например от типа RAS-12-хх , но става всяко с нормално отворен контакт.
Изображение
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 21 юни 2017, 11:19

Вътре в модула има реле. Чувам го да цъка като подам команда. И, имаш право на изхода е (-) който може да се обръща. За целта обаче трябва да свържа абсолютно всички кабели. Значи дай ми един компютър и го оправям . Това ми взе здравето. Сложно ама сложно! За сега го спирам. Свалям го от производствената линия. След 1.5 седмица ще съм отпуск и ще съм в БГ и там време бол. Ще пиша от там. Благодаря за сега.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от lubomirov89 » 21 юни 2017, 15:15

Колега, релетата могат да комутират и + и - в зависимост от това какво му подаваш на входа на релето. До колкото помня на ескорта централното се управлява по - така, че подай на входа на релето -.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 21 юни 2017, 16:57

Ако има реле, би трябвало да е за нещо друго. Ако е през реле няма да може да се обръща поляритета и тока ще е поне 10А.
Като си идваш в Б-я, тука евтина аларма може да си купиш за 30-50лв. с релета на изходите и се монтират без проблем.
lubomirov89 написа:
21 юни 2017, 15:15
..... До колкото помня на ескорта централното се управлява по - така, че подай на входа на релето -.
Не, управлява се с положителен импулс, по-нагоре съм го обяснил точно как е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 21 юни 2017, 18:27

Днеска четох и си превеждах опътването и там всичко е описано ама аз като малките деца , бързам да монтирам и разбира се ударих на камък. Поляритета се обръща , може както ти ми каза Наско. Ни за целта трябва да вържа всички кабели. Че с тях се управлява по обратен път цялото дистанционно. Има страшно много настройки. Има си и пин. И разбрах как се прави. Има вътре джъмпер с които се правят заводските настроики и после си правя мой собствен пин. Абе малко е сложно. И трябва да слушам как ще ми зазвучи сирената и как ще ми засвети диода и да броя светканията и паузите между светканията и става мам си джеис. А за такава опрация трябва да съм някъде в полето щото ако съм в населено место ще ме застреля някой заради виенето на сирената на алармата. А на мен ми е не толкова за алармата колкото до дистанционното. Не ми работи ключалката на шофьорската врата на отключване и затова се реших на тази гимнастика. Ако си намеря само централно с две дистанционни това го махам. Ще го подаря на някого. На всичко отгоре разбрах че е павено в Словакия. А тука като правят нещо ,по тяхните неписани закони трябва да е мнооого сложно и проблемно за работа. Но затова пък работят много точно и стабилно. Това което правят те. Няма значение какво е. Струговете им например са с ръчки и като ги погледнеш от страни са като таралеж. От всякъде стърчат ръчки. И се заплитат в тях стужки, маркучи ако искаш да почистиш с въздух и дрехите ти се закачват абе отврат но затова пък са много точни. На по 20 и повече години и не искат да знаят. Но това е друга тема. Та толкоз за сега. Ще пиша от БГ като се прибера.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 21 юни 2017, 23:35

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта