Универсално централно заключване

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 04 юни 2017, 10:13

Здравейте колеги.
Вчера ми дадоха чисто ново централно заключване KEETEC TS10 с две дистанционни. Имам централно заключване на колата но е само с ключ. И понеже ми е развален патрона за заключване на шофьорската врата,отключвам през дясната. Та затова искам да си монтирам с дистанционно. Цвнтралното на шофьорската врата работи. Проблема ми е следния. Човека който ми даде централното е загубил схемата за монтажа (свързването на кабелите). Където предполагам се намира и пин кода. Проблема ми е как мога да разбера ПИН кода на централното. Дали е еднакъв за всички от този модел . ако някой знае нещо по въпроса моля да помогне. В ключа за отключване имам и управление на имобилаизера и поради тази причина не мога да сменя патрона на вратата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 04 юни 2017, 13:07

http://www.alarmservice.ro/sites/defaul ... talare.pdf
Като гледам схемата, може да имаш малък проблем със съвместимостта на управлението на централното.
Като цяло процедурата е следната:
На машинките (вътре във вратата)- има Бял(Б); Червен с жълта лента(ЧЖ);Жълт(Ж) и Кафяв(К) кабел, това е на Ескорт. Съответно ЧЖ- +12V; К-маса; Б-отключване; Ж-заключване, отключването и заключването се осъществява с подаване на кратък импулс +12V на съответния кабел, останалото вършат контактите във машинките.
На твоя модул, свързваш Синия със Жълтия във вратата и Зеления със Белия. Останалите кабели, свързваш по схемата.
Не разбирам обаче за какъв ПИН код говориш?

П.П. Относно съвместността, като свържеш модула към инсталацията, трябва да провериш, какво излиза на Синия и Зеления кабел по време на съответната команда. Ако е +12V, свързваш директно по описания начин. Ако обаче подава (-) тогава ще трябва във вратата да се монтират две релета.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 04 юни 2017, 13:54

Благодаря за обяснението,но начина на свързване го намерих в интернета. На англииски е но се разбира. Проблема ми е друг. Значи имам едно картонче на което е написано как да изключа алармата принудително. Ако не ще да се изключи по друг начин. Цитирам:
Принудително изключване на автоалармата:
1. Отворете вратата (по подразбиране) шофьорската и включете на контакт.
2. До 8 секунди натиснете сервизния бутон толкова пъти колкото е стоиността на първото число на ПИН кода (Например ако първото число на ПИН кода е примерно 3 трябва до 8 сек да натисна сервизният бутон три пъти.). Изключете контакта.



П.П. - В скобите е само пример.
Доколкото съм гледал и не съм спал през нощите заради автоаларми който се включват и пищят много дълго неопределено време. Според мен поради някакъв проблем в самите аларми. ( Като не изключвам възможността от опит за кражба) та не искам и моята да се включи и да не мога да я изключа.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 04 юни 2017, 15:30

HACKO написа:
04 юни 2017, 13:07
http://www.alarmservice.ro/sites/defaul ... talare.pdf
Като гледам схемата, може да имаш малък проблем със съвместимостта на управлението на централното.
Като цяло процедурата е следната:
На машинките (вътре във вратата)- има Бял(Б); Червен с жълта лента(ЧЖ);Жълт(Ж) и Кафяв(К) кабел, това е на Ескорт. Съответно ЧЖ- +12V; К-маса; Б-отключване; Ж-заключване, отключването и заключването се осъществява с подаване на кратък импулс +12V на съответния кабел, останалото вършат контактите във машинките.
На твоя модул, свързваш Синия със Жълтия във вратата и Зеления със Белия. Останалите кабели, свързваш по схемата.
Не разбирам обаче за какъв ПИН код говориш?

П.П. Относно съвместността, като свържеш модула към инсталацията, трябва да провериш, какво излиза на Синия и Зеления кабел по време на съответната команда. Ако е +12V, свързваш директно по описания начин. Ако обаче подава (-) тогава ще трябва във вратата да се монтират две релета.
Линка дето си ми пратил е на румънски и не го разбрах но като го отвориш горе в дясно пише за този ПИН.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 04 юни 2017, 21:19

И аз не го разбирам, ама няма как в общо описание да пише пина, тогава няма да е ПИН. Абе в такава ситуация си мисля, че много по-бързо и лесно ще е да махнеш бушона и алармата ще замлъкне, отколкото да въвеждаш някакъв ПИН.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 07 юни 2017, 10:04

Намерих в интернета как се премахва ПИН и се поставя нов какъвто си искаш. Според желанието на собственика. Може да се остави и заводски ПИН код който е един за всички аларми. Та вчера си купих батерии за дистанционните. Смених ги и натиснах бутона за заключване, ей така,да видя дали ще светне светодиода. Почна да ми звъни звънеца ,домашния. Натиснах да заключа, смени се мелодията на звънене. В събота като монтирам алармата ще пробвам дали като звънна у дома на звънеца няма да ми отключи колата. Чак тогава ще е майтап.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 07 юни 2017, 12:06

Лелей човек, направо получаваш 2в1, като заключиш колата и жена ти те чака на вратата. *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 11 юни 2017, 23:48

HACKO написа:
07 юни 2017, 12:06
Лелей човек, направо получаваш 2в1, като заключиш колата и жена ти те чака на вратата. *00120*
Да , с точилката в ръка. :D

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 18 юни 2017, 12:58

Здравейте,
Свързах централното със захранване. Намерих и кабелите за заключване и отключване. Като свържа кабелите от дистанционното с тези кабели и нищо не става. Дистанционното трябва да е преди блока за централното заключване или след него? И ако знаете къде се намира блока за централното на колата? Свързах пробник на 12 волта към кабелите които излизат от блока на дистанционното да видя дали ще светне за секунда лампата на пробника ама не светна нито на заключване нито на отключване.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 18 юни 2017, 15:02

Няма блок за централното, машинките се самоуправляват. Свържи лампата към 12V и виж дали лампата ще присветне.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 18 юни 2017, 22:31

Намерил съм кабелите за отключване и заключване в купето не във вратата. И като подам там сигнал от блок управление на дистанционно не се случва нищопо кабелите за централното като заключа има постоянен ток на жълт със синьо. Като откюлча , има постоянен ток на кабел бял с червено. Утре ще разглобя вратата и ще се опитам да свържа там. Поне да ме бе подлъгало от някъде.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 19 юни 2017, 18:38

Във вратата ще установиш същото, сега въпроса е модула какъв импулс подава (положителен или отрицателен).
HACKO написа:
04 юни 2017, 13:07

Като гледам схемата, може да имаш малък проблем със съвместимостта на управлението на централното.
Като цяло процедурата е следната:
На машинките (вътре във вратата)- има Бял(Б); Червен с жълта лента(ЧЖ);Жълт(Ж) и Кафяв(К) кабел, това е на Ескорт. Съответно ЧЖ- +12V; К-маса; Б-отключване; Ж-заключване, отключването и заключването се осъществява с подаване на кратък импулс +12V на съответния кабел, останалото вършат контактите във машинките.
На твоя модул, свързваш Синия със Жълтия във вратата и Зеления със Белия. Останалите кабели, свързваш по схемата.
Не разбирам обаче за какъв ПИН код говориш?

П.П. Относно съвместността, като свържеш модула към инсталацията, трябва да провериш, какво излиза на Синия и Зеления кабел по време на съответната команда. Ако е +12V, свързваш директно по описания начин. Ако обаче подава (-) тогава ще трябва във вратата да се монтират две релета.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 20 юни 2017, 12:59

Ааааа модула какъв подава. Това как мога да го измеря. На пробна лампа не дава нищо.Или лампата няма такава бърза реакция и не може да хване импулса. От къде да взема минус. От маса купе няма реакция. По схема го дават за плюс на тези кабели от модула. Модула е захранен и работи. След като в него има електроника от къде да взема минус за да съм сигурен какъв е поляритета на управляващите кабели за да не направя мазало с електрониката. Как да проверя това?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 20 юни 2017, 17:44

След като модула е свързан към колата, масата на колата е и минус на модула. Като се има предвид, че стандартно импулса е 0.4с е напълно вероятно лампата да не успее да загрее, трябва да ползваш светодиод или уред със стрелкова система. А за да разбереш какво излиза, процедурата е следната: свързваш светодиода към маса и извода и ако светне има +; ако не светне, свързваш светодиода към +12V а другия край към извода, ако тогава светне значи управлява с -. Отчитай че диода свети при правилно свъзване, така че първо установи на кой крак на диода да подадеш + .

П.П. Намерих английския вариант на схемата (не че много го разбирам), доколкото разбрах по подразбиране подава отрицателен импулс, за да стане положителен трябва да се настрои. Гледам че е описано как се влиза в сервизен режим, виж как става и опитай.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 20 юни 2017, 18:33

HACKO написа:
20 юни 2017, 17:44
След като модула е свързан към колата, масата на колата е и минус на модула. Като се има предвид, че стандартно импулса е 0.4с е напълно вероятно лампата да не успее да загрее, трябва да ползваш светодиод или уред със стрелкова система. А за да разбереш какво излиза, процедурата е следната: свързваш светодиода към маса и извода и ако светне има +; ако не светне, свързваш светодиода към +12V а другия край към извода, ако тогава светне значи управлява с -. Отчитай че диода свети при правилно свъзване, така че първо установи на кой крак на диода да подадеш + .

П.П. Намерих английския вариант на схемата (не че много го разбирам), доколкото разбрах по подразбиране подава отрицателен импулс, за да стане положителен трябва да се настрои. Гледам че е описано как се влиза в сервизен режим, виж как става и опитай.
Значи днес го мерих с мултицет. И на двата имам (зелен и син) + плюс , обаче е 0,5 волта и на двата. Импулса е за около 0,5-1 сек. Свързах ги към кабелите на централното и нищо. Никаква реакция.Когато не подавам команда от дистанционното има около (-0,05) волта постоянно.Като натисна за отключване пак подаде за 0,5-1 сек +0,5 волта и толкова. Това е според английската схема. Дали ще трябва да монтирам релета и да подам допълнително 12 волта от акумулатора директно. Само дето се съмнявам че тези 0,5 волта ще са достатъчни да ми задействат релето.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 20 юни 2017, 20:16

Според английската схема:
CN2
RED (+)power +12v ( input wire)- Червен (+)захранване+12В (входящ проводник-според преводача) според мен е входящо напрежение.
Black(-) body frame (input wire)- Черен(-) рама ( входящ проводник).
Blue (-300mA) lock output (Outlet conduktor) - Син (-300 мА) заключване изходящ (изходящ сигнал)
Green (-300mA) unlock output (output kable) - Зелен (-300)отключванеизход ( изходящ кабел (сигнал)
Само тази част искам да ползвам. Без аларми и имобилайзери и стартери.
До тук никъде не видях отрицателно напрежение. Тире е поставено пред (-300мА ) Това е сила на тока а не напрежение.
Доколкото е верен гогле преводача но и по смисъл е горе долу така.
Доколкото прочетох в словашкият форум за форд трябвало да имам някакво си двойно зключване ( не знам какво значи) иначе нямало да стане. Ставало било с някакви релета както казваш. Но за това нямам никаква представа за какво говориш. Това ми е тъмна индия с тези релета.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от ЯЛТА » 20 юни 2017, 21:35

valio57 написа:
20 юни 2017, 20:16
двойно заключване ( не знам какво значи) иначе нямало да стане.
Заключваш два пъти- с дистанционното, след което вратите не се отварят дори и отвътре с дръжките.
Обаче знам че на англичаните всичко им е на обратно, дори цветовите означения на кабелите за плюс и минус на автомобилите, за това внимавай ако изрично не е упоменато за плюс, или минус става въпрос.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 20 юни 2017, 23:21

Нищо не е споменато за плюс и минус. Просто ме притеснява ниското напрежение на изходящите кабели които се свързват с оригиналното централно.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от HACKO » 20 юни 2017, 23:58

valio57 написа:
20 юни 2017, 20:16
Според английската схема:
CN2
RED (+)power +12v ( input wire)- Червен (+)захранване+12В (входящ проводник-според преводача) според мен е входящо напрежение.
Black(-) body frame (input wire)- Черен(-) рама ( входящ проводник).
Blue (-300mA) lock output (Outlet conduktor) - Син (-300 мА) заключване изходящ (изходящ сигнал)
Green (-300mA) unlock output (output kable) - Зелен (-300)отключванеизход ( изходящ кабел (сигнал)
Само тази част искам да ползвам. Без аларми и имобилайзери и стартери.
До тук никъде не видях отрицателно напрежение. Тире е поставено пред (-300мА ) Това е сила на тока а не напрежение.
Доколкото е верен гогле преводача но и по смисъл е горе долу така.
Доколкото прочетох в словашкият форум за форд трябвало да имам някакво си двойно зключване ( не знам какво значи) иначе нямало да стане. Ставало било с някакви релета както казваш. Но за това нямам никаква представа за какво говориш. Това ми е тъмна индия с тези релета.
Ами, ето ги минусите ;): "тирето" е потенциала (отрицателен) а 300mA е допустимия ток.
Според описанието това може да се промени и да стане +300mA. Пробвай с програмирането, това е по-лесния вариант и ако не стане ще ти обясна как да го направиш с релета.
Ако мултицета с който си мерил е електронен е нормално да показва такива стойности, импулса е много кратък и не може да го премери. Затова ти бях споменал за уред със стрелка.
Няма Ескорт със двойно заключване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Универсално централно заключване

Мнение от valio57 » 21 юни 2017, 06:23

Мислех че електронният уред е по-голямо бързодеиствие от стрелковия. Все пак е механическо уредче ( стрелката). Ще пробвам имам един дето го удавих преди 3 год. Не -знам дали е още в състояние да реаботи не съм го пробвал. В ъпътването обаче никъде не прочетох че може да се обръща този поляритет.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта