Страница 1 от 1
Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 17 мар 2019, 21:35
от milko1988
Здравейте колеги, искам да попитам дали тази кола има горивен филтър и ако да, къде се намира?
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 17 мар 2019, 23:05
от pepy1
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 18 мар 2019, 00:55
от milko1988
Нямам там филтър. Колата е мк 2 фейслифт или се водеше мк2.5.Има канистър само.
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 18 мар 2019, 07:24
от synthez 3D
След 2004 (от Фокус2 нататък) горивният филтър е вграден в помпата и се намира в резервоара. Доста голям е като размер и затова не е предвидено да се обслужва, или заменя. Ако евентуално се задръсти, съществува възможност да бъде заменен само филтъра (без цялата помпа), но това е доста екстремно и не се препоръчва. Така е при повечето съвременни автомобили, а не само при Форд.
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 18 мар 2019, 12:12
от milko1988
Тая кола за да свалиш помпата съм гледал видео, че целия резервоар се сваля, защото идиотите не са направили отвор откъм купето. Ужас..
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 18 мар 2019, 12:33
от Ozzie
Споко. И някои Мерцедеси са така. Нали инженерна мисъл, германска...

Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 18 мар 2019, 17:53
от HACKO
А ако не е много нагло питането ми, защо искаш да сменяш филтъра?
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 20 мар 2019, 01:47
от milko1988
Попринцип знам, че се сменя на 30 или на 50хил км, за това питам дали има.
Re: Фокус Мк2 1.6 16в 2008 100коня питане за филтър
Публикувано: 20 мар 2019, 08:24
от fordmaniac
По препоръките на различни фирми смяна на горивния филтър е на 30-60 х.кМ . При стари автомобили като нашите и горива к'ат нашите е желателно на 30 да се сменя. Дори колата да е на газ, бензиновата помпа работи и върти бензин през филтъра.
Последствие при не сменян е повишено съпротивление на задръстения филтър и по-лошо пропускане на боклуци към дюзите, довеждащо до тяхното запушване.
Шибаните помпи с вграден бензинов филтър не са приоритет на немските производители. Мноооого сериозна мода са и са по-скъпи, ама явно това е целта. Вярно, че се премахват конекторите за външен филтър и това е безопасност, но ... Вече имам няколко пострадали дюзи от това изобретение, че помпата изкарва повече от филтъра и не ще да изгори навреме

, не само при Форд.
Поздрави.