Страница 1 от 1
Спирам климатика и перката върти 1 2 мине
Публикувано: 10 май 2019, 18:17
от Цветелин
Здравейте карам фокус 1.6 99г проблема е че след като спръ климатика перката работи 1 2 мин и спира тогава и незнам каква е причината
Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине
Публикувано: 10 май 2019, 22:00
от OgiDogi
Цветелин написа: ↑10 май 2019, 18:17
Здравейте
. Карам фокус 1.6 99г
. Проблема е
, че след като спр
ъa климатика
, перката работи 1
-2 мин
. и спира тогава и не
_знам каква е причината
.
Климатичната система пуска вентилаторите, за да охлади кондензатора и респективно да свали налягането на фреона. Включването/изключването се осъществяват с помощта на т. нар. "пресостат" - превключвател, управляван от налягането. Ако след изключване на климатика, вентилаторът продължава да работи, възможните причини за поддържане на високо налягане могат да са:
1 - влошен топлообмен на кондензатора заради силно замърсяване, пречещо на въздуха да охлажда, докато преминава през ламелите
2 - запушена капилярна тръбичка, пречеща на потока фреон от външната към вътрешната страна (от високо към ниско налягане)
3 - задръстен филтър-дехидратор (като запушената капилярна тръбичка)
4 - не изключвам презаредена и евентуално невакуумирана преди пълнене система (наличие на въздух под налягане), тотално се обърква работният цикъл на климатичната система и може да има всякакви аномалии.
"не знам" се пише с две думи, за разлика от "неграмотен"
Препинателните знаци ни помагат да си поемаме въздух, докато четем текста.
Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине
Публикувано: 13 май 2019, 07:59
от HACKO
Съвсем нормално е вентилаторите да спрат със закъснение, все пак температурата не пада автоматично със натискане на копчето. Проблем ще е ако след изключване изобщо не спре.
Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине
Публикувано: 13 май 2019, 16:40
от S_C
Това съм го забелязал, че ми се случва ако прекалено дълго време не се сетя да си измия климатичния радиатор като мия колата. Никаква драма-от далече с водоструйката, да мине вода отвсякъде и спира да ги прави тия магарии.
Ама това е с каране в София (известна като Малката Сахара). Тука пепелища и пясък по пътищата никой не чисти и всичката гнус е по филтри, радиатори и т.н.
Re: Спирам климатика и перката върти 1 2 мине
Публикувано: 14 май 2019, 07:30
от pepy1
Извършва се някаква дейност като чистене, но ня е неефективна! По-скоро се отбива номера! Какво имам предвид: преди около месец се събудих към 2.00 рано сутринта от странен шум/прозореца ми е откъм ул. Филип Аврамов/. Шумът се оказа е от цистерни миещи улиците, даже и светлини имаше. Та как се мие, при положение, че калта и прахта е при бордюрите, а там са паркирани колите? Ми много просто

навеждат се и под колите отива доволно количество вода, което не само не се измива, но прави целите коли в кал, а калта и мизерията си остават все там! Как го правят хората в Европа? По главните улици и булеварди просто е забранено паркирането, и миенето не е отбиване на номера! На местата, които са обособени за паркиране, около 2 седмици преди да се осъществи процедурата се поставя табелка. На нея се съобщава, че на еди си коя дата от толкова до толкова часа ще има ... /да го наречем събитие- не мога точно да го преведа/ и не трябва да има никакви автомобили, мотори или скутери. Когато настъпи момента, и няма ппс, улицата се мие, запълват се дупки/ако има такива/ и се обновява боята на маркировката/ако има нужда/. Не е изобщо трудно това да се направи и тук, ама някой го мързи да мисли или не може да мисли. Когато нямаш опит, ползвай чуждия. Отклоних се малко от темата. На Ескорта, както и на Пежото съм правил процедурата с измиване на радиаторите, наистина цялата прах и мизерия се лепи по филтри и радиатори. Гледайки тв по празниците/когато София беше празна/, беше изключително запрашена! А сега някой да каже, че основния замърсител на въздуха са многото коли.