Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Здравейте,
Днес забелязах при потегляне с пуснат климатик някак си няма толкова мощност на 1ва и в началото на 2-ра предавка. Знам че климатика дърпа малко от мощността но пък чак толкова не очаквах, и исках да попитам нужно ли е да се проверява нещо или така е by design. Знам че тези 95 коня не са много
Днес забелязах при потегляне с пуснат климатик някак си няма толкова мощност на 1ва и в началото на 2-ра предавка. Знам че климатика дърпа малко от мощността но пък чак толкова не очаквах, и исках да попитам нужно ли е да се проверява нещо или така е by design. Знам че тези 95 коня не са много
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Здрасти,
Ако си в обороти под турбо, няма как да дръпне. За това обяснявах над 1800 за да има ефективност. Нормално климатичният компресор е към 3-4 kW, което е 4-6 конски сили. Под турбо твоят мотор дава 30-40 к.с. че и под и тези 10-ина и повече процента консумация са много.
Поздрави.
Ако си в обороти под турбо, няма как да дръпне. За това обяснявах над 1800 за да има ефективност. Нормално климатичният компресор е към 3-4 kW, което е 4-6 конски сили. Под турбо твоят мотор дава 30-40 к.с. че и под и тези 10-ина и повече процента консумация са много.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Така е колега.Умряла работа си е този мотор с включен климатик.Или се примиряваш, че си като костенурка при потегляне, което за градско каране за мен е отвратително, или караш без климатик(малко по-добре е).
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Ами да си кажа честно без климатик нямам никакви ядове. Даже на моменти не усещам кога съм дигнал 50 след потегляне, но днес просто първа кола на няколко светофара 2000 оборота на първа и няма откиняне Вече на 2400 се усеща раздвижване и като вкарам 2-ра пак е бавничко но поносимо Аз без климатик 2ра вкарвам на 2000-2400 за да има ускорение.
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Ще му свикнеш колега. Дръж дясна лента и проблеми няма.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Твърде е възможно да има някакъв друг проблем! Аз нямам такива ядове с моите 75 КС на 1.4 ТД 3 цилиндъра при това.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Проблем няма толкова си може.Колегата сам споделя,че да върви я държи в обороти като на бензинов мотор(че даже и повече).Няма смисъл да се насилва излишно,че бързо се изчерпва и за никаква икономия от дизел-градско не може да се говори.
Това просто си е двигател, продукт на съвременните маркетингови и "екологични" разбирания.
Това просто си е двигател, продукт на съвременните маркетингови и "екологични" разбирания.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Падане на мощност при потегляне и 2-ра скоротс
Аз реално я карам в такива обороти защото Фордманиака си мпредопреди ако искам да сменям маховик да си я карам в ниски обороти
И реално ако я карам под 2000 примерно губя около 500 оборота при смяна на скорост и пак докато засили ....
Ако реша да гледам стрелката за геар шифтинг трябва сменям на ~1500-1750 оборота
И реално ако я карам под 2000 примерно губя около 500 оборота при смяна на скорост и пак докато засили ....
Ако реша да гледам стрелката за геар шифтинг трябва сменям на ~1500-1750 оборота
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта