Страница 1 от 1

датчик дроселова клапа Фокус-2, 1.8 Дуратек

Публикувано: 16 авг 2021, 18:04
от F Focus
Здравейте-пак съм аз! :D
Малко предистория-откакто купих колата(10 месеца) само при добре загрял двигател при спиране на светофар оборотите в половината случаи заиграваха от 500 до 1500, 1800об./мин., като след 3-4 заигравки с намаляваща амплитуда се успокояваха.
Четох във Форума за проблема при Фокус-1, идващ от въпросният датчик-за Фокус-2 не видях. После се зачетох и зазяпах по Тубата при рашъните какво казват и показват, и естествено се оказа, че датчикът често е виновен за плаващите обороти-ако са износени(замърсени) пистите, или плъзгачите им не се подава коректен сигнал до компа за положението на дроселовата клапа, с всички произтичащи последици от това.
Преди няколко месеца свалях за чистене дроселовата клапа, но не ми протече мисъл тогава( :evil: ) да отворя и почистя датчика, та реших да вдигна капака и да преценя какво и дали мога да направя по мързеливия начин-демек без да свалям отново дроселовата клапа.
Оказа се, че мога да развия само горните два винта-до долните два-забрави. Протече ми мисъл( :idea: :lol: ) и реших да развия само горните два донякъде, да разчекна пластмасовият капак и да впръсна чрез тънкият удължител качествен контактен спрей(повечето такЪви са пълни ментета!), което и направих.
Това се случи преди седмица-исках да се убедя какъв ще е ефекта и после да пиша тук. Та, как се развиха нещата-след пръскането завих винтетата, тръшнах капака и на следващия ден отидох на работа-оборотите заиграха преди загрял двигател, но в много по-тесни граници-700-1200об./мин. и за по-кратко, а сега вече нещата "заспаха".
Та, така-надявам се да съм бил полезен и наздраве-всичко това написах трезвен!