Заводски антифриз на B-Max
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4784
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Заводски антифриз на B-Max
И аз това се чудя, това е херметическа система. Когато се отвори клапана на капачката, изпуска налягане/изпарения/, ама чак пък толкова. Имах подобен проблем със сеата в чешко. Губех охладителна течност всеки ден, но видимо на 2-3 дни, в зависимост от изминатите км. В сервиза установиха спукан/нацепен маркуч, който при налягането изхвърля антифриза помалко. След смянята му и доливане на съответното количество концентрат заради градуса на замръзване/тъй като след забелязването на проблема доливах само дестилирана вода/ всичко е наред и до сега.
времето е като парите-никога не стига
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Заводски антифриз на B-Max
От 2015 до това лято никаква загуба. Преди около 3-4 месеца последно съм проверявал и нивото беше на средата между MIN и MAX, точно където е съединението между горната и долна част на съда (както си е било винаги). Миналата неделя установих, че е колкото се вижда на снимката. Не разбирам от автомобили, затова ходя по майстори, а пък те какво разбират е съвсем друга тема.

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 юни 2013, 01:01
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost; ex Ford Fusion 1.4 Duratec 16V;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Заводски антифриз на B-Max
Темата ме заинтригува и реших днес да проверя каква е ситуацията при мен. Моят Куриер е със същия двигател 1.0 Ecoboost (Fox - 100 кс).
Според програмата за сервизни дейности, която изтеглих от ETIS преди време, антифризът се сменя на всеки 10 години и трябва да бъде, цитирам: "purple Super Plus".
Под капака ситуацията е - нивото е точно под средата след каране от година и половина. Странното е, че единия изход от казанчето е запушен с тапа, а при колегите на снимките не е така, въпреки идентичния двигател в автомобилите.
Според програмата за сервизни дейности, която изтеглих от ETIS преди време, антифризът се сменя на всеки 10 години и трябва да бъде, цитирам: "purple Super Plus".
Под капака ситуацията е - нивото е точно под средата след каране от година и половина. Странното е, че единия изход от казанчето е запушен с тапа, а при колегите на снимките не е така, въпреки идентичния двигател в автомобилите.
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Заводски антифриз на B-Max
Да, наистина е странно... Но може би щом колата идва фабрично така, значи е решение на Форд. Може да питаш в МП защо има разлика.
Колкото то моята кола, имам я от 2015 година и нивото не беше мърдало за 4 години въобще, а изведнъж го "изпи" почти всичкото. Иначе откакто доляха в МП, съм проверявал 2 пъти и засега не е мръднало от отметката MAX.
Забавното е, че от тогава започна да изписва на екрана следното -> Процентите с всяко следващо пътуване нарастваха и днес ударих 100
Иначе парно има, даже прекалено много... Направо сауна. 
Колкото то моята кола, имам я от 2015 година и нивото не беше мърдало за 4 години въобще, а изведнъж го "изпи" почти всичкото. Иначе откакто доляха в МП, съм проверявал 2 пъти и засега не е мръднало от отметката MAX.
Забавното е, че от тогава започна да изписва на екрана следното -> Процентите с всяко следващо пътуване нарастваха и днес ударих 100



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта