Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Колеги, появи се слаб, но неприятен теч на антифриз в купето.
Капе не от радиаторчето, а от връзките на тръбите му, чието изпълнение е меко казано странно - по един уплътняващ о-пръстен /който се разяжда/, като цялата връзка се крепи с пластмасови клипси отгоре.
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... tch-pedal/
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ing/page-2
Порових се по темата и се оказа, че това е често срещан проблем при Фокус мк2. Намерих поне 5 теми по чужди форуми.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил?
Двуомя се в сервиз ли да карам колата или сам да се захващам?
Разбрах, че лечението е само оригинален о-пръстен. Със всякакви заместители теча продължва. Някъде обаче споменават, че Форд вече не предлага само пръстена, а цялото радиаторче. Това подлежи на проверка тези дни.
Някои братушки, директно преправят инсталицията http://ffclub.ru/topic/73342/,
но това си е доста работа за пред блока в това лошо време.
Не крия и че с едното око гледам към добавката на Лики Моли.
Сигурен съм, че ще спре сълзенето. Въпросът е колко траен ще е ефекта, както и възможните други усложнения.
Във всеки случай от прочетеното разбрах, че дори и след ремонт със замяна на о-пръстена до 2 години пак протича.
Да не говорим, че повечето хора се оплакват, че след 1 ден гърчене под таблото, уж всичко сменено с ново. Сглобяват, палят и пак тече.
Мнения и опит от колеги?
Капе не от радиаторчето, а от връзките на тръбите му, чието изпълнение е меко казано странно - по един уплътняващ о-пръстен /който се разяжда/, като цялата връзка се крепи с пластмасови клипси отгоре.
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... tch-pedal/
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... ing/page-2
Порових се по темата и се оказа, че това е често срещан проблем при Фокус мк2. Намерих поне 5 теми по чужди форуми.
Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил?
Двуомя се в сервиз ли да карам колата или сам да се захващам?
Разбрах, че лечението е само оригинален о-пръстен. Със всякакви заместители теча продължва. Някъде обаче споменават, че Форд вече не предлага само пръстена, а цялото радиаторче. Това подлежи на проверка тези дни.
Някои братушки, директно преправят инсталицията http://ffclub.ru/topic/73342/,
но това си е доста работа за пред блока в това лошо време.
Не крия и че с едното око гледам към добавката на Лики Моли.
Сигурен съм, че ще спре сълзенето. Въпросът е колко траен ще е ефекта, както и възможните други усложнения.
Във всеки случай от прочетеното разбрах, че дори и след ремонт със замяна на о-пръстена до 2 години пак протича.
Да не говорим, че повечето хора се оплакват, че след 1 ден гърчене под таблото, уж всичко сменено с ново. Сглобяват, палят и пак тече.
Мнения и опит от колеги?
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Това ако е като фитинг за парно да влиза поне малко единия детайл в другия, почти съм сигурен, че с тефлонова лента ще спре теча.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Да тръбите влизат поне 2 см една в друга, доколкото мога да преценя от снимките.
Разбирам, че само оригинален пръстен върши някаква работа. Повърхностите трябва да са иделно почистени за да пасне добре. Не знам може ли самият пръстен да се намаже с някаква неагресвна грес /не знам каква?/, а вероятно и допълнително намотан тефлон /обикновен ли, не знам?/ може допълнително да помогне.
Разбирам, че само оригинален пръстен върши някаква работа. Повърхностите трябва да са иделно почистени за да пасне добре. Не знам може ли самият пръстен да се намаже с някаква неагресвна грес /не знам каква?/, а вероятно и допълнително намотан тефлон /обикновен ли, не знам?/ може допълнително да помогне.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Аз съм ремонтирал няколко такива фокуса с такъв проблем, най лошото е, че тече в GEM модула (таблото с предпазители) и като се натопи хубаво колата полудява пуска си чистачки сама и какво ли не, та сменяваш само О пръстените с нови и се оправя, може спокойно да ги намажеш с грес за да легнат хубаво, те са масло устойчиви.
ПП
Никога не съм ползвал оригинални пръстени, меря ги и слагам пръстени по размер, но не помня какъв размер бяха.
ПП
Никога не съм ползвал оригинални пръстени, меря ги и слагам пръстени по размер, но не помня какъв размер бяха.

-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Didibao, дай по-подробно инфо, моля.
Какво да разглобя от пластмасарията, за да е по-добър достъпа /братушките свалят жабката май/?
Много ли антифриз изтича при разкачането на тръбите /за да подложа подходящ съд/?
Някакви чалъми по-специални има ли?
Пластмасовите капачки трябва ли да се сменят с нови?
Разбирам май, че Форд са пуснали нов уж подобрен ремонтен кит.
Колко време смяташ, че ще отнеме като за първи път?
Какво да разглобя от пластмасарията, за да е по-добър достъпа /братушките свалят жабката май/?
Много ли антифриз изтича при разкачането на тръбите /за да подложа подходящ съд/?
Някакви чалъми по-специални има ли?
Пластмасовите капачки трябва ли да се сменят с нови?
Разбирам май, че Форд са пуснали нов уж подобрен ремонтен кит.
Колко време смяташ, че ще отнеме като за първи път?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Здравейте колеги и аз имам антифриз в купето. Да отбележа, че при мен е в С-МАХ (C-MAX)
Някой друг правил ли е тази процедура? Има ли някъде упътване как да се процедира?
https://www.youtube.com/watch?v=eQSmw5a4dWA
Май проблемът се решава така.
Някой друг правил ли е тази процедура? Има ли някъде упътване как да се процедира?
https://www.youtube.com/watch?v=eQSmw5a4dWA
Май проблемът се решава така.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Пробвах да сложа О-пръстени 17х2.5 обаче не успявах да съединия двете тръби. Със 17х2.0 тръбите влезнаха като у дома си. След 400км не виждам да тече от там. НО! антифриз губи яко.... Да кажем 2-3 литра от тогава. Не мога да намеря от къде го губи. До момента съм сменил счупено казанче, смених тези О-пръстени и сега не знам от къде изтича
п.п .Не мога да разбера как да си едитна мнението

п.п .Не мога да разбера как да си едитна мнението

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 04 дек 2007, 00:21
- Модел на автомобила: Fiesta '91
- Status: Извън линия
Re: Теч на антифриз в купето - Фокус мк2
Момчета, след 500км мога да кажа, че пръстените 17 х 2.0 работят.
Третият ми теч беше от горен воден маркуч FORD 1520851 , разбрах и защо течеше... Много трудно се слага едната страна, ако нямаш хубави клещи за водни скоби. Съответно дори и аз се опитах новият маркуч да го побутна с отвертка. Еми недейте, точно където бутах стария е пробит
Сложих го с доста зор с клещи чираци. Явно следващият инструмент ще е 'водни клещи'. Засега колата не губи антифриз.
Имайте предвид, че аз съм абсолютено пишман weekend warrior. Нито някой ме е учил нито ми е работа да ремонтирам автомобили
Но пък за сметка на това пипам смело и безотговорно 
Третият ми теч беше от горен воден маркуч FORD 1520851 , разбрах и защо течеше... Много трудно се слага едната страна, ако нямаш хубави клещи за водни скоби. Съответно дори и аз се опитах новият маркуч да го побутна с отвертка. Еми недейте, точно където бутах стария е пробит

Имайте предвид, че аз съм абсолютено пишман weekend warrior. Нито някой ме е учил нито ми е работа да ремонтирам автомобили


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта