промиване на радиатор

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
kocef
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
Местоположение: nedelino
Status: Извън линия

промиване на радиатор

Мнение от kocef » 23 сеп 2007, 20:36

колеги кажете с какво да си промия радиатора че сам от провинцията и тук няма такива добавки за промивка някои ако има рецепта за промиване нека сподели опита си благодаря предварително
нямам точки запетайки таи ме учиха в даскалото

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 23 сеп 2007, 22:59

може да звучи смешно но свалям радиатора от колата, качвам го в нас в банята, жената естествено като го види и писва :? ( не разбират) и му тегла една яка промивка с топла вода от вътре. след "хубаво напарване" направо може да пиеш вода от него. 8)
Be happy

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

става и така

Мнение от naftova pechka » 24 сеп 2007, 17:23

лошото на този вариант е че винаги остава течност в двигателя.......която като се смеси при работа отива на кино хубавото измиване. може след като си измиеш радиатора да напълниш системата да покараш да се превърти водата, спираш източваш, пълниш, караш спираш източчваш........и така до полудяване или до потичане на чиста вода.....зависи какъв резултат искаш

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 24 сеп 2007, 19:15

След като промиеш радиатора, на арботещ двигател с маркуча почваш да пъхаш навсякъде докато не изтече гнусотията. Но както споменаха винаги остава по нещо :(
Изображение

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

не е ли опасно

Мнение от naftova pechka » 28 сеп 2007, 10:49

малко ме притеснява този вариант с маркуча
най-лесен е и може би най-ефективен, но все пак. ръгаш студена вода и?пък и трябва да прецениш горе-долу еднакво налягане и количество вода на вливане и изтичане

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 28 сеп 2007, 11:27

Много му мислиш, бе, ман :D Нито налягане, нито температура по-големи от работните има в един маркуч. Не можеш да му навредиш и да искаш...

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта