Газов анализ:
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Газов анализ:
Пуснато от Щ-304 на: Пет Ное 12, 2004 12:42 pm
Мери се при темпериран и окомплектуван двигател!
Саждите са въглерод. Възможен е случая да има добър газов анализ и пак да има сажди...
За различните автомобили е различно, но може да се приеме че резултатите са добри ако са в следните граници:
....................Модели без катализатор............Модели с катализатор
СН, (РРМ)......не повече от 300.......................помалко от 50
СО, (%).............1-2...........................................0,3-0,5
О2, (%)..............0-2..........................................0-2
СО2, (%)........от 12 и повече....................... от 12 и повече
Ако някой разполага с друга информация-нека я постне.
А в града, при градско каране, поради преходни режими на работа на мотора, винаги горенето е лошо и ауспуха никога не може да побелее. На дълъг път, при работа на мотора в оптимален режим, на обороти 2800-3200, горивния процес е най добър. И тогава побелелия ауспух (няма сажди) говори че двигателят работи добре. Не гори масло и т.н.
Т.е. побеляването няма връзка със състава на горивото.
_________________
SIERRA 1.8 CVH Ghia
Мери се при темпериран и окомплектуван двигател!
Саждите са въглерод. Възможен е случая да има добър газов анализ и пак да има сажди...
За различните автомобили е различно, но може да се приеме че резултатите са добри ако са в следните граници:
....................Модели без катализатор............Модели с катализатор
СН, (РРМ)......не повече от 300.......................помалко от 50
СО, (%).............1-2...........................................0,3-0,5
О2, (%)..............0-2..........................................0-2
СО2, (%)........от 12 и повече....................... от 12 и повече
Ако някой разполага с друга информация-нека я постне.
А в града, при градско каране, поради преходни режими на работа на мотора, винаги горенето е лошо и ауспуха никога не може да побелее. На дълъг път, при работа на мотора в оптимален режим, на обороти 2800-3200, горивния процес е най добър. И тогава побелелия ауспух (няма сажди) говори че двигателят работи добре. Не гори масло и т.н.
Т.е. побеляването няма връзка със състава на горивото.
_________________
SIERRA 1.8 CVH Ghia
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Добре де, моя ауспух никога не е ставал сив-винаги е с керемиден цвят-и на бензин и на газ-но червеното не е ръжда от корозирала изпуск. система!!!!Максималното "изчистване" на бензин е с бледо бежов цвят-при постоянни обороти 5000-6000об/мин!!!Просто никога не е ставал сив!!!Веднъж се наложи да свалям колекторите след една страшна гонка на магистралата(заради един потрошен хидравличен повдигач-смазвайки едно смотано РЕНО)всичко беше керемидено червено-от изпуск. клапани,че чак докъдето ми стига погледа вътре в тръбите!!!Това значи ли ,че нещо не е наред с горенето в мотора!?!
fiestaracing-just race!!!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта