Страница 1 от 1
Бензинов филтър
Публикувано: 21 юни 2008, 20:14
от vladislav
Днес разглеждайки каталог на Филтрон за филтри, видях че последният път като са ми продавали фитър са ми дали такъв за по-нов модел ескорт /зетек/ и че моят струва два пъти по-скъпо.
Има ли смисъл този с който съм в момента и е по-малък на външен вид, да го сменя с такъв като за моят мотор.
Заслужава ли си да си дам парите за филтър точно за моят модел или и този върши същата работа.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 21 юни 2008, 20:28
от vargala81
vladdko написа:Днес разглеждайки каталог на Филтрон за филтри, видях че последният път като са ми продавали фитър са ми дали такъв за по-нов модел ескорт /зетек/ и че моят струва два пъти по-скъпо.
Има ли смисъл този с който съм в момента и е по-малък на външен вид, да го сменя с такъв като за моят мотор.
Заслужава ли си да си дам парите за филтър точно за моят модел или и този върши същата работа.
колега ако няма промяна във вървенето на колата карай спокойно.ако е с букси твоя филтър дебитът му е същия,и моя двигател е същия ,освен че са по скъпи частите ами ги няма и по моргите и по магазините ги няма много много.а във някой каталозивъобще го нямат нашия модел.когато търсих лагери за задната главина в три различни магазина ми предлагат различни лагери.карай спокойно.-
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 08:53
от vladislav
Ще се сменява и ще взема като за моят модел, макар че е 33 лв., а този за по-новата година 16 лв.
Нещо съм сипал кофти бензин, а за вървенето няма как да преценя - карам основно на газ, на бензин само паля, но от скапания бензин /и почти запушения филтър/ и паленето не става от първия път.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 10:07
от HACKO
И малкия ще ти върши работа, още повече че караш на газ. Мисля че не си струва, разликата е само в количеството бензин което ще премине преди да се затлачи.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 16:14
от vladislav
Там е работата, че вече е затлачен и трябва да се сменява.
С малкия филтър не се ли променя налягането или е все тая. И още по гадното е тези филтри би трябвало да се сменят поне на 40 х.км., а аз ги сменявам на по 15 х. км. Може би щото си въртя един и същ "скапан" бензин по дълго време.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 16:32
от libra
Ако е с по-малък дебит означава, че не е изчислен да пасне на дебита излизащ от бензиновата помпа, и от своя страна помпата ще се затормозява и не след дълго може да изгори.
Аз не бих си правил експерименти за 16 лв.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 18:12
от vargala81
бензиновият филтър е на букси и ако дебитът му е по малак е нямало да стане .просто както каза наско по бързо ще се затлачва ,ако с оригинален се кара 40 х километра с този по малкия ще кара 25/30 000 км .а за да се запушва толкова често явно иска чистене резервоара.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 23 юни 2008, 19:49
от HACKO
Направи така че като минеш на газ бензиновата помпа да се изключва и няма да е така. Безсмислено е помпата да върти без да има нужда от това.
Относно дебита, малкия се монтира на Мондео а големия на Ескорт(нямам идея защо), няма начин на Мондеото да е с по-малък дебит.
Re: Бензинов филтър
Публикувано: 30 юни 2008, 09:49
от vladislav
Смених филтъра и сложих такъв какъвто го дават за този мотор и година.
Резултата - не се чува вече помпата, когато работи двигателя, явно малкият филтър я е товарил.