как да се борим с ръждата
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
как да се борим с ръждата
започва вече да се затопля. повечето коли се измиха от солта и от мърсотията( е временно
), и започват да се появяват петна с ръжда, увеличават се вече съществуващите.
как да се борим ефективно с нея.
ръждопреобразувател,
изтъргване,
почистване,
китосване
боядисване ?
някой с опит да сподели и евентуално опише какво трябва да се направи
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
как да се борим ефективно с нея.
ръждопреобразувател,
изтъргване,
почистване,
китосване
боядисване ?
някой с опит да сподели и евентуално опише какво трябва да се направи
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
а майстора какво ще направи според теб ?ivo9180 написа:Зависи от ръждата Ако е паднала боята и оголената ламарина е ръждясала не е фатално Но ако боята се е "надула"-ръждата е пробила ламарината отвътре И в двата случая е най добре консултация със майстор Със спрей почти нищо не става-само петна
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Майстора, ще огледа колата, ще измърмори, че е форд. След това, ще погледне с леко съсредоточен поглед, ще огледа компетентно, ще каже цена.
След което, ако приемеш офертата му, оставяш колата, изтърква, местата с ръждата, намазва с кит, изтърква пак, след това с по-фин кит, след това търка, пръска с боя- 2-3 пъти.
Вариант 1: Ако сложи много кит, след около година ще се напука;
Вариант 2: Ако се постарае повече може да изкара 2-3 г, и се повтаря процедурата, ако са вежди или както някой колеги ги наричат "жеждички", то при следващата поправка задължително трябва да се сменят![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
След което, ако приемеш офертата му, оставяш колата, изтърква, местата с ръждата, намазва с кит, изтърква пак, след това с по-фин кит, след това търка, пръска с боя- 2-3 пъти.
Вариант 1: Ако сложи много кит, след около година ще се напука;
Вариант 2: Ако се постарае повече може да изкара 2-3 г, и се повтаря процедурата, ако са вежди или както някой колеги ги наричат "жеждички", то при следващата поправка задължително трябва да се сменят
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
FORD - Feel the difference.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много точно описано!
Polly ти та не спиш до някой майстор
!
А, да и като отидеш да я вземаш корония им номер - още 10-20лв. щото нещо там излязло ама той ти го оправил безнищо само за допълнителния кит и боя и тем подобни. Ама ако попиташ за майка му и сестра му и ги забравя тия 10-20лв.
!
Скоро ми предстоият "жеждички" и майката на майстора
.
Polly ти та не спиш до някой майстор
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
А, да и като отидеш да я вземаш корония им номер - още 10-20лв. щото нещо там излязло ама той ти го оправил безнищо само за допълнителния кит и боя и тем подобни. Ама ако попиташ за майка му и сестра му и ги забравя тия 10-20лв.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Скоро ми предстоият "жеждички" и майката на майстора
![nerd :-B:](./images/smilies/26.gif)
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
ръждата може ли и така да се бори?
Колеги,на разни изложения се появиха акглийски бои за метал на които пише,че се полагат и върху ръжда като я поглъщат и спират.Също има енда боя:ZINGA...за студено позинковане.Та въпросът ми е следния:ако се обработи ръждясалото място с една от тези ,после се китне с фин кит,шлайфа се и се пръсне с боя какво ще стане?Я казвайте,че ми писна от тенекиджии.Преди имах Фиестичка,смених и праговете с нови,майстора пооправи ръждивите петна и след като платих каза;хайде още 5 години ще изкара!Леле,оптимист!На по-следващата зима Фиестичката беше като швейцарско сирене отвсякъде.И аз просто я намзах обилно с антикорозионене грунд( тя беше червена гран при световрачанска),от което заприлича на боледувала яко от едра шарка,ама изкара ощр три години преди да я продам..и досега я карат така.Та пак на въпроса за тези нови технологии,дали би станало нещо?
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
Защо?
Защо да не може да се боядисва.Аз работя в Кремиковци и там правим поцинкована ламарина с ПВЦ боя върху цинковия слой и прилепва отлично.Аз ще пробвам с една малка разфасовка Цинга върху почистена поръждясала преди това и китната черна ламарина и най отгоре спрей металик да видим какво ще стане..даже ще пробвам на стенда за изпитване на покрития в Кремика.Може пък да държи.Не виждам какво може каризно да има в Цингата,та да не може да се боядисва.Тя боята хваща върху стъкло ,та камо ли върху нещо по-грапаво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта