Страница 1 от 1
Съвети за Форд Фокус 1.8TDCI
Публикувано: 18 яну 2010, 16:50
от ValkataFF
Здравейте колеги,искам дави питам ако може някой да каже колко е резервоарът на Ford Focus1.8 TDCI 2001г. който наскоро си купих.И например какви добавки да му сложа.И от кой бензиностанций сипвате.Благодаря.
Re: Съвети за Форд Фокус 1.8TDCI
Публикувано: 18 яну 2010, 22:20
от Conan_1
ако не се лъжа май е 48 литра ама тва е бегло по памет колега, зареждай по възможност от "Еко" или "Ромпетрол" там не са им български горивата и най добре ни бачкат дизелчетата с тях, за добавка ти препоръчвам кастрол ТДИ или на хелиос добавката за дизел но в двойно количество, друго незнам какво да ти кажа - сменяй вс филтри ако неси че е важно и доста помага на двигателя ако са чисти

Re: Съвети за Форд Фокус 1.8TDCI
Публикувано: 18 яну 2010, 22:38
от MapTo_D
53 литра е резервоара.
П.С. Не че ми е работа аз да казвам, но има търсачка, така че колега може да я ползваш, има много писано за фокуса.
Re: Съвети за Форд Фокус 1.8TDCI
Публикувано: 30 яну 2010, 23:04
от RaHzElChO
ValkataFF написа:Здравейте колеги,искам дави питам ако може някой да каже колко е резервоарът на Ford Focus1.8 TDCI 2001г. който наскоро си купих.И например какви добавки да му сложа.И от кой бензиностанций сипвате.Благодаря.
Както е казал и колега, нафта само от Eko и Ромпетрол, добавка Liqui Molly за цялостно почистване на горивната система при смяна на масло и филтри и редовно ползване на Castrol TDA с нафтата, разрежда се 1:1, т.е. 1 литър нафта 1мл добавка. Трабва ти хубав акумулатор, Exide, Ac Delco, поне 74ah със стартов ток над 500А, защото при отрицателни температури трябва голям ток на дизела при палене.Сутрин при по-студено време, изчакваш 30 секунди преди да потеглиш, за да може помпата да качи масло и да щадиш двигателя.В случай на много ниски температури подгрявай 2 пъти по 10 секунди. Когато натискаш повече колата и натоварваш турбината, преди да изгасиш колата я остави да поработи няколко минути, за да се оттече маслото от турбото, в противен случай се съсипва много бързо.Задължително сменяй маслото на не повече от 10 000 километра, независимо кой какво ти казва. Съветвам те да ползваш 5w30 Motorcraft за 80лв 5литра или разгледай форумите за колеги, които внасят Castrol и Motul на цени около 120лв за 5 литра. На 5 000 километра сменяй въздушния филтър на двигателя, от мърсотията в България положението там става много зле за кратко време, съветвам те да си вземеш панелен спортен филтър K&N за 130лв, който можеш да почистваш и да ползваш многократно. Така за 20 000 км ще избиеш цената, защото около 35лв струват обикновените.
За момента това се сещам по-основно, не прави компромис с нафтата, не купувай крадена (наливана) от някъде за 50ст по-евтина, ще ти струва ужасно много ремонта на дюзите, ако се запушат.