Страница 1 от 1
					
				ескорт не пали
				Публикувано: 21 яну 2010, 21:55
				от topeto
				форд ескорт 1.4 бензин 92г.Вчера се опита да го запаля някаде към обяд въртя-върта на стартер няколко пъти почти падна акумулатора,изкарах я от гаража бутнахмея дали имаше и 5м и запали.Не беше пален от 3 дена.Изкам да попитам да ли на това се дължи или на нещо дръго.После като запали нямаше проблем.Стигнах до бензиностанцията тя е на 100м угасихго и запали от рас нямаше проблем.
			 
			
					
				Re: ескорд не пали
				Публикувано: 21 яну 2010, 22:24
				от Ivaylo Georgiev
				Спорет мен е от акомолатора, штом си бутнал и е запалила. Мисли за нова батирийка докато не те исоставвил някъде и няма кои да бута 

 
			 
			
					
				Re: ескорд не пали
				Публикувано: 21 яну 2010, 22:26
				от paci
				-
			 
			
					
				Re: ескорд не пали
				Публикувано: 22 яну 2010, 09:43
				от peterdi_bg
				Не е сигурно че само акумулатора е причината, още повече че не е палена колата 3 дни. Аз моята два дена като я оставя на тоя студ после зареден акумулатор пак не я развърта добре веднага - съмнява ме освен стартера (с който утре ще се позанимая) че маслото като е гъсто и от тоя студ се сгъстява още повече. Ако можеш, намери си зарядно за акумулатор, някоя вечер го сваляш и си го зареждаш вкъщи и на другата сутрин е готов да го слагаш пак. Това е хубаво да се прави от време на време зимата, щото ги мъчим акумулаторите доста повече с фарове, чистачки, парно, реотани и незнамсиощекакво.
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 25 яну 2010, 15:41
				от elkosio
				Прав е колегата за акумолатора,но преди палене винаги давай на контакт и изчакай няколко секунди за да качи бензиновата помпа и тогава върти.Ако не е пален отдавна завърти няколко пъти така се  разбива маслото ,след това  изчакай  и тогава пали .Не се старай да запалиш от първия път.
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 25 яну 2010, 18:04
				от paci
				elkosio написа:Прав е колегата за акумолатора,но преди палене винаги давай на контакт и изчакай няколко секунди за да качи бензиновата помпа и тогава върти.Ако не е пален отдавна завърти няколко пъти така се  разбива маслото ,след това  изчакай  и тогава пали .Не се старай да запалиш от първия път.
От къде разбра, че е бензинов?
 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 25 яну 2010, 18:32
				от peterdi_bg
				Паци, както винаги, е прав!  
 
На този етап не може да се гадае (успешно) къде е проблема.
 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 25 яну 2010, 18:44
				от paci
				peterdi_bg написа:Паци, както винаги, е прав!  
 
На този етап не може да се гадае (успешно) къде е проблема.
 
1,4 93та го е пишел в началото, но вече явно не се чувства длъжен да ни вкарва в подробности.
Или ровете каква е колата на човека или метайте боба.
Как па не можете да запомните кой с каква е кола е бе баси  
4ри дена и 8 мнения за уточняване на това за какъв автомобил става дума!!!!
 
			 
			
					
				Re: ескорд не пали
				Публикувано: 25 яну 2010, 19:02
				от mrdds
				
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 29 яну 2010, 20:05
				от topeto
				извинявам се за неоточнението 1.4 бензин моно инжекция вчера пак не изкаше да запали на стартер.Бутнах ме я малко,но двама човека малко трудно и само предърпа и после завъртях на стартер и запали веднага.А първоначално неизка немога да разбера защо така става. 

.Относно изчакването бензиновата помпа да подкачи изчаквам то се чува нещо като ""бззз"" и след това запалвам,но в моя случей трябва да бутна малко.Това започна да го прави като застудя времето преди нямаше проблем.
 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 30 яну 2010, 10:07
				от The seven
				Колега препоръчвам ти да прочетеш 
http://clubford.org/forum/faq.php?mode=rules#f03 , след което да си попълниш профила като уточниш там колата ти карбуратор или моноинжекция е.
 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 07 фев 2010, 21:44
				от topeto
				Ескортчето пак не изка да запали  
  
 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 31 мар 2010, 11:53
				от krumtenev
				Провери дали стига захранване до бобината /когато не иска да пали/
Провери датчика на Хол /измери съпротивлението му/
Провери ЕДИС а дали не е за смяна
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 06 апр 2010, 09:16
				от Ianaki
				Само да вмвтна, че някой хора слагат и на бензинки клапан, който не позволява на горивото да се връща, като на дизел!Дали помага не мога да кажа.
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 06 апр 2010, 22:10
				от topeto
				и аз така предполагам,че може да връща бензина и после неможе да го подкачи,защото това само го прави при първоначално запалване после си пали без проблем
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 10 апр 2010, 22:30
				от Sparco24
				като даваш на контакт.. чуваш ли помпата дали се вкл?!?!
Едит: .. погледни там където са бушоните.. виж и релето дали е окислено нещо.. защото моя Ескорт правеше същите истории... смених му релето и сега пали от рас... успех! :p
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 11 апр 2010, 22:03
				от topeto
				да чува се звук (бзз),ноо...
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 11 апр 2010, 23:31
				от Sparco24
				според мен смени релето и ще се оправи.. пробвай.. 

 
			 
			
					
				Re: ескорт не пали
				Публикувано: 12 дек 2011, 16:59
				от avcom
				При ме се оказа от китайско радио,ако имаш такова си измери консумацията на ток в акумулатора и махни бушона на радиото ако е от него проблема!